Ondt i Enden?!?
Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 21-10-03 14:55

Hejsa....
Jeg har et lidt underligt problem jeg ikke helt ved hvad er kommet af. Jeg
skulle til at have det lidt rart med min kæreste i lørdags, og kunne simpelt
hen ikke. Ikke fordi jeg ikke havde lyst, men fordi det gjorde sindssygt
ondt da jeg skulle have erektion. Det gjorde ikke ondt i "den lille mand"
men i området mellem pungen og numsen. Det er ikke "svulmelegmet" der er
ømt, men lige bag svulmelegmet op mod numsen. Hvad kan det være? Det gør
også en smule ondt når jeg bare sidder på en stol, og så snart jeg bliver en
smule "ophidset" og der begynder at ske noget "dernede" så gør det så ondt
at "glæden" hurtigt forsvinder... Det lykkedes at gemmemføre lidt sex, og da
jeg "kom" gjorde det om muligt endnu mere ondt.Det der gjorde ondt ved at
komme var at bruge "sprøjte-musklen" (undskyld udtrykket!), som giver de
sammentrækninger der får sæden ud. Hvad er der sket med mig? Jeg har ikke
dyrket overdrevet meget sex på det sidste, så det er ikke bare fordi mine
muskler er trætte af at blive brugt for meget....

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-10-03 18:54

Jacob Strue [9000] wrote:
> [...]
> dyrket overdrevet meget sex på det sidste, så det er ikke bare fordi mine
> muskler er trætte af at blive brugt for meget....

En ide kunne være et indgroet hår? Har du en form for klump dernede?
Eller kan du mærke som om der er en hård byld?

mvh
Johan

Fra : jamesgarner@mailme.d~

Dato : 21-10-03 19:06

"Jacob Strue [9000]" <strue@NOSPAMmail1.stofanet.dk> wrote in message news:<3f953ac4$0$25999$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
> dyrket overdrevet meget sex på det sidste, så det er ikke bare fordi mine
> muskler er trætte af at blive brugt for meget....

Det kunne godt være et tegn på kræft, hvilket i så fald ville medføre
at du skulle have stomi - altså afføringen ud gennem sidebenene.

James

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-10-03 21:48

jamesgarner@mailme.dk wrote:

> Det kunne godt være et tegn på kræft, hvilket i så fald ville medføre
> at du skulle have stomi - altså afføringen ud gennem sidebenene.

sidebenene??
pladder.... en stomi sidder nederst på maven i enten højre eller venstre
side (afhængig af stomitype).... gerne lige under bukselinningen......

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : jamesgarner@mailme.d~

Dato : 21-10-03 19:18

Nej, undskyld... Det var en vits
James

Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 21-10-03 20:49

Der er ikke noget at mærke eller se. Jeg er ikke rød/hævet, og det føles
mere som noget "inden-i" kroppen, end noget uden på, som kan ses/føles på.
Jeg har desuden lidt svært ved at lave den der "skære strålen over"
muskelsammentrækning når jeg tisser. Jeg føler jeg er færdig når jeg har
tisset, men så snart jeg sætter mig på en stol efter mit toiletbesøg og jeg
får et tryk på det ømme område, så kommer der lidt mere urin ud af "Hugo".
Det svarer nok lidt til den "knibe-øvelse" kvinder er så berømte for at
skulle holde ved lige. Den "kniben" kan jeg ikke lave nær så kraftigt som
jeg plejer at kunne....?

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : A. Barney

Dato : 21-10-03 22:05

Jacob Strue [9000] wrote:
> [...]
> Det svarer nok lidt til den "knibe-øvelse" kvinder er så berømte for at
> skulle holde ved lige. Den "kniben" kan jeg ikke lave nær så kraftigt som

Det kunne lyde som betændelse i prostata. Jeg har prøvet det et par
gange i forbindelse med influenza. Jeg ville smutte en tur til lægen,
hvis jeg var dig.

Andreas

Fra : Henning

Dato : 22-10-03 00:35

A. Barney wrote:

> Det kunne lyde som betændelse i prostata. Jeg har prøvet det et par
> gange i forbindelse med influenza. Jeg ville smutte en tur til lægen,
> hvis jeg var dig.

Også hvad jeg ummidelbart tænkte, op til lægen NU!

