slå så for helved det lokums bræt ned ....~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-03 13:28

Øhhh .....ja det skal jeg nok også glemmer man det 20 skeunder efter
jeg har været inde på det før .... hvorfor er det en kvinde så
magtpåligene at få slået brættet ned .... dybest set er det jo ikke
menings fuldt ---- jeg har lieg haft gæster ...jeg kender mig hjem jeg
kan pisse i mørke ... jeg var da også derfor noget overakset over den
unaturlige lyd der ikke var plasken da jeg slet og ret stod i mørket
og pissede ned på ikke bare brættet men selv låget til lokummet den
der ovale dimmer der er oven på brattet ( det er sådan noget en vvs
mand ved hvad heder ).....

man må jo formode at kvinder gerne ser man slår brættet ned for at
undgå den for dem traumatiske oplevelse at sætte sig på det kolde
porcelæn der er under brættet ....sært nok skulle man jo tro man så
lokumete når / før man sætter sig ned men åbenbart ikke ( ? )

anyhow så kan man jo strinte lidt ved siden af .... for det en voksen
hetro skesuel mand til at sprnge ud efter ajax ....?

gu gør han ej jan køre en sok hænd over eller et stykke lokums parpir
og tilbage er rester af urin der ligger der og gære sig frem til nogen
umagelige koli bakterie lige parat til at smtte ind i det så
skrøbelige kvinde skød og kulminere i en fæl underlivs betændelse.

Kvinder gør jer selv en tjenste ....sats på det sikre brættet der er
oppe .... vi mæn er såre enkelt nogen svin så læneg vi ikke bliver
taget i det !!!!

i skulle vide hvor mange af os der nyder af pisse i håndvasken når
lejlighed byder sig ....

hvorfor er vi så - sådan nogen svin ??

det handler om frihed tror jeg .....den umulige enighed om høje
standarder til rengøring tøj vask stryning og de ting _ der _ bare
skal gøres fordi_det er *normalt* !
som Dan Turell skrev som noget af det sidste hvis en kvinde først har
bestemt sig så lad være med at kæmp i mod hun for afligevel ret :)

men der hvor han står og pisse i håndvasken der er han fri !

Kvinde stol aldrig på en mand der slår brattet ned - han er lunken og
har urelle hensigter og det HÆVNER SIG !!!

det ku BW sgu da ikke ha gjort bedre :)?

jeg er på negotin plaster og har kun røget 2 smøger i 6 timer der går
lige i hjernene - gi mig en uge som ikke ryger og jeg medlem af dansk
folke parti med indædt had til fremmed.... eller måske medlem af
Venstre med had til alle på nær mig selv ;)
--
Mv.
Bo M Mogensen

Stina Hofmann :"I øvrigt er det vigtigere at have en god røv, for brystmålet kræver at
de kigger op når man går forbi, mens røven kan registreres ud ad
øjenkrogen, mens de stadig fokuserer på skærmen."

Fra : Henning

Dato : 12-10-03 17:04

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> Øhhh .....ja det skal jeg nok også glemmer man det 20 skeunder efter
> jeg har været inde på det før .... hvorfor er det en kvinde så

Jeg svarer altid: Ja skat! Når du husker at slå det op efter
du har siddet på det *G*
( Man får tennis-arm af at slå det bræt op og ned 20 gange
i døgnet )

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-03 17:21

On Sun, 12 Oct 2003 18:04:24 +0200, "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>
wrote:

> [...]
>du har siddet på det *G*
>( Man får tennis-arm af at slå det bræt op og ned 20 gange

tjjjaaa jeg har egentligt også tænkt på om ligestilingen ikke er kørt
lidt forvidt når det kommer til toilet parpir en mand bruger det well
1 gang om dagen max2 men de fleste kvinder jeg kender pisser ja mellem
12-20 gange om dagen .... mange bække små ;:)
--

Mv.
Bo M Mogensen

I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -
WE'LL BE TOGETHER WHILE THE PLANET DIES
I KNOW IT'S THE LAST DAY ON EARTH -
WE'LL NEVER SAY GOODBYE

