Kvantitativ begrænsning af method post ?
Fra : G.O

Dato : 02-11-03 20:23

Jeg er løbet ind i en begrænsning af mængden af data der kan sendes via form
textarea.

Jeg benytter metod post og har ikke tidligere haft brug for at "sende" så
store mængder data.

Jeg får følgende fejlmeddelelse:

Technical Information (for support personnel)
a.. Error Type:
Request object, ASP 0107 (0x80020009)
The data being processed is over the allowed limit.

Er der nogen hjælp at hente her? - jeg ønsker at sende data svarende til 30
A4 sider.

Jeg benytter det til at lave et databaseudtræk som så skal skrives til en
fil med Scripting.FileSystemObject.
(data hentes som sædvanligt med databaseudtræk - men det hele er pakket ind
i et textarea som jeg så kan submitte til en fil som skriver det til en
textfil - det er når jeg submitter jeg får en kvantitativ begrænsning)

Databaseudtrækket skal naturligvis sættes pænt op med tabeller, overskrifter
osv.

Findes der en anden måde at skrive et databaseudtræk direkte til en fil ?

Al hjælp modtages med stor tak

Mvh

G.O

Fra : Torben Brandt

Dato : 02-11-03 21:25

G.O skrev:
> [...]
> The data being processed is over the allowed limit.
>
> Er der nogen hjælp at hente her? - jeg ønsker at sende data svarende til 30

En søgning på fejlmeddelelsen på google gav hurtigt:
<URL:http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q273/4/82.ASP>

/Torben

Fra : G.O

Dato : 02-11-03 21:41

"Torben Brandt" <name@domain.invalid> wrote in message

> En søgning på fejlmeddelelsen på google gav hurtigt:
> <URL:http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q273/4/82.ASP>
>
> /Torben

Jo - det ser ud til at kunne være løsningen - takker for dine anstrengelser.

Mvh

GO