Skærme
Fijala 3554
Viewsonic DVI-problem bliver IKKE løst for~
Fra : rane

Dato : 03-11-03 14:41

Ok, til dem der har DVI-problemer på deres Viewsonic 18" og 20/21":

Har lige snakket med Viewsonic Countrymanageren og fik at vide at de
IKKE har fundet nogen løsning på problemet, og at det nemt kan tage
lang tid (mere end bare et par måneder) før det sker. Derfor får jeg
nu pengene tilbage (forudsat at itbutikken.dk ikke begynder at skabe
sig) og overvejer lige nu om jeg skal købe en NEC1860NX-BK eller en
NEC1880SX-BK hos TFTshop i Tyskland.

Bare lidt info til dem, der har samme problem og som heller ikke gider
at vente på en løsning. :)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 03-11-03 17:11

rane <nada@adasf.com> crashed Echelon writing

> [...]
> nu pengene tilbage (forudsat at itbutikken.dk ikke begynder at skabe
> sig) og overvejer lige nu om jeg skal købe en NEC1860NX-BK eller en

Hvis IT-butikken ikke vil give sig, må ViewSonic. Det er en defekt på
produktet og de kan/vil ikke løse problemet, så det må kun være logik at
det kan betyde annullering af handel hvis kunden ønsker dette.

--
Bjarke Andersen

Fra : rane

Dato : 03-11-03 18:03

On Mon, 3 Nov 2003 16:11:14 +0000 (UTC), Bjarke Andersen
<usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

>Hvis IT-butikken ikke vil give sig, må ViewSonic. Det er en defekt på
>produktet og de kan/vil ikke løse problemet, så det må kun være logik at
>det kan betyde annullering af handel hvis kunden ønsker dette.

Jep, ville jeg også mene. Også selvom det er et par måneder siden, jeg
købte skærmen (kører så sidenhen på 3. skærm model)

Fra : JS

Dato : 03-11-03 18:33

On Mon, 03 Nov 2003 14:41:18 +0100, rane wrote:

> [...]
> nu pengene tilbage (forudsat at itbutikken.dk ikke begynder at skabe
> sig) og overvejer lige nu om jeg skal købe en NEC1860NX-BK eller en

Er problemet ved alle modeller med DVI eller er det kun 18"/20"/21"? Hvad
med 17" og 19"?

--
JS

Fra : rane

Dato : 03-11-03 18:51

On Mon, 03 Nov 2003 18:33:19 +0100, JS <no@spam.invalid> wrote:

>Er problemet ved alle modeller med DVI eller er det kun 18"/20"/21"? Hvad
>med 17" og 19"?

Ved ikke om det også er tilfældet ved 17" og 19" skærmene. De tilbød
mig en 19" istedet, men den er jo også helt ny. Men hvis det er i
produktions-apparatet fejlen har sneget sig ind, er der jo stadig en
risiko i de andre skærme også.

Har dog ikke hørt lignende fra 17" el. 19" ejere endnu.