Fra : Nette

Dato : 12-10-03 17:31

"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse
> [...]
> 1 gang om dagen max2 men de fleste kvinder jeg kender pisser ja mellem
> 12-20 gange om dagen .... mange bække små ;:)

Aj Bo, nu strammer du den altså! Selv om min mave efterhånden fylder godt og
babyen konstant har en mani med at ligge og sparke og bokse på min blære, så
render ikke engang jeg på toilettet 12 gange om dagen. Så med mindre det er
ikkegravide kvinder med meget slappe blærer, hvis hyppighed for toiletbesøg,
du har kendskab til, så er der altså noget galt.
12 - 20 gange? huh..

Dernæst. Det handler ikke så meget om ligestilling, men om, hvad der er mest
praktisk. Mænd sidder også på toilettet ind imellem, så ergo bliver der
sidder mere på toilettet end der bliver stået op og derfor er det mest
naturligt at brættet er nede hele tiden.

Ang. mænd og brug af toiletpapir, så er jeg HELDIGVIS udstyret med en
kæreste som sagtens kan finde ud af at bruge toiletpapir, også når han har
stået op og forurette sig.
En bagdel ( for lige at blive i genren) er til gengæld, at han rent faktisk
har det med at slå låget ned, hvilket er til stor gene for mig, når jeg om
natten sædvanligvis to gange pga. maven, tumler ud på toilettet og sætter
mig i MØRKE.- Altså nøjagtig samme problem som du, så den går altså igen hos
jer mænd.

Held og lykke med rygeafvænningen.

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-03 18:12

On Sun, 12 Oct 2003 18:31:19 +0200, "Nette"
<nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse
>
>Aj Bo, nu strammer du den altså!

Hmm...... :)
ok det kan godt være det følese mere ind det reelt er .. faktis har
det undret mig nogen gang med kvinder jeg har været på druk med at de
havde en del mere selskabs blære ind jeg havde også kvinder ku drikke
igenem !

> [...]
>ikkegravide kvinder med meget slappe blærer, hvis hyppighed for toiletbesøg,
>du har kendskab til, så er der altså noget galt.

det sker altså ...

> [...]
>sidder mere på toilettet end der bliver stået op og derfor er det mest
>naturligt at brættet er nede hele tiden.

hmm jamen det er sgu da lidt vamelt og side i en anden mands urn eller
var ?

>Ang. mænd og brug af toiletpapir, så er jeg HELDIGVIS udstyret med en
>kæreste som sagtens kan finde ud af at bruge toiletpapir,

når han urinere ??

>også når han har
>stået op og forurette sig.

jamen hwa gør han dog ....han må da ha enten ualmindeligt meget forhud
eller undlade at trække den tilbage under urngering ==???

> [...]
>mig i MØRKE.- Altså nøjagtig samme problem som du, så den går altså igen hos

Ohh-.....ja ) det er satme irreterne specilt når man har fået det
bladeret helt til .....

>Held og lykke med rygeafvænningen.

ja dte var så i går >:) ..... jeg skal lige mentalt indstille mig
noget mere på det jeg har jo ikke tænkt mig at holde helt op ...jow
hvis jeg endag skal være far - men det .......... ja ( bliver jo snart
40 ) men tanken er at droppe smøgerne også slå mig på begrænset pibe
rygning har faktisk købt en fed stanwell .... men det var godt nok
syret bare efter en dag det her med at man reducere sig tobaks rygnig
med 80 % eller fra 40 smøger til 5 .... gad nok vide hvad der sker
inde i en fordi et eller andet sted er man jo blevet vand itl kun at
få en begrænset mængde ilt i lunger og blod

Fra : Nette

Dato : 13-10-03 23:26

> det sker altså ...

Jeg tror nu på, der er langt imellem dem. Selvfølgelig med mindre man er i
byen og derfor drikker mere end almindeligt er.

> hmm jamen det er sgu da lidt vamelt og side i en anden mands urn eller
> var ?

Det ville selvfølgelig være ulækkert. Men jeg nægter at tro, man partu skal
gå ud fra at mænd er nogle svin, der urinerer på brættet og ikke gør rent
efter sig.

