Smerter i brysterne
Fra : PerX ...

Dato : 12-10-03 14:35

Forespørgsel:

Kan kvinder få ondt i brysterne af uforløste seksuelle spændinger? :)

Seriously :)

Fra : John Sahl

Dato : 12-10-03 14:38

PerX ... wrote:
> Kan kvinder få ondt i brysterne af uforløste seksuelle spændinger? :)

Yup, min kærestes bryster bliver altid ømme når jeg får for lidt sex

> Seriously :)

Måske

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : PerX ...

Dato : 12-10-03 16:04

In article <bmblda$rk1$1@dknews.tiscali.dk>, spamtrap6@mandezonen.dk
says...

> Yup, min kærestes bryster bliver altid ømme når jeg får for lidt sex

Joke eller?

> Måske

Det var noget det talte om i BB der fik det til at lyde som det kunne
være tilfældet.

Fra : John Sahl

Dato : 12-10-03 16:31

PerX ... wrote:
> spamtrap6@mandezonen.dk
> says...
>>

> Joke eller?

Ikke helt en joke, for jo længere jeg går uden sex, jo hårdere
er jeg ved hende når vi så går til den, altså generelt også ved
brysterne. Ikke hver gang, men det sker

Fra : Trine A.

Dato : 17-10-03 17:19

> Ikke helt en joke, for jo længere jeg går uden sex, jo hårdere
> er jeg ved hende når vi så går til den, altså generelt også ved
> brysterne. Ikke hver gang, men det sker

Tsk tsk....stakkels tøz *gf*

Knus
T.

Fra : Samsara

Dato : 12-10-03 14:54

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Forespørgsel:
>
> Kan kvinder få ondt i brysterne af uforløste seksuelle spændinger? :)
>

> Seriously :)

Nu kan jeg jo kun tale for mig selv og det gør jeg så; svaret er nej.

Hvis jeg har uforløste seksuelle spændinger, sørger jeg hurtigt for
at få dem forløst

Venligst Samsara

Fra : PerX ...

Dato : 12-10-03 16:02

In article <3f895cf9$0$69971$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
Invalidt@paradis.invalid says...
> [...]

> Nu kan jeg jo kun tale for mig selv og det gør jeg så; svaret er nej.
>
> Hvis jeg har uforløste seksuelle spændinger, sørger jeg hurtigt for

Så i virkeligheden ved du det ikke? :)

Fra : Samsara

Dato : 12-10-03 21:28

> Så i virkeligheden ved du det ikke? :)

Det var måske et lidt dumsmart svar til dig, sorry.

Jeg har aldrig prøvet at få ondt i brysterne p.g.a. manglende sex.
Jeg går du fra, at det er det du mener med "uforløste seksuelle spændinger".

Venligst Samsara

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-03 15:07

In article <3f89b964$0$69929$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> [...]
>
> Jeg har aldrig prøvet at få ondt i brysterne p.g.a. manglende sex.
> Jeg går du fra, at det er det du mener med "uforløste seksuelle spændinger".

Ja, eller blive gjort liderlig i større stil uden at det føre til sex.
Måske var der nogen biologisk aktivtitet i brysterne eller et eller andet
(jeg fulgte ikke med i biologi *G*)

Fra : Hanne L

Dato : 12-10-03 14:58

PerX skrev i

> Kan kvinder få ondt i brysterne af uforløste seksuelle spændinger? :)

Hvad er uforløste seksuelle spændinger?

Når man ikke har dyrket sex i lang tid?
Når man "kun" har dyrket sex med sig selv gennem lang tid?
Eller når man har seksuelle problemer?

Jeg har aldrig selv oplevet at få ondt i brysterne af de 2 første
årsager og kender ikke til andre seksuelle problemer end at
få for lidt for tiden
Jeg har kun oplevet ømhed i brysterne et par gange gange,
hvor jeg har dyrket særlig vild og hyppig sex, samt når jeg
har været gravid.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : PerX ...

