Nyt gamepad til sportsspil?
Fra : Cks

Dato : 25-10-03 19:20

Hej i gruppen.

Efter endnu 3 års veltjent ydelse, er vores gamepads ved at være slidte og
vi søger nye.
Men først lidt baggrund som kan guide evnt. svar på rette vej.
Vi har spillet bold, hockey og lidt NBA siden det hed Fifa 97.
Dengang brugte vi de geniale Gravis GRiP, så vi via en samleboks kunne
håndtere 4 fuldt funktionsdygtige pads.
Men ak, intet varer evigt, og de blev efterhånden trykket ihjel.
Så sammen med Fifa 2000 købte vi 4 Microsoft Sidewinder af typen der kunne
serieforbindes, igen med 4 fuldt funktionsdygtige pads.
Det skal lige indskydes her, at vi altid har spillet disse sportsspil på 1
PC / stor skærm, hvorfor serieforbinding er et must.
Men nu er Sidewinder´ne også ved at være trælse.
Derfor søger jeg oplysninger om hvordan markedet ser ud i dag...
Hvilke modeller kan serieforbindes på PC?
Udvalget er vel som altid ret trængt?
Men også ret vigtigt: Vi vil ikke have Sidewinder igen, da vi synes de har
et for hårdt D-pad som ikke reagerer snævert nok på retningsændringer.
Vi synes alle, at de alt for let giver krampe i venstre hånd efter et par
hektiske kampe.
Det gælder især i hockey, hvor vi drømmer om et D-pad hvormed spillerne kan
vende på en tallerken, uden vi får håndskader.
Erfaringer om de seneste års produkter er meget velkomne.

Mvh.
Cks

Fra : René Hansen

Dato : 25-10-03 23:10

Hej
Jeg benytter selv MS Sidewinder og er glad for den. Jeg kan ikke rigtig
hjælpe dig på den front men spiller du/i online bold så kig ind på
www.fifa-forever.dk. Her spiller vi Fifa 2003 sidste turnering før 2004
kommer. Vi er ca 50 der spiller i 4 divisioner med cup og meget andet. Kig
forbi

Mvh René aka Liverpool superligaen