Download flere filer på en gang
Fra : PNR

Dato : 03-11-03 06:46

Kan man ikke gøre det muligt at download flere filer på engang fra ens side?
Jeg har en side hvor man kan vælge nogle billeder i nogle mapper, når man
har valgt billederne kan man trykke på en knap for at download dem. Det skal
helst være uden at zippe dem.

//Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-11-03 15:14

Det kræver ASP eller PHP hvis det overhovedet er muligt. Så afhængigt
af hvad du kan bruge på Serveren så spørg i den relevante gruppe.

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 04-11-03 13:50

PNR wrote:

> [...]
> mapper, når man har valgt billederne kan man trykke på en knap for at
> download dem. Det skal helst være uden at zippe dem.

Et lidt vild løsning kunne være at lave en knap, som åbner et antal
popup-vinduer - et for hvert billede - så de på den måde downloades. Det vil
sædvanligvis vise billedet - hvis du konsekvent ønsker en "gem som..."
dialog, er du nødt til at have adgang til serverside-programmering.

Kim