En flot pik ;-)
Fra : nusle

Dato : 20-10-03 21:41

Hej,

Min søster og jeg snakkede her den anden dag - om
flotte pikke, den slags man "genkender" når man ser
dem som "uhmmm - den pik er bare rigtig lækker" *G*

Er det noget I andre "tøser" kender til?

Hvad synes I gør en pik rigtig dejlig?

mange hilsner
nusle

Fra : Samsara

Dato : 20-10-03 22:50

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flotte pikke, den slags man "genkender" når man ser
> dem som "uhmmm - den pik er bare rigtig lækker" *G*
>
> Er det noget I andre "tøser" kender til?

Hm.... jeg synes altså ikke, at en pik er "flot" (undskyld drenge).

En dejlig pik er for mig en, som er glatbarberet - synet af en sådan
får sku' mit mundvand til at løbe

Venligst Samsara

Fra : nusle

Dato : 21-10-03 16:54

"Samsara" <Invalidt@paradis.invalid> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hm.... jeg synes altså ikke, at en pik er "flot" (undskyld drenge).

Jamen, det er også fordi du ikke så X's eller X's eller.. *GG*

> En dejlig pik er for mig en, som er glatbarberet - synet af en sådan
> får sku' mit mundvand til at løbe

Jamen, er det virkelig nok, hvis den bare er det?

Altså, forstå mig ret - jeg syntes sådan set at alle de
pikke jeg har været i kontakt med har været dejlige,
men der er altså nogle der har skilt sig ud *G*. De
der har skilt sig ud har altså forekommet mig at være
ekstra flotte - men ikke på "samme måde".

Jeg husker især en, den var meget "glat" og lige og
"harmonisk".... uhmmmm... men der har også været
andre, som har været flotte på andre måder, f.eks.
som meget "markerede", med blodårer der har fået
pikken til at fremstå som "stærk" og "maskulin"...
arj, det er det jeg siger - det er sgu' da ikke til at
forklare

mange hilsner
nusle

Fra : Jokum

Dato : 21-10-03 20:38

> Altså, forstå mig ret - jeg syntes sådan set at alle de
> pikke jeg har været i kontakt med har været dejlige,

hvor mange drejer det sig om?

Fra : Samsara

Dato : 21-10-03 21:51

> [...]
> pikken til at fremstå som "stærk" og "maskulin"...
> arj, det er det jeg siger - det er sgu' da ikke til at

Tænke tænke .... er en glatbarbering nok ? Nej, det er det
vel egentlig ikke !

Jeg sidder lige og forsøger at genkalde mig billeder af
de pikke, som jeg har stiftet bekendtskab med i tidens løb,
men jeg kan faktisk ikke huske dem særligt tydeligt.

Der er dog et par stykker, som skiller sig ud fra de andre,
men det er de "sørgelige eksemplarer" og det de har kunne
yde

Jeg har lidt svært ved at beskrive "drømmepikken", men
Sabina's og dine egne ord beskriver nok meget godt mine
egne synspunkter

Rare hilsner
Samsara

Fra : Hanne L

Dato : 22-10-03 22:18

Samsara skrev

Hej Samsara

nusle skrev

> Hm.... jeg synes altså ikke, at en pik er "flot" (undskyld drenge).

Det synes jeg nu altså. Jeg har ofte, da jeg havde kæreste,
nydt synet af ham, når han gik rundt med stiv pik. Jeg har
besluttet, at sådan en vil jeg have at prale med i mit næste liv,
når jeg skal være mand *SSS*.

