importere en kæreste?
Fra : Anders N

Dato : 18-10-03 03:28

hvor henvender man sig hvis man kunne tænke sig at komme i kontakt med damer
fra andre lande?
jeg har søgt en del på nettet
men de sider jeg finder
handler kun om man skal betale for at få en addresse eller tlf nummer.
nogen der kender til om der er nogle rejseselskaber der arrangere ture til
fx polen eller brazil? med det formål at man kan finde en kæreste?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-10-03 04:30

"Anders N" <gork89_REMOVE@hotmail.com> skrev :

>nogen der kender til om der er nogle rejseselskaber der arrangere ture til
>fx polen eller brazil? med det formål at man kan finde en kæreste?

Ikke for at tage modet fra dig, men overvej først meget grundigt.

Det er meget svært at få en kæreste til Danmark som bekendt og
har hun større tilknytning til sit hjemland, f.eks. fordi har
børn eller mere familie end du har, så er det så godt som
umuligt.

Du skal også have en indkomst, der er stor nok til at kunne
forsørge hende og en passende bolig.
--
Knud

Fra : Andropov

Dato : 18-10-03 08:14

"Anders N" <gork89_REMOVE@hotmail.com> wrote in message news:<3f90a442$0$27377$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> nogen der kender til om der er nogle rejseselskaber der arrangere ture til
> fx polen eller brazil? med det formål at man kan finde en kæreste?

Jeg skriver lige lidt info jeg tidligere har skrevet i konferencen:

Kattelem åbnet for blandede par
18-09-03: 15:37
Regeringen har indgået forlig med Dansk Folkeparti og
Socialdemokratiet om at lempe reglerne for familiesammen­føring for
udvalgte personer.
Fremover skal personer med 28 års dansk statsborgerskab eller mere
ikke opfylde kravet om, at den udenlandske ægtefælle skal have en
særlig tilknyt­ning til Danmark.
De nuværende regler siger, at begge parter skal have en særlig
tilknytning til Danmark. Både DF og S har troet, at aftalen var på
plads, men det er altså først sket i dag.
Tilknytningskravet falder bort i to tilfælde.
Hvis en af parterne har haft indfødsret i 28 år eller mere, eller hvis
en udlænding fra barnsben har boet i Danmark i mindst 28 år.
Aftale med mange justeringer
Partierne er også blevet enige om, at nærtbeslægtede ægtefæller som
udgangspunkt får afslag på familiesammenføring.
Desuden rummer aftalen håndslag på,
at opdragelsesophold i udlandet skal forhindres
at personer dømt for vold ikke kan få familiesammenføring i ti år
at udenlandske forkyndere skal kunne tale dansk for at foretage
vielser
at de skal kunne forsørge sig selv for at få opholdstilladelse

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=234780

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-10-03 09:00

"Anders N" <gork89_REMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> nogen der kender til om der er nogle rejseselskaber der arrangere ture til
> fx polen eller brazil? med det formål at man kan finde en kæreste?

Jeg gør ikke, men jeg har set flere annoncer i "Den Blå Avis" fra
rejseselskaber, som tilbyder sådanne dating-ture til Skt. Petersburg.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Heidi

Dato : 18-10-03 11:50

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> "Anders N" <gork89_REMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg gør ikke, men jeg har set flere annoncer i "Den Blå Avis" fra
> rejseselskaber, som tilbyder sådanne dating-ture til Skt. Petersburg.

Mon ikke også det var sådan en tur man fulgte i nogle programmer på
TVDanmark for nogle år siden, hvor der var et par stykker der fandt et
par russiske kærester, tog dem med til Danmark og blev gift?
Kunne i øvrigt være interessant at vide, om de forhold stadig holder
i dag...
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : DaneX

Dato : 18-10-03 12:34

> [...]
> par russiske kærester, tog dem med til Danmark og blev gift?
> Kunne i øvrigt være interessant at vide, om de forhold stadig holder

Ja det program så jeg godt.
Og ja det kunne være spændende at vide om det stadig holder.

Der var også en udsendelse om nogle danskere som havde fundet piger i
Thailand...
Heller ikke der har jeg hørt om nogen opfølgning.

/DaneX

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 18-10-03 12:39

> Ok her er et tip til dig for nogle år siden da jeg var single tog jeg til
margarita for at dykke og feste
der så jeg nok nogle af de flottest kvinder i verden efter min mål og det
endet også med at jeg bliv gode venner med pigen som stod i baren på
Hotelet.
Men nok om det du kan kommer der over for billig penge uden for de danske
ferier tider ca 3500kr har jeg set det nede på for 14dage så pak tasken og
bestild hos et rejse selskab og kom af sted
det beste du kan gøre før du smutter er at farve dit hår blondt (hvis du ha
noget) de er vild med dansker der over og tro mighvis du tager dig sammen så
har du også en der over som vil med dig hjem
1.Husk at fortæl dem hvor koldt der kan være her over
2.At penge ikke løber i Åen her over
3.Og lige fortæl hende at du ikke har et hjem som et slot kæmpe biler
osv(hvis du ikke har det)
her lidt brug det eller lad være
men rejse selv ud du får mere for dine penge også kan du jo se hendes Fam.
med sammen hvis der sku være noget der
Hyg dig

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-10-03 11:58

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke også det var sådan en tur man fulgte i nogle programmer på
> TVDanmark for nogle år siden, hvor der var et par stykker der fandt et
> par russiske kærester, tog dem med til Danmark og blev gift?

Jo. En af de annoncer, jeg har set flere gange i Den Blå Avis henviser
direkte til en tv-udsendelse.

> Kunne i øvrigt være interessant at vide, om de forhold stadig holder
> i dag...

Enig.

Med venlig hilsen
Børge