> når han urinere ??

Ja.

> jamen hwa gør han dog ....han må da ha enten ualmindeligt meget forhud
> eller undlade at trække den tilbage under urngering ==???

Nej. hvilken forskel skulle dette dog gøre? Forhud eller ej. Det kan komme
til at stinke forfærdeligt, hvis man ikke tørre sig og det man ikke får
rystet af rundt over hele toiletgulvet, det samler sig i underbukserne eller
under forhuden = dårlig hygiejne.

> Ohh-.....ja ) det er satme irreterne specilt når man har fået det
> bladeret helt til .....

Jeps, og specielt når man halvsover. Men gudskelov har vi en bruser det kan
nå helt over til toilettet.

> ja dte var så i går >:) .....

*LOL* - Kender den....

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-03 01:01

On Tue, 14 Oct 2003 00:25:56 +0200, "Nette"
<nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse

>Jeg tror nu på, der er langt imellem dem. Selvfølgelig med mindre man er i
>byen og derfor drikker mere end almindeligt er.

trust me kvinder har sgu mere selskabs blære ind mænd - ja nu har jeg
jo ikkke drukket i 7 år her fra 4 oktober .... men jeg kan huske når
jeg føst kom i gang med at pisse på druk så lå jeg i pendufart
.....rigmeligt nok da der røg ca 1½ L mjød ned i timen :)

>Det ville selvfølgelig være ulækkert. Men jeg nægter at tro, man partu skal
>gå ud fra at mænd er nogle svin, der urinerer på brættet og ikke gør rent
>efter sig.

jow men ORDENLIGT rent en ting er lige at tage et stykke toilet pari
der vil stadigt være raster af størknet urin ....vs man henter klud og
ajax og skal til at forklare man har strintet på brættet og ikke vil
udsette dem der bor der for kolibaterie infeksion i vagina !

>Ja.

Hmm ......

> [...]
>rystet af rundt over hele toiletgulvet, det samler sig i underbukserne eller

nej nej hang on Nette ... hvis du betragter en penis med tilbage
trukket forhud så kommer det kun ud i en stråle samt man har
tyngdekraften med sig der trækker det hele væk fra penis .... der er
altså ikke noget tilbage .... på de fleste ( sider han ned og urinere
? )

>Jeps, og specielt når man halvsover. Men gudskelov har vi en bruser det kan
>nå helt over til toilettet.

ja der lever jeg med Københavner løs ningen kabine i køkkenet !

>*LOL* - Kender den....

Ja Hells bells er eller lige kommet mig oven på en profran hals
betændelse nu er den sgu ved at komme igen i den anden side ... så det
vill ejo nok hjælpe med en tobaks reduksion - men Nette jeg har jo
ALDRIG prøvet at reducere min tobaks rygning de sidste 20 år ja dvs -
hvis folk ikke slev ryger eller der er børn så går jeg ud eller under
et vindu / emhætte og ryger ... men her hjemme satan .... edb/sex
kaffe og smøger det høre bare sammen :)

Fra : Nette

Dato : 14-10-03 07:02

> trust me kvinder har sgu mere selskabs blære ind mænd
Det var ikke det jeg hentydede til. Mere de 12 til 20 toiletbesøg på en
almindelig hverdagl.

> [...]
> ajax og skal til at forklare man har strintet på brættet og ikke vil
> udsette dem der bor der for kolibaterie infeksion i vagina !

Jamen nu er det jo heller ikke noget, der skal ske hver dag eller flere
gange om dagen vel. Man lærer jo af sine fejl og finder løsninger, sådan
man ikke skal gør ehovedrent hver gang.

> [...]
> tyngdekraften med sig der trækker det hele væk fra penis .... der er
> altså ikke noget tilbage .... på de fleste

Tro mig, det kan godt stinke alligevel, når en mand har været i bad o
morgenen, været på toilettet nogle gange i løbet af dagen og om aftenen
ligger i sin seng og forventer et blowjob. Føj!

>( sider han ned og urinere? )

Nogle gange gør han faktisk.

