Husker ikke adgangskode ved opkobling til ~
Fra : Steen Børsting Peter~

Dato : 03-11-03 00:08

Min netværk via modem forbindelse kan ikke indstilles til at huske
adgangskoden når jeg vil logge mig på nettet.

Problemet er muligvis opstået i forbindels med opdatering af min Windows 98
SE fra Windows update?

Har prøvet at slette passwordliste - uden det hjalp.

Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-11-03 00:18

"Steen Børsting Petersen" <stenbpet@post5.tele.dk> skrev :

>Min netværk via modem forbindelse kan ikke indstilles til at huske
>adgangskoden når jeg vil logge mig på nettet.

Prøv at læse:
http://www.winhelp.dk/95k7.htm
http://www.winhelp.dk/95n6.htm
--
Knud

Fra : Leony

Dato : 03-11-03 14:06

"Steen Børsting Petersen" <stenbpet@post5.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3fa58eb4$0$9783$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Har prøvet at slette passwordliste - uden det hjalp.

Du skal ikke slette, men omdøbe den:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q148925
I hvert fald i følge denne artikel.

--