Robert og sissal
Fra : Andropov

Dato : 17-10-03 21:38

Paul skrev:

> [...]
ser
> ud indtil nu... så er der 2-3 stykker af dem der er blevet kendte ud af de
> 500-1000 stykker der har været med i de forskellige shows.... ikke om jeg
> gad udstille mig selv som idiot for de dårlige odds!

>Realityshows af den slags som Big Brother er egentlig meget
interessante -
>sådan rent filosofisk.
>Jeg ser ikke showene selv, synes de er utroligt platte og fuldstændig
>smagløse.
>Hvad jeg finder interessant er, at der virkelig er et publikum for

Sjovt at se hvordan pigerne går over i tudemariemode hver gang en
deltager forlader huset. Man skulle tro det var fordi deres kæreste
skulle sendes til fronten eller lignende og så er det i virkeligheden
blot et dumt spil om 1 million.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-10-03 02:02

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deltager forlader huset. Man skulle tro det var fordi deres kæreste
> skulle sendes til fronten eller lignende og så er det i virkeligheden

Det er altså ikke et almindeligt, dumt spil for deltagerne. Det er ganske
vist ikke en kæreste, der skal sendes til fronten, men det er en god ven, de
har været tæt knyttet til flere døgn i træk, der skal forlade dem i
princippet for altid.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 18-10-03 08:02

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message news:<3f909839

> [...]
> vist ikke en kæreste, der skal sendes til fronten, men det er en god ven, de
> har været tæt knyttet til flere døgn i træk, der skal forlade dem i

Men det er trods alt ikke mennesker som de har kendt i flere år...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 18-10-03 08:49

> Men det er trods alt ikke mennesker som de har kendt i flere år...

Hvilken forskel skulle det gøre? De har da nok oplevet mere i de få uger, de
har været sammen, end de fleste almindelige mennesker oplever i løbet af
flere år.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 18-10-03 15:33

Perx skrev:

> Det er sjovt alle tror ikke det holder med Robert og Sissal når de
> kommer ud af bigbrotherhuset fordi de har bollet inde i huset.

>Hver gang jeg zapper fordi har hun travlt med at fortælle en af de
andre
>at Robert ikke er hendes type og at hun bare fjanter med ham. Det
lyder
>sgu da ikke noget at bygge på.

Hun sagde noget om at hun normalt ikke faldt for studerende som Robert
er.
Man kommer til at tænke på at der jo faktisk er mange som studerer når
de kun er 20 år. Men der skal vel heller ikke den store eksamen til
hendes bartenderjob. Man siger at lige børn leger bedst.

>Desuden er der det med at attraktiviteten stiger for de fleste når
>udvalget bliver mindre.

Ja, det kan du nok have ret i.