Kan man altid se/mærke om en pige 'kommer'~
Fra : Skovhuggeren

Dato : 18-10-03 22:49

Hej i gruppen!

Jeg er en fyr i 20'erne som har haft ret få rigtige kærester men en del
hurtige engangsknald. Nu vil jeg høre jer om man altid kan se eller mærke
når en pige kommer, hvis hun da kommer. Hvis jeg for eksembel fingerknepper
hende til hun vrider og drejer sig og slikker samtidig. Nogen gange gør vi
det samtidigt med en vibrator på hendes klit og så er hun helt vild.

Er der nogen reaktioner at se på kroppen inden hun kommer ligesom vores pik
tit bliver lidt tykkere lige før udløsningen.

En enkelt gang har jeg været ude for at der er kommet noget klar væske fra
fissen. Men jeg synes ikke at det var så meget som jeg har høre andre
fortælle.

Skovhuggeren

Fra : Henning

Dato : 19-10-03 15:43

Skovhuggeren wrote:
> Hej i gruppen!

Hej

Til emnelinien: Nej

Kvinder er så ens og dog så forskellige, så selv
om reaktionsmønstret ligner hinanden fra kvinde til
kvinde, reagerer hver enkelt kvinde på helt sin
egen måde, lige fra umærkeligt til stærk fysisk-
psykisk reakton, de mænd der vil påstå de altid kan
se og mærke kvinden får orgasme, har ikke været
sammen med en af de "sovende" kvinder

Såvel som mænd kan fake en orgasme, kan kvinder
det også, hvis du har set filmen: Da Harry mødte
Sally, vil du kunne se, at man ikke kan se/mærke
forskel på fake og "den ægte "

Personligt, tager jeg altid kvindens udtryk for
orgasme/tilfredstillelse for gode varer, hvis
ikke, så er det kun sig selv hun snyder og går i
stykker på i det lange løb!

MVH
Henning

Fra : Samsara

Dato : 19-10-03 21:44

"Skovhuggeren" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
>KLIP<
>
>Nu vil jeg høre jer om man altid kan se eller mærke
> når en pige kommer, hvis hun da kommer.
>
>KLIP<
>
> Skovhuggeren

Jeg vil påstå, at man altid vil kunne mærke, når en pige/kvinde får
orgasme.

Det er selvfølgelig noget af en påstand, men det er ud fra hvad jeg har
hørt og læst.

Når jeg får orgasme, sker der (bl.a.) en sammentrækning i skeden og
det kan fyren/manden mærke.

Venligst Samsara

Fra : Jens og Jannie

Dato : 20-10-03 10:11

Samsara wrote:

> Når jeg får orgasme, sker der (bl.a.) en sammentrækning i skeden og
> det kan fyren/manden mærke.

Det kommer vel an på, hvad man kalder en orasme, i forskelige fagbøger eller
tidskrifter er jeg stødt på ordet ogasme som en definition på netop disse
sammentrækninger, og hvis en orgasme består af sammentrækninger i skeden,
kan man vel altid mærke den.

hvis man derimod mener at orgasme er en eller anden form for løst følelse,
har manden vel ingen sjanger for at mærke det.

Jens

Fra : nusle

Dato : 20-10-03 15:32

"Jens og Jannie" <jannieogfjernjens@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> sammentrækninger, og hvis en orgasme består af sammentrækninger i skeden,

Kunne det ikke tænkes at kvinder der vil simulere, også
ved at en ordentlig simulering kræver at de faker skede-
sammentrækningerne?

