"Opgradering" fra RedHat til Gentoo
Fra : Kasper Laudrup

Dato : 03-11-03 01:01

Jeg har en server stående der har kørt RedHat 7.3 ganske problemfrit i
længere tid. Nu er jeg imdlertidig ved at være lidt træt af RedHat og
er meget begejstret for Gentoo, som jeg kører på min arbejdsstation.

Mit spørgsmål er om der skulle være nogen der havde erfaring i at
skifte mellem distributioner uden at skulle lave alt for meget om fra
bunden. Det skulle ikke være det store problem at kopiere
konfigurationsfilerne i /etc, men jeg har blandt andet også cyrus-imap og
jeg er ikke helt sikker på hvorledes jeg kan kopiere emails over. Der
ligger noget i /var/, men kan jeg "bare" kopiere det, det ligger jo i et
eller andet databaseformat?

Nogen der har erfaring eller brugbare links?

På forhånd tak,
Kasper