> En dejlig pik er for mig en, som er glatbarberet - synet af en sådan
> får sku' mit mundvand til at løbe

Det gør det til gengæld ikke her.
Jeg har kun set en glatbarberet pik på billeder, men tænder
helt klart ikke nær så meget på sådan en, som jeg gør, når
der er hår på. Til gengæld må nosserne gerne være barberede,
fordi de bliver så dejligt bløde af det.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-10-03 23:26

nusle wrote:
> [...]
> flotte pikke, den slags man "genkender" når man ser
> dem som "uhmmm - den pik er bare rigtig lækker" *G*
>
> Er det noget I andre "tøser" kender til?

hmmmmm nu måtte jeg jo i tænkebox ;)

en dejlig pik er fast og spændt så man kan se liderligheden stråle ud fra
den ;)
forhuden er trukket delvist tilbage så man kan nyde synet af pikhovedet og
den indbyder til at blive taget i munden....
størrelsen er egentligt irelevant, bare den er stor nok til at fylde mig ud
;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Henrik

Dato : 21-10-03 15:43

On Tue, 21 Oct 2003 00:26:13 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>den indbyder til at blive taget i munden....
>størrelsen er egentligt irelevant, bare den er stor nok til at fylde mig ud

For mig er det til gengæld vigtig at den er stor! Ikke voldsom, men
der skal være lidt længde og noget volume... feks 18 cm og 14 i
omkreds...

Og så skal den være rimelig lige.. altså ikke en der falder total til
den ene side. Den skal kunne slikkes uden hænder *G*...

// Pernille

Fra : nusle

Dato : 21-10-03 16:58

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> hmmmmm nu måtte jeg jo i tænkebox ;)

*GGG*

Ja, det er ret svært at sætte ord på egentlig, ikk'?

> en dejlig pik er fast og spændt så man kan se liderligheden stråle ud fra
> den ;)

Ja, helt helt helt enig *GF*

> forhuden er trukket delvist tilbage så man kan nyde synet af pikhovedet og
> den indbyder til at blive taget i munden....

Uhmmmm - eller også er forhuden trukket helt tilbage

> størrelsen er egentligt irelevant, bare den er stor nok til at fylde mig
ud
> ;)

Enig - det handler ikke om størrelse (selvom den heller
ikke behøver være mikroskopisk eller gigantisk *S*).

En flot pik passer til manden der bærer den, synes jeg
vist egentlig også, nu jeg tænker over det - det virker
"forkert" hvis proportionerne slet ikke matcher.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 21-10-03 02:07

In article <3f9448ad$0$29365$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> Hej,
>
> Min søster og jeg snakkede her den anden dag - om
> flotte pikke, den slags man "genkender" når man ser
> dem som "uhmmm - den pik er bare rigtig lækker" *G*

Og så sagde hun "Hvad ser du dog i den der!", og du rystede på hovedet
(dit eget altså) og tænkte "Hvor er hun dog ung" ?

(Or not *G*)

Fra : Paul

Dato : 22-10-03 12:52

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Min søster og jeg snakkede her den anden dag - om
> flotte pikke, den slags man "genkender" når man ser
> dem som "uhmmm - den pik er bare rigtig lækker" *G*

Hvis man bare skal gå efter det æstetiske i en piks udseende så tror jeg nok
jeg har nogle synspunkter.
Selvom jeg aldrig i virkeligheden har set en anden mands pik i erigeret
tilstand, og det har heller aldrig interesseret mig, så kan jeg da godt tale
med efter utallige billeder og film med pikke i alle størrelser.

Jeg synes en pik er flot når den hverken er for stor eller lille. Den skal
gerne være et sted mellem en 14 til 18 cm i erigeret tilstand.
Store pikke som mange pornostjerner har er i de fleste tilfælde MEGET
grimme, for ikke at tale om deres ansigter. Det er naturligvis lettere at
filme en svaber på omkring de 25 cm når den kører ind og ud - DET er
væsentligt sværere med en normal størrelse pik.

Jeg synes en pik er flot når pikhovedet har nogenlunde samme størrelse som
resten af pikken i erigeret tilstand. Et meget lille pikhoved på en stor pik
ser ikke flot ud, og et meget stort hoved på en tynd pik er heller ikke
flot.

Hvad pungen angår, så synes jeg egentlig det er lige fedt hvor stor den er.
Størrelsen afhænger jo i mange tilfælde af forskellige faktorer: Temperatur,
hvornår manden sidst havde sex, ophidselse osv. Om pungen er barberet eller
behåret er egentlig også underordnet, dog skal hårene ikke være så lange at
pungen "bliver væk".

