brutal ja
Fra : fjofjoe

Dato : 29-10-03 09:34

Er det voldtægt når man er sammen med en pige på almindelig måde og
man så i beruselse og ophidselse tvinger hende til analsex.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 29-10-03 10:28

"fjofjoe" <kjnh@vedsen.mail.dk> wrote in message
> Er det voldtægt når man er sammen med en pige på almindelig måde og
> man så i beruselse og ophidselse tvinger hende til analsex.

Ordet "tvinger" siger det hele....

-Michael.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-10-03 10:13

"fjofjoe" <kjnh@vedsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det voldtægt når man er sammen med en pige på almindelig måde og
> man så i beruselse og ophidselse tvinger hende til analsex.

Det vil jeg da tro. Essensen af mange tidligere diskussioner om dette og
tilsvarende emner har været, at en pige til enhver tid har ret til at sige
nej - og forvente at få afslaget respekteret. Hvis afslaget ikke
respekteres, er det voldtægt eller i det mindste forsøg på voldtægt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Nette

Dato : 29-10-03 11:55

"fjofjoe" skrev i en meddelelse
> Er det voldtægt når man er sammen med en pige på almindelig måde og
> man så i beruselse og ophidselse tvinger hende til analsex.

Før du ved dette og meget andet, så vil jeg råde dig, og de eventuelle
piger, du er sammen med, til at lade være med at dyrke sex, da dette er en
meget stor faktor i det "at have sex".....

Nette

Fra : Anita

Dato : 29-10-03 13:39

"Nette" <nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> piger, du er sammen med, til at lade være med at dyrke sex, da dette er en
> meget stor faktor i det "at have sex".....

Det forstod jeg ikke helt. Kan du forklare dette på en anden måde?

Venligst Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-10-03 14:04

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det forstod jeg ikke helt. Kan du forklare dette på en anden måde?

Et (mere eller mindre) kvalificeret gæt kunne være, at man dyrker sex i
fællesskab, mens man har sex, når det bare er noget, man har taget eller
fået af en anden.

Nå, det blev det ikke meget tydeligere af.

En anden måde at skrive det samme på kan være, at begge parter har
fornøjelse af at dyrke sex, mens kun den ene part har fornøjelsen ved at
have sex.

Med venlig hilsen
Børge
som ikke aner, hvad han skriver om...

Fra : Anita

Dato : 29-10-03 15:55

"Boerge Rahbech Jensen" <qaasfd@asdf.qø> skrev i
> [...]
>
> En anden måde at skrive det samme på kan være, at begge parter har
> fornøjelse af at dyrke sex, mens kun den ene part har fornøjelsen ved at

Tak, jeg tror nok jeg forstod lidt mere denne gang
Synes din fortolkning virker sandsynlig.

Venligst Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-10-03 16:23

> Tak, jeg tror nok jeg forstod lidt mere denne gang
> Synes din fortolkning virker sandsynlig.

Mange tak. Alligevel er det jo ikke sikkert, det er den rigtige forklaring,
men det kan vi jo vælge at tro, indtil det bliver modsagt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Nette

Dato : 29-10-03 16:10

"Anita" skrev i en meddelelse
> Det forstod jeg ikke helt. Kan du forklare dette på en anden måde?

Ja da. Hvis man mener eller er i tvivl om det er voldtægt, når man tvinger
en anden til at have forskellige former for sex, uden det i forvejen er
aftalt, så mener jeg ikke man er moden nok til at dyrke sex.

Såmænd ikke andet.

Nette

Fra : Anita

Dato : 29-10-03 21:56

> [...]
> en anden til at have forskellige former for sex, uden det i forvejen er
> aftalt, så mener jeg ikke man er moden nok til at dyrke sex.

Arh, I see... Det er jeg egentlig meget enig i. Men jeg har jo også set og
hørt om disse tilfælde, hvor man kan være uendeligt meget i tvivl, det tror
jeg dog ikke er tilfældet her. Som en anden skrev: ordet "tvinger" må være
kodeordet.