Dato : 12-10-03 16:04

In article <bmbmh7$3np$1@sunsite.dk>, maanelys@mail.dk says...
> PerX skrev i

> Hvad er uforløste seksuelle spændinger?

Det som evt kunne give smerter/spændinger? (lige som mænd kan få det
i/omkring testiklerne)

> Når man ikke har dyrket sex i lang tid?

fx.

> Jeg har kun oplevet ømhed i brysterne et par gange gange,
> hvor jeg har dyrket særlig vild og hyppig sex, samt når jeg
> har været gravid.

Ok.

Fra : Hanne L

Dato : 12-10-03 16:11

PerX ... skrev

Hej Per

Hanne L skrev

> Det som evt kunne give smerter/spændinger? (lige som mænd kan få det
> i/omkring testiklerne)

Af hvilken årsag?
Jeg ved, nogle siger, det er, fordi der er gået for lang tid siden
sidste sædafgang, mens andre siger, det er en skrøne.

Mvh
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 12-10-03 16:59

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg ved, nogle siger, det er, fordi der er gået for lang tid siden
> sidste sædafgang, mens andre siger, det er en skrøne.

De få gange jag har mærket noget til ømhed er, de gange hvor
jeg har haft sex 5-6 gange inden for nogle få timer.

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 12-10-03 21:24

Kære Henning

> De få gange jag har mærket noget til ømhed er, de gange hvor
> jeg har haft sex 5-6 gange inden for nogle få timer.

Det er straks mere forståeligt!
Så kan enhver jo få ondt hvorsomhelst *GGG*, men dejligt
ondt, som kun minder om gode stunder.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-03 15:06

In article <bmbt19$9ks$1@sunsite.dk>, maanelys@mail.dk says...

> Af hvilken årsag?
> Jeg ved, nogle siger, det er, fordi der er gået for lang tid siden
> sidste sædafgang, mens andre siger, det er en skrøne.

Jeg ved ikke de medicinske grunde, men jeg har gået ud fra at hvis der er
en kontinuerlig produktion af sæd som ikke kan komme ud, er der til sidst
"ikke plads" og det begynder at spænde og kan gøre ondt.

Jeg var en gang i en situation hvor jeg, om jeg så må sige, blev gejlet
op gennem nogle timer, men der var ikke mulighed for at "komme af med
det" om jeg så må sige, så til sidst gjorde det ondt. Da det blev muligt
at lette trykket var forsvandt det næsten med det samme :)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-10-03 08:35

PerX ... skrev:

Hej PerX

> Jeg ved ikke de medicinske grunde, men jeg har gået ud fra at hvis
> der er en kontinuerlig produktion af sæd

Der er ikke en kontinuerlig produktion af sæd, da der er en række for-
udsætninger som skal opfyldes førend produktionen overhovedet kan fin-
de sted.

Produktionen af sæd går bedst, hvis testiklerne har en temperatur på 34
grader celcius. Mere eller mindre varme vil nedsætte produktionen og
slå haletudserne ihjel.

Prøv en dag at måle temperaturen på nosserne, når du har haft stramt-
siddende cowboybukser på hele dagen eller har sat i en stilling i lang
tid med benene presset sammen. Prøv det samme en afslappet dag, hvor du
har rendt rundt kun i det mest nødvendige tøj.

Hvis ikke du har mulighed for det, er jeg sikker på at vi kan lokke med
René Hjorth og hans baby.

> som ikke kan komme ud, er der til sidst "ikke plads" og det begynder
> at spænde og kan gøre ondt.

Se på dette billede:

http://www.sexactivities.net/maleana2.gif

Læg mærke til sædlederen (was deferens), som går fra testiklen og ender
i et midlertidigt lager (ejaculatory duct). Grunden til at det gør
ondt, er sandsynligvis at sædlederen presses sammen og sæden ophobes i
den eller det midlertidige lager.

