Flotte fisser ?
Fra : Fatass

Dato : 02-11-03 18:32

Hejsa
Jeg synes nogle fisser er vildt lækre og dejlige at kikke på, men det er
desværre sjældent at piger har lækre fisser.
De skal være store og fyldige, have stor tydelig klitoris der kan stritte,
og masser af hår og så selvfølgelig glinsende våd og savlende

Hvad synes I gør en fisse lækker ?

Fra : Babba-Papa

Dato : 02-11-03 20:11

On Sun, 2 Nov 2003 18:31:38 +0100, "Fatass" <fatass@ass.hole> wrote:

>Hvad synes I gør en fisse lækker ?

At hun har mange penge.....*ROFL*

- -
Babba-Papa

P.S. Jeg er faktisk ligeglad så længe den er renvasket og uden
"kedelige" sygdomme.

Fra : Adam Nørregaard

Dato : 02-11-03 20:13

>P.S. Jeg er faktisk ligeglad så længe den er renvasket og uden
>"kedelige" sygdomme.
Nævn en sygdom der ikke er "kedelig"

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 03-11-03 17:56

"Adam Nørregaard" <adam.noerregaard@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nævn en sygdom der ikke er "kedelig"

Nymfomani?
Sexmisbruger?
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Babba-Papa

Dato : 03-11-03 23:49

On Mon, 3 Nov 2003 17:55:33 +0100, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

>Nymfomani?

Nemlig....jeg havde den lige på tungen....*G*

- -
Babba-Papa

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-03 07:42

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:0s9dqvsc96aloo9jchcjhifufu21ifqfci@4ax.com...

> Nemlig....jeg havde den lige på tungen....*G*

Homosexualitet er ikke længere sygdom ifølge lægerne, så det er næppe heller
nymfomani.

Jeg tror dog at optagethed af monoton ind-ud-ind-ud kan være trættende og
neurotisk, ligesom en der vasker hænder hundred gange om dagen pga
bakteriefobi, ikke har det sjovt.

"If all the year were playing holidays,/ To sport would be as tedious as to
work. " William Shakespeare
--------------
Apropos flotte fisser så skrev man engang i EB at hvis fissen havde fire
ben, ville det være det grimmeste dyr der fandtes, og den lidt-kloge vits om
opreklameret sex fyrede jeg engang af i godt selskab, og blev mødt med
kulde - alle mænd bedyrede at intet er smukkere end deres kærestes
venusbjerg.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-03 07:59

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> wrote in message
> "Adam Nørregaard" <adam.noerregaard@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nymfomani?
> Sexmisbruger?

Forbuden frugt smager bedst, så sexmisbrug er sikkert vildt spændende og
ukedeligt. Hvis man er spillernatur og kan lide at satse.

Fra : arafat

Dato : 06-11-03 02:35

"Babba-Papa" skrev d. 02-11-03 20:11 dette indlæg :

> At hun har mange penge.....*ROFL*
>
> - -
> Babba-Papa
> Fatass.: Du har helt ret.! En fisse skal være "slimet" og JEG
forlanger at damen " nærmest er begravet i hår".!
jeg elsker en ordentlig kussemåtte,og klynker hvergang jer ser en af de
små "minipiger" som tror at de ka´barbere sig fra både hjerne og pik.!!
Hold du ved dit synspunkt.! Der er ikke noget mere ophidsende end en
kvinde med en ordentlig måtte og hår under arme,m.m. uff. det er bare
guf.! Er der nogle af dem,så lad dem skrive til mig.! Jeg er
allere stiv -de forkerte steder.!> P.S. Jeg hører gerne fra nogle af
slagsen,men nu skal jeg lige en tur til AUS. og USA
hvor jeg har nogle " små fugle flyvende".!
hilsen fra
arafat

http://www.kandu.dk/

Fra : l_overgaard

Dato : 03-11-03 12:02

Enig, at ikke alle kvindelige kønsdele er lige kønne.
Masser af hår er ikke lige mig, men alligevel en flot trekant forneden.
Lys eller mørk er næsten ligegyldigt.
Jeg er selv træt af alle de barberede fisser man snart ser hos alle
piger.
Dette teenagelook er snart ved at være forkedeligt, en diskret
kønsbehåring gør den
lidt mere eftertragtet at komme i berøring med.
Og ganske lækkert hvis man kan se om hun er naturligt ophidset og ikke
smurt ind i olie og glidecrem. Det er jo også ophidsende at få lov til
som mand, at trimme hende forneden.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ulvir

Dato : 03-11-03 12:13

"l_overgaard" <l_overgaard.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Det er jo også ophidsende at få lov til
> som mand, at trimme hende forneden.

> http://www.kandu.dk/

Enig!

--
*Jeg diskuterer ikke for at få ret- men for at nå frem til sandheden.*
(Anonym)

Fra : Anita

Dato : 03-11-03 12:54

> [...]
> Og ganske lækkert hvis man kan se om hun er naturligt ophidset og ikke
> smurt ind i olie og glidecrem. Det er jo også ophidsende at få lov til

Så du vil gerne have lov at trimme, men hun må ikke selv?

Anita

Fra : Jokum

Dato : 03-11-03 13:56

> Så du vil gerne have lov at trimme, men hun må ikke selv?

