MS Windows
briani 27239
proceslinie-tidligere elementer.
Fra : pwa

Dato : 03-11-03 13:31

I proceslinie/egenskaber/tilpas
fndes aktuelle elementer og tidligere elementer.
hvordan fjernes de tidligere elementer som ikke er i brug mere?
.....tak hvis nogen kan hjælpe.

v/h pa

Fra : Thomas Madsen

Dato : 03-11-03 14:27

pwa skrev:

> I proceslinie/egenskaber/tilpas
> fndes aktuelle elementer og tidligere elementer.
> hvordan fjernes de tidligere elementer som ikke er i brug mere?

Prøv at læse dette indlæg:
http://www.google.com/groups?&as_umsgid=Xns927CECCAF7545copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk

Madsen.

Fra : pwa

Dato : 03-11-03 16:25

Fra : Thomas Madsen

Dato : 03-11-03 17:13

pwa skrev:

> Hvor svært kan det være.....nu er der ryddeligt i "entreen",

Så længe det varer, for det "sander" altså ret hurtigt til igen. :)

> Tak for hjælpen.

Velbekom.

Madsen.

Fra : Ole C

Dato : 04-11-03 12:27

Thomas Madsen skrev blandt andet:

> Velbekom.

Det hedder altså velbekomme.....

--
I al venskabelighed
Ole C

Fra : Thomas Madsen

Dato : 04-11-03 12:53

Ole C skrev:

> Det hedder altså velbekomme.....

Et opslag i ordbogen finder slet ikke ordet velbekom, så du har
tilsyneladende ret. Jeg forstår mere og mere hvorfor folk kalder
mig for en sprogspasser.

Tak for rettelsen. :)

Madsen.

Fra : Ole C

Dato : 04-11-03 15:49

> [...]

> Et opslag i ordbogen finder slet ikke ordet velbekom, så du har
> tilsyneladende ret. Jeg forstår mere og mere hvorfor folk kalder

Selv tak - og så har du jo så meget andet at byde på!
--
vh
Ole C

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-11-03 20:05

On Tue, 04 Nov 2003 12:52:30 +0100, Thomas Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Et opslag i ordbogen [...]

Nå, er du nu begyndt på den slags ...

>Jeg forstår mere og mere hvorfor folk kalder mig for en sprogspasser.

Åhr, så er det vel heller ikke værre Ellers er sproggruppen en god
hjælp.

--
hilsen pl
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?