> ja der lever jeg med Københavner løs ningen kabine i køkkenet !

Jamen så må du jo lære af dine fejl, som beskrevet øverst.
>- men Nette jeg har jo
> ALDRIG prøvet at reducere min tobaks rygning de sidste 20 år ja dvs -

Det var faktisk ikke kritik, mere samhøringhed. Som gravid ryger forsøger
jeg konstant at holde op, holde mit forbrug nede og har konstant dårlig
samvittighed når jeg tæner en af dagens meget få smøger.

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-03 12:28

On Tue, 14 Oct 2003 08:01:58 +0200, "Nette"
<nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse

>Det var ikke det jeg hentydede til. Mere de 12 til 20 toiletbesøg på en
>almindelig hverdagl.

ja der Pendulere de frem og tilbage !
men det gør jeg nu faktisk også selv hvis jeg er nevøs eller SKAL
noget så skal jeg pis hele tiden :(

>Jamen nu er det jo heller ikke noget, der skal ske hver dag eller flere
>gange om dagen vel. Man lærer jo af sine fejl og finder løsninger, sådan
>man ikke skal gør ehovedrent hver gang.

Nahhhhhhhhh Nette urin på brætet fortjener nu et rengørings midel !

>Tro mig, det kan godt stinke alligevel, når en mand har været i bad o
>morgenen, været på toilettet nogle gange i løbet af dagen og om aftenen
>ligger i sin seng og forventer et blowjob. Føj!

jamen det er sgu ikke urinen - nogen mænd udskilder ligesom kvinder
noget smørelse før sæd afgang elller op til onani ved rejsning og dte
har det liegsom sperm formoder jeg - DET STINKER når det for lov at
lige og koge....bag forhuden !

>Nogle gange gør han faktisk.

Hmmm .... og du bor stadigt i Jylland og der er han fra ?

>Jamen så må du jo lære af dine fejl, som beskrevet øverst.

jamen nu har jeg sådan en nødløsning til hunden ude i gangen hvi shun
for dårlige mave eller af anden grund ikke kan holde sig så ligger der
nogen friske avise oven på noget kraftigt plast der gør hun det så
hvis hun ikke holde sig .... der har jeg alt grejet til når det
smutter det står klar....

>Det var faktisk ikke kritik, mere samhøringhed. Som gravid ryger forsøger
>jeg konstant at holde op, holde mit forbrug nede og har konstant dårlig
>samvittighed når jeg tæner en af dagens meget få smøger.

det skal du ikke tænke på - jeg kender en sundhedes pljerske der sagde
det er sunder at ryge lidt hvis man ikke kan holde op under
graviditeteten ind at forsagde stress til forsteret ved at lade være -
men vi taler ikke om man skal ryge mere ind 4-6 smøger om dagen
20 er en dårlig ide aht forster ... men så igen min mor var stor ryger
til hun var 20½ og holdte så op - jeg er 190 cm og vejer 86 kg
det var ikke det der gik galt :)

iøvrigt tilykke med omstændighederne du har ikke fortalt - hvor fandt
fu fadereen osv ?

Fra : Nette

Dato : 14-10-03 16:31

> Nahhhhhhhhh Nette urin på brætet fortjener nu et rengørings midel !

Har jeg påstået andet?

> - DET STINKER når det for lov at
> lige og koge....bag forhuden !

Urin kan også stinke. Og man kan så vende dem om og sige at hvis man ikke
tørrer sig efter toiletbesøg, så får netop også det sekret, du omtaler lov
til at side og stinke. Altså: Smart at tørre sig, man slår to fluer med eet
smæk.

> Hmmm .... og du bor stadigt i Jylland og der er han fra ?

*GAB* du ved, du tirre mig med den der tankegang...

> jamen nu har jeg sådan en nødløsning til hunden ude i gangen

>.... der har jeg alt grejet til når det
> smutter det står klar....

Ok" Dine toiletvaner i gangen behøver jeg ikke have mere kendskab til.

> det skal du ikke tænke på - jeg kender en sundhedes pljerske der sagde
> det er sunder at ryge

Well, jeg vælger at tro på det er hamrende usundt, BÅDE for mor, barn og
omgivelser.