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 20-10-03 16:32

nusle wrote:
> [...]
>
> Kunne det ikke tænkes at kvinder der vil simulere, også
> ved at en ordentlig simulering kræver at de faker skede-

Enhvær kan ved hjælp af musklerne fake en udløsning og
damen kan ikke mærke forskel, det kan vi mænd heller
ikke når det gælder kvinders fake

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 20-10-03 17:20

"Henning" <h2m@madsen.invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Enhvær kan ved hjælp af musklerne fake en udløsning og
> damen kan ikke mærke forskel, det kan vi mænd heller
> ikke når det gælder kvinders fake

Hmmm... men mænd kan ikke fake sædafgang

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 22-10-03 00:32

nusle wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Hmmm... men mænd kan ikke fake sædafgang

Nej men kvinden er gerne så våd, at hun ikke lige
lægger mærke til det, og " det var jo så een af de
gange, hvor der ikke kom ret meget *G*" hvis man
nu skulle blive "grebet" i det

Men at faker er kun at snyde sig selv, jeg har svært
ved at få udløsning ved samleje, så jeg spiller den
så af bag efter, når damen har fået sit

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 22-10-03 22:11

Henning skrev

Kære nusle og Henning

Nope, that´s right.

nusle wrote:

> Nej men kvinden er gerne så våd, at hun ikke lige
> lægger mærke til det, og " det var jo så een af de
> gange, hvor der ikke kom ret meget *G*" hvis man
> nu skulle blive "grebet" i det

Den holder ikke. Selv lidt sæd kan lugtes og smages, så
jeg bilder mig ind, at jeg ikke kan snydes *GGG*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : nusle

Dato : 22-10-03 22:32

"Hanne L" <maanelysfjernmig@invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Den holder ikke. Selv lidt sæd kan lugtes og smages, så
> jeg bilder mig ind, at jeg ikke kan snydes *GGG*.

Enig - og så går der jo som bekendt også en dags
tid, og så kan man dufte og mærke, at nu siver
sæden ud af en (hvis ellers manden _er_ kommet).

Jeg har faktisk engang været sammen med en fyr som
prøvede at fake - og jeg blev altså så paf, at jeg lod
som ingenting (jeg var bare pludseligt meget, meget
"træt" *G*).

mange hilsner
nusle

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 23-10-03 13:29

nusle wrote:
-SNIP-
> Jeg har faktisk engang været sammen med en fyr som
> prøvede at fake - og jeg blev altså så paf, at jeg lod
> som ingenting (jeg var bare pludseligt meget, meget
> "træt" *G*).

Jeg har også en enkelt gang oplevet en pige, fake hvor "godt" hun syntes det
var, ved at stønne falskt....

Det var FORFÆRDELIGT.... Det er 10 x mere ophidsende, når man kan se at
pigen bare opfører sig naturligt og stønner naturligt... Bliver det sådan
noget falskt noget, så tror man jo nærmest at hun gør det af tvang eller
lignende og hun skulle jo helst gøre det af nydelse og for hendes egen skyld
(og ikke for mandens, nødvendigvis).

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Hanne L

Dato : 23-10-03 18:56

nusle skrev

Hej nusle

Hanne L skrev

> Enig - og så går der jo som bekendt også en dags
> tid, og så kan man dufte og mærke, at nu siver
> sæden ud af en (hvis ellers manden _er_ kommet).

Ja, og det er ok, hvis det er en, man er glad for at have
været sammen med. Men kan selvfølgelig være lidt
upraktisk at gå og blive våd, hvis man er ude blandt
andre mennesker.

Duften er også forskellig fra mand til mand, men det er
måske pga, hvad han spiser, og den diskussion har vi jo
haft for ikke så længe siden.

> Jeg har faktisk engang været sammen med en fyr som
> prøvede at fake - og jeg blev altså så paf, at jeg lod
> som ingenting (jeg var bare pludseligt meget, meget
> "træt" *G*).

Det tror jeg ikke, jeg har været ude for. Men måske er
det sket i mine unge dage, uden jeg har opdaget det.
I dag er jeg ret sikker på, jeg ville kunne mærke det
på ham, både fysisk og psykisk.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Andropov

Dato : 23-10-03 13:36

Andropov skrev

>Men når han er kommet inde i mig, kan jeg lugte det bagefter,
>nogle gange i flere dage, fordi konstellationen af hans sæd og
>mine sekreter får mig til at dufte anderledes. Det kan faktisk
>få mig til at gå og være småophidset, og får mig i hvert fald til
>at huske en dejlig stund.
>Gad vidst, om det fra naturens side er ment som en reminder
>til andre hanner om at holde sig fra denne hans domæne?