Venligst Anita

Fra : Nette

Dato : 30-10-03 00:04

"Anita" skrev i en meddelelse
> [...]
tror
> jeg dog ikke er tilfældet her. Som en anden skrev: ordet "tvinger" må være

Jeps, det var også det der "tvinger" samt det at der overhovedet kunne opstå
tvivl om det, der fik mine alarmklokker til at ringe.

Nette

Fra : Carsten Riis

Dato : 29-10-03 15:27

fjofjoe wrote:

> Er det voldtægt når man er sammen med en pige på almindelig måde og
> man så i beruselse og ophidselse tvinger hende til analsex.

JA!

Tjek selv straffeloven §§216-236.

Sammenhold §216 med §224.

http://www.retsinfo.dk/_LINK_0/0&ACCN/A20030081429
--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Mennesket er det eneste pattedyr, der er nået

Fra : Jacob Andersen

Dato : 29-10-03 16:38

"fjofjoe" <kjnh@vedsen.mail.dk> wrote in message
> Er det voldtægt når man er sammen med en pige på almindelig måde og
> man så i beruselse og ophidselse tvinger hende til analsex.

Ja.

/Jacob

Fra : Per O. Madsen

Dato : 29-10-03 17:55

"fjofjoe" <kjnh@vedsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det voldtægt når man er sammen med en pige på almindelig måde og
> man så i beruselse og ophidselse tvinger hende til analsex.

Jeg synes at spørgsmålet beviser en af de store ulyksageligheder i det
danske samfund. Man forstår ikke længere at man skal respektere et nej !
Jeg kan overhovedet ikke respektere personer, som ikke fatter at andre måske
ikke har det ligesom dem selv. Ingen har ret til at tvinge nogen til noget,
men det er der jo talrige eksempler på at en del afstumpede unge mænd ikke
fatter, og at de som følge heraf begår en voldtægt. Det er nu synd at ingen
dommere har røv nok i bukserne til at idømme disse åndelige undermålere en
straf som bare nogenlunde udnytter straframmen for voldtægt. Men hvis de gør
det, så er der bare en dommer i landsretten eller i højesteret som ikke tør
være med, og så er vi lige vidt !

Hvis ikke ovenstående er klart nok, så er svaret JA, fandme er det voldtægt
!

Per O.

Fra : nusle

Dato : 29-10-03 18:12

"Per O. Madsen" <pomNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
tør
> være med, og så er vi lige vidt !
>
> Hvis ikke ovenstående er klart nok, så er svaret JA, fandme er det

Det tåler gentagelse.

Vel "talt"!

mange hilsner
nusle

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-10-03 18:20

"Per O. Madsen" <pomNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes at spørgsmålet beviser en af de store ulyksageligheder i det
> danske samfund. Man forstår ikke længere at man skal respektere et nej !

Meget enig.

> Ingen har ret til at tvinge nogen til noget, men det er der jo talrige
eksempler på at en del afstumpede unge mænd ikke
> fatter,

Og såmænd også en del kvinder, som bare bruger manipulation fremfor fysisk
magt.

I øvrigt vil jeg tillade mig at henvise til, at der findes utallige
massageklinikker, som gerne opfylder vi mænds seksuelle ønsker, hvis vi ikke
kan få andre til at gøre det frivilligt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-10-03 23:15

"Boerge Rahbech Jensen" <qaasfd@asdf.qø> wrote in message

[...]

Nogen du kan anbefale?
MvH Steen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-10-03 09:20

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen du kan anbefale?

Nej, så godt kender jeg ikke markedet. Jeg har kun nogle få gange set
annoncerne i Ekstra Bladet, hvor nogle massageklinikker annoncerer med deres
specialer. Personligt klarer jeg mig ganske godt selv. Hvis man føler et
behov for den type serviceydelser, formoder jeg, man må gøre nogenlunde det
samme, som man gør, hvis det er andre ydelser, man ønsker: Indhenter tilbud.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : LR

Dato : 29-10-03 19:20

"fjofjoe" <kjnh@vedsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det voldtægt når man er sammen med en pige på almindelig måde og
> man så i beruselse og ophidselse tvinger hende til analsex.

JA