> iøvrigt tilykke med omstændighederne du har ikke fortalt - hvor fandt
> fu fadereen osv ?

Takker.
Nææ faderens identitet er stadig en hemmelighed. Jeg ved, hvem han er, og
det må være rigeligt for offentligheden*G*

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-03 18:51

On Tue, 14 Oct 2003 17:31:00 +0200, "Nette"
<nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev i en meddelelse

>Har jeg påstået andet?

nix !

>Urin kan også stinke.

klart gi det nogen få timer v den rette temeratur og det bliver ren
amojak !

> [...]
>til at side og stinke. Altså: Smart at tørre sig, man slår to fluer med eet

at forenene tørong af vagina og anus - må kræve et træk forfra bag til
da rester af fæces må medføre en profan infeksion - hvor tøring af
penis anus må skulle forgå i 2 stræk og helst med 2 stykker parpir -
jeg har svæt ved at se det for mig - hvordan gør han det i
vikligheden!

>*GAB* du ved, du tirre mig med den der tankegang...

hæ hæ
det_ved_jeg godt !

>Ok" Dine toiletvaner i gangen behøver jeg ikke have mere kendskab til.

Nå nahh men det var mere for rent teknisk at redegøre for hvordan og
hvorfor man altid han en span og en klud stående klar !

>Well, jeg vælger at tro på det er hamrende usundt, BÅDE for mor, barn og
>omgivelser.

nej nej man skal selvfølig ikke begynde at ryge fordi man er gravid -
men er man i gang så skal man bære skære ned - den største dræber og
skader i dansk helse er stress !!!

>Takker.
>Nææ faderens identitet er stadig en hemmelighed. Jeg ved, hvem han er, og
>det må være rigeligt for offentligheden*G*

Nå men der var da ingen der der bad dig psote et billled i dk.binaer a
ham + hans syge sikrings bevis - men det ku da være spænnende at høre
hvordan du kom fra a til b - slev kapitulerede jeg og købte en blå
pandet amazon papegøje

Fra : Nette

Dato : 14-10-03 23:48

> [...]
> penis anus må skulle forgå i 2 stræk og helst med 2 stykker parpir -
> jeg har svæt ved at se det for mig - hvordan gør han det i

Nu taler vi altså om at tørre sig, når man har tisset/lavet nr.
1/urineret/pisset/find selv på flere. Dette har ingenting med anus at gøre.
/ ( Så vidt jeg er informeret).

> Nå nahh men det var mere for rent teknisk at redegøre for hvordan og
> hvorfor man altid han en span og en klud stående klar !

I know, men jeg fik lige et helt andet syn ind, da jeg læste det før.

> [...]
> ham + hans syge sikrings bevis - men det ku da være spænnende at høre
> hvordan du kom fra a til b - slev kapitulerede jeg og købte en blå

*LOL* Jo ser du. Skærtordag i år stod jeg ved A. Jeg tog på ferie med
kæresten, vi havde 10 minutters sex uden beskyttelse og vupti et par dage
efter stod jeg ved B. Behøver jeg at uddybe det mere?*G*
Det lyder skide nemt, men når man tænker på, vi begge er rygere, hans
sædkvalitet er i bund, jeg er overvægtig og for længst har rundet den
perfekte frugtbarhedsalder, og der alligevel var et par friske celler, der
kunne finde sammen - Så er der altså sket et mirakel.
Dybt uretfærdigt overfor alle dem, som virkelig ønsker sig det og som bare
ikke kan.
Men vi tillader os at nyde det aligevel.

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-10-03 22:41

On Wed, 15 Oct 2003 00:47:49 +0200, "Nette"
<nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

>Nu taler vi altså om at tørre sig, når man har tisset/lavet nr.
>1/urineret/pisset/find selv på flere

tænker så det knager !!!

>. Dette har ingenting med anus at gøre.
>/ ( Så vidt jeg er informeret).

spørg ham lige igen for han_lyder sgu specil !!!