Der er noget med at sædvæsken er basisk for at beskytte sædcellerne
imod skedens surhed. Så i er ikke helt så sure når i får en injection
:)

Fra : Andropov

Dato : 22-10-03 23:32

Nusle skrev:

>Jeg har faktisk engang været sammen med en fyr som
>prøvede at fake - og jeg blev altså så paf, at jeg lod
>som ingenting (jeg var bare pludseligt meget, meget
>"træt" *G*).

Er du sikker på han fakede? Man ser nogen gange på pornofilm at der er
nogle som kommer med meget lidt sæd.

Så kan der vel godt gå noget tid før så lille en mængde sæd løber ud
af skeden....

Fra : nusle

Dato : 26-10-03 13:06

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er du sikker på han fakede?

Ja.

> Man ser nogen gange på pornofilm at der er
> nogle som kommer med meget lidt sæd.

Ja, ja - men det har intet med "fake" at gøre.

> Så kan der vel godt gå noget tid før så lille en mængde sæd løber ud
> af skeden....

Som kvinde dufter man ganske simpelthen anderledes
med en mands sæd i sig - uanset hvor lille mængden
er.

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 20-10-03 16:29

Samsara wrote:

Hejsa

> [...]
> har hørt og læst.
>
> Når jeg får orgasme, sker der (bl.a.) en sammentrækning i skeden og

Næh ikke jeg, jeg har oplevet en kvinde hvis orgasme bare
udtrykte sig i et lille suk/tilbageholdt åndedrag i et kot nu,
som under hele seancen bare lå slap og udtryksløs som i dyb
coma, de første par gange vi var sammen seksuelt, stoppede
jeg op midt i det hele, fordi jeg troede hun sov, men det gjore
hun ikke men spurgte forundret: " Hvorfor holder du op nu?
Jeg var lige ved at komme!" *GGG*

MVH
Henning

Fra : Samsara

Dato : 20-10-03 22:56

> [...]
> jeg op midt i det hele, fordi jeg troede hun sov, men det gjore
> hun ikke men spurgte forundret: " Hvorfor holder du op nu?

Hun må godt nok ha' været en kedelig sild - hun kunne da godt ha'
virket lidt interesseret !

Venligst Samsara

Fra : Henning

Dato : 22-10-03 00:27

Samsara wrote:
> "Henning" <h2m@madsen.invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hun må godt nok ha' været en kedelig sild - hun kunne da godt ha'
> virket lidt interesseret !

*LOL*
Det er min kone jeg beskrev, hun er godt nok livet noget
op gennem årene, vores teen ager datter brokker sig da
ind imellem over larmen ned fra soveværelset om natten *G*

MVH
Henning

Fra : Andropov

Dato : 22-10-03 22:44

Hanne skrev:

>Den holder ikke. Selv lidt sæd kan lugtes og smages, så
>jeg bilder mig ind, at jeg ikke kan snydes *GGG*.

Er du sikker på at du kan lugte lidt sæd fra skeden. Du er jo ikke politihund :)

Fra : Hanne L

Dato : 23-10-03 13:20

Andropov skrev

> Er du sikker på at du kan lugte lidt sæd fra skeden. Du er jo ikke politihund :)

Jeg har prøvet bare at ligge og hygge-putte med pikken indenfor,
uden der var udløsning, og det ændrede intet.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Paul

Dato : 23-10-03 13:44

"Hanne L" <maanelysfjernmig@invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> [...]
> Gad vidst, om det fra naturens side er ment som en reminder
> til andre hanner om at holde sig fra denne hans domæne?

Det virker i sagens natur også omvendt. Efter samleje, og det er for mænds
vekommende ligegyldigt om der har været udløsning eller ej, så dufter min
pik også anderledes - dejligt. Det er naturligvis kvindens safter, der får
min pik til at dufte anderledes for en tid.