Når det midlertidige lager fyldes op, vil det blive udvidet og presse
sammen om starten af urinrøret (urethal opening), derfor skal du have
udløsning for at smerten forsvinder.

Alternativt kan du vente nogle timer, så dør sædcellerne af sig selv,
ændrer viscositet og siver automatisk ud i urinrørert og smerten for-
svinder.

Det er nok på sin plads at nævne IANAL (I Am Not A Læge).

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-10-03 13:35

[Peder Vendelbo Mikkelsen | Sun, 19 Oct 2003 09:34:42 +0200]

>Hvis ikke du har mulighed for det, er jeg sikker på at vi kan lokke med
>René Hjorth og hans baby.

Hmmm... hvad er det du mener at kunne lokke os til/med?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-10-03 22:50

Rene' Hjorth skrev:

Hej René

> [Peder Vendelbo Mikkelsen | Sun, 19 Oct 2003 09:34:42 +0200]

> Hmmm... hvad er det du mener at kunne lokke os til/med?

Jeg tænkte at I måske kunne lokkes til at lege med et termometer, hen-
holdsvis på en dag med løst- og stramt-siddende tøj .

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-10-03 14:02

[Peder Vendelbo Mikkelsen | Sun, 19 Oct 2003 23:49:33 +0200]

>Jeg tænkte at I måske kunne lokkes til at lege med et termometer, hen-
>holdsvis på en dag med løst- og stramt-siddende tøj .

Naaah, det er ikke nok for min Nicolai, jeg tror at termometeret skal
bruges "rigtigt" for at han kan lokkes...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Henning

Dato : 19-10-03 16:04

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:
Hej Peder

> [...]
>
> Når det midlertidige lager fyldes op, vil det blive udvidet og presse
> sammen om starten af urinrøret (urethal opening), derfor skal du have

Du har da vist ikke studeret billedet særlig nøje *G*
Sædblæren, er nærmest en lille pose, der sidder på sædlederen
og omkrandser ingen ting, der imod omslutter prostata slutningen
af sædstrengen, for at kunne lukke af for sæden, så den ikke bare
flyder ud til ingen verdens nytte, åbningen på sædstrengen fører ud
i urinrøret lige efter prostata kirtlen, meget belejligt, da det under
samleje og udløsning betinger, at der lukkes af for urinblæren,
så man ikke kan tisse samtidig og derved skylle sædcellerne
ud af kvinden vagina, før de har opfyldt deres mission,

> Alternativt kan du vente nogle timer, så dør sædcellerne af sig selv,
> ændrer viscositet og siver automatisk ud i urinrørert og smerten for-
> svinder.

Sædceller kan leve op til 3 uger i sædblæren, nogle læger mener
de kan leve længere, men du har ret i at testiklernes temperatur
betinger sædproduktionen, men ellers er den kontinuerlig, for
man ved jo aldrig hvornår der er brug for at sprede sine gener *G*

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-10-03 22:55

Henning skrev:

Hej Henning

> Du har da vist ikke studeret billedet særlig nøje *G*

Satans osse, jeg synes ellers forklaringen hang fint sammen, men tak
for rettelsen.

> man ved jo aldrig hvornår der er brug for at sprede sine gener *G*

Det gør man da, i det øjeblik man står som forstenet på gulvet i er-
kendelsen over at det går op for en at hun vil have en. Jeg vil gætte
på at det er et instinkt, på samme måde som når man afviser nogle mis-
sionærer i døren (eller andet man gør uden at tænke nærmere over det).

Fra : Andropov

Dato : 13-10-03 15:21

Perx skrev:

> [...]

>en kontinuerlig produktion af sæd som ikke kan komme ud, er der til sidst
>"ikke plads" og det begynder at spænde og kan gøre ondt.

Men produktionen af sæd er proportional med antal udløsninger så vidt jeg husker.