>I know, men jeg fik lige et helt andet syn ind, da jeg læste det før.

ja ok :) ?

>*LOL* Jo ser du. Skærtordag i år stod jeg ved A. Jeg tog på ferie med
>kæresten, vi havde 10 minutters sex uden beskyttelse og vupti et par dage
>efter stod jeg ved B. Behøver jeg at uddybe det mere?*G*

nahh min iq jo kun på 28 men jeg tror den kommer ;)

> [...]
>perfekte frugtbarhedsalder, og der alligevel var et par friske celler, der
>kunne finde sammen - Så er der altså sket et mirakel.

jamen du godeste ....

>Dybt uretfærdigt overfor alle dem, som virkelig ønsker sig det og som bare
>ikke kan.
>Men vi tillader os at nyde det aligevel.

forståes forståes...... og tillyked med det :)

Fra : Nette

Dato : 16-10-03 06:42

> spørg ham lige igen for han_lyder sgu specil !!!

Man er da ikke speciel, fordi man tørrer nr.1. efter at have lavet nr. 1.
og fordi man tørrer nr. 2, når man har lavet nr. 2.....

> nahh min iq jo kun på 28 men jeg tror den kommer ;)

Godt! Ellers må vi jo igang med at fortælle om bierne og blomsterne.

> forståes forståes...... og tillyked med det :)

Jo tak skal du da have.

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-10-03 15:51

On Thu, 16 Oct 2003 07:41:34 +0200, "Nette"
<nettesnetpost(fjerndette)@@hotmail.com> wrote:

>Man er da ikke speciel, fordi man tørrer nr.1. efter at have lavet nr. 1.
>og fordi man tørrer nr. 2, når man har lavet nr. 2.....

hmm det begynder at dæmere :)

>Godt! Ellers må vi jo igang med at fortælle om bierne og blomsterne.

ja dte ku sgu blive nødvendig

>Jo tak skal du da have.

ja jeg er svært misundelige det skal da ikke være en hemlighed .... :)

Fra : Andropov

Dato : 13-10-03 18:05

Bo skrev:

> Og for øvrigt! - der er vel engentlig en eller anden grund til at nogen har
>opfundet lokumsbrættet? - og al ære og respekt for kvinder, men jeg tror
>næppe at det er en af deres artsfælder der er opfinderen! - altså må det
>være en mand der har opfundet det! - så hvorfor skulle mænd ikke bruge
>det? -

>tl at urinere på ?

Hvis det var en kvinde som havde opfundet lokummet så var brættet nok sømmet fast :)

Fra : Andropov

Dato : 13-10-03 18:33

Bo skrev:

> [...]
mest
>naturligt at brættet er nede hele tiden.

>hmm jamen det er sgu da lidt vamelt og side i en anden mands urn

Ja så er det bare ærgerligt for kvinder at de ikke er så gode til at
stå op og tisse :)

>Ohh-.....ja ) det er satme irreterne specilt når man har fået det
>bladeret helt til .....

Så er det med at håbe at bruseren kan nå der over så der kan spules.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-03 19:44

On 13 Oct 2003 10:32:46 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Ja så er det bare ærgerligt for kvinder at de ikke er så gode til at
>stå op og tisse :)

ja har nu også en kalrt defineret fornemelse af der er en del mere
spredning på urinen fra kvinder ind fra mænd - hvor det typisk kommer
i en lige stråle !

fordi logisk talt burde der jo intet være til hindre for at en kvinde
stod op og urinerede hvis hun ryggede sig lidt længer hænd over kunnen

>Så er det med at håbe at bruseren kan nå der over så der kan spules.

den er i køkkenet så ....nej

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-03 19:44

On 13 Oct 2003 10:32:46 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Ja så er det bare ærgerligt for kvinder at de ikke er så gode til at
>stå op og tisse :)

tror du ikke det kan læres .... jeg kender faktis en del kvinder der
NÆGTER at sætte sig på et offentligt toilet !

Fra : Hanne L

Dato : 13-10-03 22:28

Bo M Mogensen skrev

Andropov skrev

> tror du ikke det kan læres .... jeg kender faktis en del kvinder der
> NÆGTER at sætte sig på et offentligt toilet !