Piercinger o.lign. i og på en pik er bare det mest ulækre - thumbs down!

Fra : Andropov

Dato : 22-10-03 22:57

Hanne skrev:

> Hm.... jeg synes altså ikke, at en pik er "flot" (undskyld drenge).

>Det synes jeg nu altså. Jeg har ofte, da jeg havde kæreste,
>nydt synet af ham, når han gik rundt med stiv pik.

Er du sikker på at det har så meget at gøre med hvordan pikken ser ud.
Er det ikke bare fordi du ser ham nøgen med stiv pik. For en mand er
en fisses udseende ikke så vigtig.

>Jeg har
>besluttet, at sådan en vil jeg have at prale med i mit næste liv,
>når jeg skal være mand *SSS*.

Kunne du godt tænke dig at være mand. Du skal tænke på at det er hårdt
for mænd at være under tøflen :) Så tænk dig nu rigtig godt om først
:)

> En dejlig pik er for mig en, som er glatbarberet - synet af en sådan
> får sku' mit mundvand til at løbe

Hvorfor er det ophidsende at den er glatbarberet. Man skulle synes at
noget af mandigheden forsvandt med kønsbehåringen.

Jeg har en hel del hår på maven også. Ville det ikke se lidt dumt ud
hvis man har barberet kønsdele og så lige ovenover er der en masse hår
?

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 23-10-03 13:32

Andropov wrote:
-SNIP-
> [...]
>
> Jeg har en hel del hår på maven også. Ville det ikke se lidt dumt ud
> hvis man har barberet kønsdele og så lige ovenover er der en masse hår

JO!!!!

Jeg kan lige forestille mig den "kant", der er imellem overgangen ml. det
barberede og det ikke-barberede

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-03 14:38

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev :

>Jeg kan lige forestille mig den "kant", der er imellem overgangen ml. det
>barberede og det ikke-barberede

Barbere det i en trekant, hvor trekantens nederste spids starter
lige over pikken kunne være en mulighed,
--
Knud

Fra : Anita

Dato : 23-10-03 17:04

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev

> JO!!!!
>
> Jeg kan lige forestille mig den "kant", der er imellem overgangen ml. det
> barberede og det ikke-barberede

Jeg synes ikke det ser dumt ud

/Anita

Fra : Rex

Dato : 25-12-03 12:27

On Thu, 23 Oct 2003 18:03:37 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev

>Jeg synes ikke det ser dumt ud
>
>/Anita

Jeg barberer selv min pik dvs. nosser og hele vejen rundt om pikken,
syntes personligt det er en dejlig fornemmelse og at pikken bliver
blødere og så er det da et ekstra pif at gøre det imens hun ser på. så
det kan klart anbefales.

hilsen Rex.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-10-03 17:59

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at det har så meget at gøre med hvordan pikken ser ud.
> Er det ikke bare fordi du ser ham nøgen med stiv pik. For en mand er
> en fisses udseende ikke så vigtig.

Ved er det da så. Jeg har to gange set så grimme fisser, at jeg umiddelbart
ikke tror at jeg selv har lyst til at have noget at gøre med dem.

Den en var i en pornofilm, hvor hendes inderste skamlæber nærmest lignede et
par tørrede abrikoser i overstørrelse. Da hun på et tidspunkt blev bollet,
fløj abrikoserne ind og ud med bevægelserne, og det så mildest talt så
komisk ud, at jeg tror jeg ville have svært ved at holde ophidselsen.

Den anden gang var på et strand, hvor en ældre dame mente at vi alle skulle
overvære hendes nøgne legme. Jeg har intet imod at folk udstiller sig selv,
så det genere mig ikke det mindste. Men når hendes kusse lignede to daggamle
rundstykker (med mørk birkes) der var presset godt sammen, så var det igen
ikke noget jeg fik lyst til at være i nærheden af.

Det være sagt, så ved vi jo også hvordan de fleste af os mænd reagere ved
chancen for at få noget på den dumme, så man kan jo aldrig vide hvad der
sker hvis først safterne begynder at koge

Lars