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-03 20:16

In article <df29e838.0310130621.7537de30@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> Men produktionen af sæd er proportional med antal udløsninger så vidt jeg husker.

Hvordan skal det forstås?

At hvis man aldrig har udløsning så holder man op med at lave sæd?

Jeg ville tror at produktionen af sæd hang sammen med at afdelingen med
ansvar for slige ting (i kroppen) begynder at producere sæd når de tror
at der er kopulering i farvandet (se evt Woody Allen *G*)

Fra : Hanne L

Dato : 13-10-03 22:44

PerX skrev i

Hej med jer

andropov@ofir.dk skrev

> [...]

> ansvar for slige ting (i kroppen) begynder at producere sæd når de tror
> at der er kopulering i farvandet (se evt Woody Allen *G*)

I har vist begge to ret.
Har man aldrig udløsning, går sæden til, men der produceres
hele tiden ny sæd.

Mens det selvfølgelig er en anden situation, når man er
seksuelt opstemt, hvor der sker noget andet i kroppen.
Så kan det muligvis gøre ondt, hvis man ikke får udløsning.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : PerX ...

Dato : 14-10-03 15:42

In article <bmf69b$t4j$1@sunsite.dk>, maanelys@mail.dk says...
> Så kan det muligvis gøre ondt, hvis man ikke får udløsning.

Som sagt kender jeg ikke den medecinske forklaring, men kunne kun
konstatere det gjorde ondt indtil det blev forløst om jeg så må sige *G*

Og personligt syntes jeg det lyder som en meget fornuftig forklaring.

Fra : nusle

Dato : 14-10-03 16:12

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Som sagt kender jeg ikke den medecinske forklaring, men kunne kun
> konstatere det gjorde ondt indtil det blev forløst om jeg så må sige *G*
>
> Og personligt syntes jeg det lyder som en meget fornuftig forklaring.

Men hvad skulle der dog forløses i brysterne?

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 15-10-03 14:37

In article <3f8c1286$0$9744$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Men hvad skulle der dog forløses i brysterne?

Spørg en videnskabsmand.

Fra : Arne Jensen

Dato : 14-10-03 13:41

On Mon, 13 Oct 2003 21:16:24 +0200, PerX ...

>At hvis man aldrig har udløsning så holder man op med at lave sæd?
Nej!

>Jeg ville tror at produktionen af sæd hang sammen med at afdelingen med
>ansvar for slige ting (i kroppen) begynder at producere sæd når de tror
>at der er kopulering i farvandet (se evt Woody Allen *G*)
Så enkelt er det ikke. Det tager faktisk temmeligt lang tid for
kroppen at producere en sædcelle, og denne produktion er kontinuerlig,
men hvis ikke man får udløsning går sædcellerne som det er påpeget fra
anden side ganske rigtigt til grunde.
Hvordan det helt nøjagtigt hænger sammen når det gælder mennesker, ved
jeg ikke, men når det gælder grise, kan en orne faktisk være steril i
45 dage efter at den har haft feber!
Af lidt samme årsager fraråder man iøvrigt mænd i forhold hvor man
ønsker at få børn at gå i sauna og lign.

Fra : Perlsø

Dato : 12-10-03 20:45

PerX ... wrote:
> Forespørgsel:
>
> Kan kvinder få ondt i brysterne af uforløste seksuelle spændinger? :)
>

> Seriously :)

Ja - dyrk mere SPansk ;)

Fra : høstblomsten

Dato : 12-10-03 22:25

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Forespørgsel:
>
> Kan kvinder få ondt i brysterne af uforløste seksuelle spændinger? :)
>

> Seriously :)

Hej Per

Absolut ikke jeg!

Der imod har jeg næsten altid ømme bryster den sidste uge op til
menstruation - dog sjældent i en sådan grad, at det generer mig.

Go'e hilsner
~ Høstblomsten ~