Er det for ulækkert, kan man sagtens tisse uden at ramme
udenfor med rumpetten et passende antal centimeter over
kummen.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Andropov

Dato : 13-10-03 19:57

Bo skrev:

> [...]

>tror du ikke det kan læres .... jeg kender faktis en del kvinder der
>NÆGTER at sætte sig på et offentligt toilet !

Man ved så selvfølgelig ikke om brættet er blevet overpisset af
kvinden. Men det er der så nok en offentlig tissekone som opdager :)
Jeg hørte forøvrigt en gang en tissekone sige at kvindetoiletterne var
dem som så værst ud fordi der var tamponer og alt muligt.

Fra : Anita

Dato : 23-10-03 15:33

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> [...]
> Jeg hørte forøvrigt en gang en tissekone sige at kvindetoiletterne var
> dem som så værst ud fordi der var tamponer og alt muligt.

Men det er sgu altid herretoiletterne man kan lugte på 14 kilometers
afstand - er mænd bare dårlige til at ramme plet, eller hvad?

/Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-10-03 16:28

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> ... er mænd bare dårlige til at ramme plet, (...)

Efter min ringe mening: Ja.

Det antydes i øvrigt også på skiltningen på toiletterne i togene i Jylland,
hvor vi mænd direkte opfordres til at bruge toilettet siddende af hensyn til
hygiejnen.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Anita

Dato : 23-10-03 19:03

"Boerge Rahbech Jensen" skrev

> [...]
Jylland,
> hvor vi mænd direkte opfordres til at bruge toilettet siddende af hensyn

*G* Arh, mon ikke den skiltning mest henfører til at toget kan ryste lidt
undervejs, og derfor skabe uheld. Men jeg skal da heller ikke kunne udelukke
din teori

/Anita

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-10-03 20:15

> *G* Arh, mon ikke den skiltning mest henfører til at toget kan ryste lidt
> undervejs, og derfor skabe uheld.

Jo, men det burde vel ikke være noget problem, hvis vi var gode til at
ramme. *G*

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-03 18:37

On Thu, 23 Oct 2003 16:32:35 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

>Men det er sgu altid herretoiletterne man kan lugte på 14 kilometers
>afstand - er mænd bare dårlige til at ramme plet, eller hvad?

ja og tænk dig hvad er så oddsen ....for at IKKE ramme et brædt der er
slået ned 365 x 5 om året ??? det skal gå galt !!!

Fra : Anita

Dato : 23-10-03 19:04

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev

> ja og tænk dig hvad er så oddsen ....for at IKKE ramme et brædt der er
> slået ned 365 x 5 om året ??? det skal gå galt !!!

Undskyld mig, men på et offentligt herretoilet er det vel jeres egen fejl
hvis brædtet er nede, så hold nu op med det jamren over kvinderne.

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-03 00:14

On Thu, 23 Oct 2003 20:04:28 +0200, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev

>Undskyld mig, men på et offentligt herretoilet er det vel jeres egen fejl
>hvis brædtet er nede, så hold nu op med det jamren over kvinderne.

mit bedste gæt er det kommer fra pissoaret - det sådan en sjov ting
ofte i metal...... jeg tror .... det er der vi finder sønderen !!!
+ mænds almene svineri .....se nu bringer du jo kvinder ind i det her?

det er well ikke så tit de kommer der så jeg savner samenhæng ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-03 00:47

wrote:

>Undskyld mig, men på et offentligt herretoilet er det vel jeres egen fejl
>hvis brædtet er nede, så hold nu op med det jamren over kvinderne.

jamen er der da nogen der har gjort det ??

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-03 20:19

In article <voviovgleaaeavtoa3eebf2b1orus01k7s@4ax.com>,
chokmah@spamcop.net says...
> [...]
> 1 gang om dagen max2 men de fleste kvinder jeg kender pisser ja mellem
> 12-20 gange om dagen .... mange bække små ;:)

Shit, jeg har kvinde gener!