MVH
Henning

Fra : David T. Metz

Dato : 22-10-03 02:02

A. Barney skriblede:

> Det kunne lyde som betændelse i prostata.

Det er i hvert fald prostata - til lægen straks!

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 22-10-03 12:40

Så har jeg været ved lægen...... Han mærkede mig op i rumpetten med sin
finger og fandt hurtigt det ømme sted. Det er prostata den er gal med. Det
er en eller anden form for betændelse i den. Jeg har fået nogen piller mod
det jeg skal tage i 10 dage, og der kan gå 2-3 uger før betændelsen er helt
væk.....

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : David T. Metz

Dato : 22-10-03 14:12

Jacob Strue [9000] kalligraferede, i
> [...]
> med. Det er en eller anden form for betændelse i den. Jeg har fået
> nogen piller mod det jeg skal tage i 10 dage, og der kan gå 2-3 uger

Godt og til lykke med det. Det kunne have været noget meget værre.

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"

Fra : JL

Dato : 22-10-03 15:09

> [...]
> er en eller anden form for betændelse i den. Jeg har fået nogen piller mod
> det jeg skal tage i 10 dage, og der kan gå 2-3 uger før betændelsen er

Hvad er årsagen til at man får betændelse i prostata?

Jeg emener, er det bare noget der kan komme når som helst eller hvordan?

Fra : Nicolai

Dato : 22-10-03 23:03

On Wed, 22 Oct 2003 16:09:04 +0200, "JL" <spam@spam.dk> wrote:

>Hvad er årsagen til at man får betændelse i prostata?

Jeg fik det pga en tilbagevende blærebetændelse (som i sin tur var
forårsaget af en fistel til rectum).

Prostatitis er ret svært at behandle, da der kun kommer en begrænset
mængde blod ind til prostata - og dermed en begrænset mængde
antibiotika.

Prostata massage kan også hjælpe - og den forbindelse kan jeg anbefale
http://www.ishop.co.uk/ishop/451/shopscr62.html som jeg iøvrigt har
set andre steder til en højere pris med løfte om at den kan give bedre
orgasmer, hårdere/længere sprøjt m.m.

Men at den hjælper på betændelse i prostata er jeg sikker på de fleste
læger vil give mig ret i.

/Nicolai

--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

31. oct - 2. nov 2003
Seriøs sexmesse i Silo: http://www.kinkycopenhagen.com/

Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 23-10-03 18:14

Mit kom af ingenting.... Min læge sagde det tit kom ved ældre personer, der
har fået lagt kateter ind, og så kommer betændelsen af den irritation som
plastic røret fra katateret giver..... Jeg er dog ikke mere end 27 år, og
betegner mig ikke som "ældre" endnu, og jeg håber da der er mange år til jeg
skal have lagt katater ind...... c",)

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : A. Barney

Dato : 22-10-03 18:11

Jacob Strue [9000] wrote:
> [...]
> det jeg skal tage i 10 dage, og der kan gå 2-3 uger før betændelsen er helt

Det var godt...! Den ene gang, jeg var ved lægen med det problem, var
for en del år siden hos en ældre, nu pensioneret læge. Han skrev en
recept på penicillin, men gjorde samtidig opmærksom på, at det var
vigtigt at prostata blev tømt for sekret - altså sædvædske, og gerne så
ofte som muligt. Med et glimt i øjet tilføjede han: "- så jeg ordinerer
tillige onani 3 gange dagligt". Hvad siger I så? Jeg kan iøvrigt
nikke genkende til din beskrivelse af den ømme erektion og den
smertefulde udløsning.

Andreas

Fra : Nicolai

Dato : 22-10-03 23:04

On Wed, 22 Oct 2003 19:11:13 +0200, "A. Barney" <p4751@netscape.net>
wrote:

>så jeg ordinerer tillige onani 3 gange dagligt".

Ja, men problemet er jo, som du skriver - at det er smertefulde
udløsninger - så det er en blandet fornøjelse.

/Nicolai

Fra : Bo-gsxR

Dato : 25-10-03 20:16

Ja, men problemet er jo, som du skriver - at det er smertefulde
> udløsninger - så det er en blandet fornøjelse.

er du ikk til lidt sm... indenbords??

bo