Hvorfor er der kryds ved bjælkerne ude til~
Fra : L.Funch

Dato : 01-11-03 18:16

Hejsa.

Når jeg går ind på en hjemmeside sker det tit at der er krydser i bjælkerne
ude til venstre, jeg bruger XP med IE 6.0

Er der nogen der kan hjælpe mig??

Mvh.
L.Funch

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-03 18:35

"L.Funch" <l.funch@tdcadsl.dk> skrev :

>Når jeg går ind på en hjemmeside sker det tit at der er krydser i bjælkerne
>ude til venstre, jeg bruger XP med IE 6.0

Næh, ikke når du ikke kommer med et eksempel på en side.

Kan være, du mangler javaunderstøttelse, som ikke følger med IE
6.

http://java.sun.com/webapps/getjava/BrowserRedirect?locale=en&host=www.java.com:80
--
Knud

Fra : L.Funch

Dato : 02-11-03 04:34

> Næh, ikke når du ikke kommer med et eksempel på en side.
>
> Kan være, du mangler javaunderstøttelse, som ikke følger med IE
> [...]

Det er f.eks når jeg går ind på www.enmaco.dk og vælger maskiner til højre,
så kommer der et rødt kryds ude til venstre hvor man kan trykke/vælge på
div. bjælker, jeg har lige prøvet at installere java uden det hjalp.

Mvh.
L.Funch

Fra : Leo.E

Dato : 02-11-03 08:22

"L.Funch" <l.funch@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3fa47b28$0$9819$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> [...]
> så kommer der et rødt kryds ude til venstre hvor man kan trykke/vælge på
> div. bjælker, jeg har lige prøvet at installere java uden det hjalp.

Prøv her: http://support.microsoft.com/?kbid=283807
Leo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-11-03 14:16

> [...]

>så kommer der et rødt kryds ude til venstre hvor man kan trykke/vælge på
>div. bjælker, jeg har lige prøvet at installere java uden det hjalp.

Prøv at kig i kontrolpanel => Java Plug in om den er integreret i
IE.

Kig også i Internetindstillinger => Avanceret => Der skulle gerne
være et punkt, der hedder Java Sun, hvor der skal være et flueben
(samt genstartes).
--
Knud