Nej, men du får lov selv at putte de røde strømper på..

Fra : l_overgaard

Dato : 03-11-03 13:53

Til Anita.

Johhh, til en hvis grad, men det er jo også hyggeligt som en del af
forspillet.
Så kan man være avanceret og evt. lave et hjerte, eller blot lade en
enkelt tot foroven

http://www.kandu.dk/

Fra : Anita

Dato : 03-11-03 14:24

> [...]
> forspillet.
> Så kan man være avanceret og evt. lave et hjerte, eller blot lade en

Det var også blot ment som en kommentar til den dobbeltmoral der indirekte
lå i at l_overgaard fandt det kedeligt med barberede fisser, mens han fandt
det ophidsende selv at rage hårene af hende.

/Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-11-03 19:19

On Mon, 3 Nov 2003 14:24:12 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>lå i at l_overgaard fandt det kedeligt med barberede fisser, mens han fandt
>det ophidsende selv at rage hårene af hende.

ja den var ikke for qvik :)
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Søren Smoke

Dato : 03-11-03 16:09

"Fatass" <fatass@ass.hole> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad synes I gør en fisse lækker ?
>

> Ja, både jeg og min partner - som absolut ikke er teenagere længere -
mener det er dejligst med en glatbarberet (helst nybarberet) fisse.
Men smag (!) og behag er naturligvis forskellig. Hun har en dejlig stor
kilder der rigtig kommer til sin ret når hun er barberet, hvilket hun
forøvrigt har været (med max. to-tre uger imellem) de seneste ca. 20 år.
Men naturligvis skal den være renvasket - og er den både barberet og ren -
ja, så indbyder den jo blot en slikketur.

Der kan også være forskel om en fisse er smuk eller grim. det er lidt svært
at definere, det har absolut ikke noget med hårpragten som sådan at gøre.
Men kan man li' pige, kan man vel også li fissen?

Hilsen fra SS

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-03 07:57

"Søren Smoke" <soren@smoke.dk> wrote in message

> [...]
> Men naturligvis skal den være renvasket - og er den både barberet og ren -
> ja, så indbyder den jo blot en slikketur.

Rene mennesker er kedelige mennesker. Rockere stinker af sved
Hvad fisse skal smage af bør ikke afgøres af smagsdommere - den man holder
af, lugter altid godt.

> [...]
> at definere, det har absolut ikke noget med hårpragten som sådan at gøre.
> Men kan man li' pige, kan man vel også li fissen?

Min første kone havde en kæmpe græstørv og det frastødte mig lidt

Siden har Berl Kutchinsky belært mig at usikre mænd der er skræmte ved
voksne kvinder kan lide lolitaer og barberede.

Barbering bør kun være nær skamlæberne, hvis overhovedet, efter min smag.

En regelmæssig, symmetrisk gennemsnitlig fisse uden flaprende store
skamlæber er mit - latterlige - ideal.
Men bryster og baller er vigtigere - dem ser man mere på, døgnet rundt

Fra : Søren Smoke

Dato : 05-11-03 09:16

> Barbering bør kun være nær skamlæberne, hvis overhovedet, efter min smag.

Ikke enig

> En regelmæssig, symmetrisk gennemsnitlig fisse uden flaprende store
> skamlæber er mit - latterlige - ideal.
> Men bryster og baller er vigtigere - dem ser man mere på, døgnet rundt

Til gengæld: HELT enig !

Fra : Fatass

Dato : 06-11-03 02:01

"Søren Smoke" <soren@smoke.dk> wrote in message

Husk
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-11-03 19:17

> [...]

>De skal være store og fyldige, have stor tydelig klitoris der kan stritte,
>og masser af hår og så selvfølgelig glinsende våd og savlende

har du nogen sidne haft en kærste eller været i lag med andre ind dem
man kan se i blade eller på sin skærm , hmm..... ?

nu ser der sjælendet ens ud hele tiden ,,,

>Hvad synes I gør en fisse lækker ?

Ohh en ikke al for masiv pubes behårdning er well fedt endnu bedre
hvis den ikke er der ..... men ellers er det sgu mere et sprg, om duft
vil jeg sige ind syn ...
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 03-11-03 22:27

"Fatass" <fatass@ass.hole> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Hejsa fedberg!

> Jeg synes nogle fisser er vildt lækre og dejlige at kikke på, men det er
> desværre sjældent at piger har lækre fisser.

Hmm... jeg synes nu det er mere sjældent at drenge har lækre fisser.

> De skal være store og fyldige, have stor tydelig klitoris der kan stritte,
> og masser af hår og så selvfølgelig glinsende våd og savlende

Det er da mindst lige så lækkert med en barberet hvor man skal grave klitten
frem med tungen.

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 10-11-03 04:26

In article <ebbpb.24061$jf4.1190306@news000.worldonline.dk>,
fatass@ass.hole says...

> Hvad synes I gør en fisse lækker ?

Sådan ville jeg aldrig omtale en som jeg syntes er lækker ;)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-11-03 22:41

[Fatass | Sun, 2 Nov 2003 18:31:38 +0100]

>Hvad synes I gør en fisse lækker ?

Øhh... Ingenting?

René
www.rene.hjorth.com