Robert og Sissal
Fra : Andropov

Dato : 17-10-03 20:53

Polgara skrev:

> Det er lidt specielt at hele Danmark følger med i ens seksualliv på
> bigbrother.

>Nu siger du godt nok "hele Danmark" Personligt kender jeg vist ingen (der
>vil indrømme det!!??), som følger med i Big Brother. Incl. mig selv

Det er ligesom med melodigrandprix det vil folk heller ikke indrømme de ser :)

Ja, folk glemmer hurtigt.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 18-10-03 05:59

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ligesom med melodigrandprix det vil folk heller ikke indrømme de
ser :)

> Ja, folk glemmer hurtigt.

Jeg kan da se at alle klip, hvor beboere har haft sex for åben skærm, stadig
ligger og flyder omkring på nettet flere år efter, så glemt .... nææ !

Per O.

Fra : Andropov

Dato : 18-10-03 07:59

Per Madsen skrev:

> Ja, folk glemmer hurtigt.

>Jeg kan da se at alle klip, hvor beboere har haft sex for åben skærm,
stadig
>ligger og flyder omkring på nettet flere år efter, så glemt .... nææ
!

Men nok et spørgsmål hvor mange som gider at downloade sådan noget
flere år efter på nettet...