Fra : uneedme

Dato : 12-10-03 18:45

> anyhow så kan man jo strinte lidt ved siden af .... for det en voksen
> hetro skesuel mand til at sprnge ud efter ajax ....?

Hva har det med seksualiteten at gøre?

[...]

/uneedme

c",)
<((>
_/ |_

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-03 17:58

On Sun, 12 Oct 2003 19:44:31 +0200, "uneedme"
<uneedme(dette_i_parantesen_fjernes)@ofir.dk> wrote:

>Hva har det med seksualiteten at gøre?

samlivet !

> [...]
>næppe at det er en af deres artsfælder der er opfinderen! - altså må det
>være en mand der har opfundet det! - så hvorfor skulle mænd ikke bruge

tl at urinere på ?

Fra : Paul

Dato : 12-10-03 21:17

> [...]

> jeg har været inde på det før .... hvorfor er det en kvinde så
> magtpåligene at få slået brættet ned ....

Ikke alle kvinder, ikke alle kulturer... Mest kvinder i den vestlige verden
post-rødstrømpe tid.
"Toiletbræt symptomet" udspringer af 70'ernes overgearede huslige
millimeterdemokrati, hvor alle mænd dødpinende skulle vide, at alle opgaver
deles ligeligt - "du slår brættet ned efter dig, mand", selvom man aldrig
hørte nogen kvinde sige "så slår jeg brættet op efter mig".
Manden skulle kende sin plads i hierakiet!

"Toiletbræt symptomet" har vi aldrig haft hjemme hos os ~ vi er nemlig
selvstændige, ansvarlige individer, der kan tænke selv.
Hos os er det aldrig et problem at gøre noget for hinanden...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-03 18:00

On Sun, 12 Oct 2003 22:17:19 +0200, "Paul"
<paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> wrote:

>"Toiletbræt symptomet" har vi aldrig haft hjemme hos os ~ vi er nemlig
>selvstændige, ansvarlige individer, der kan tænke selv.
>Hos os er det aldrig et problem at gøre noget for hinanden...

hmm er det så oppe eller nede ? eller indretter man sig bare efter
hvordan det nu står eller ligger ?

Fra : Paul

Dato : 16-10-03 23:12

> hmm er det så oppe eller nede ? eller indretter man sig bare efter
> hvordan det nu står eller ligger ?

Selvstændige... tænkende individer... gør noget for hinanden... !!!

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-03 17:50

In article <bmn4nk$8dm$1@sunsite.dk>, paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk
says...

> Selvstændige... tænkende individer... gør noget for hinanden... !!!

Hvorfor?

Fra : Paul

Dato : 18-10-03 23:06

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <bmn4nk$8dm$1@sunsite.dk>, paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk
> says...

> Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Fra : Hanne L

Dato : 13-10-03 22:38

Bo M Mogensen skrev

Kære Bo

> [...]
> jeg har været inde på det før .... hvorfor er det en kvinde så
> magtpåligene at få slået brættet ned .... dybest set er det jo ikke

Jeg har altid været ligeglad med det. Kunne aldrig finde
på at brokke mig over så lille en ting i den store parfor-
holdssammenhæng. Heller ikke over, hvordan man
klemmer tandpastatuben.

> [...]
> porcelæn der er under brættet ....sært nok skulle man jo tro man så
> lokumete når / før man sætter sig ned men åbenbart ikke ( ? )

Jeg tænder ikke lys om natten, når jeg skal på wc, for
ikke at blive for vågen, så ja, det er meget ubehageligt,
når brættet er oppe, fordi en af ungerne har været derude.
Og ligeså koldt, hvis begge brætter er slået ned.

> Kvinder gør jer selv en tjenste ....sats på det sikre brættet der er
> oppe .... vi mæn er såre enkelt nogen svin så læneg vi ikke bliver
> taget i det !!!!

Åh, ikke alle Bo *S*.

> i skulle vide hvor mange af os der nyder af pisse i håndvasken når
> lejlighed byder sig ....

Det måtte jeg da også gøre slutningen af 70 érne, endda
i køkkenvasken, fordi mit wc befandt sig nedenunder min
lejlighed, der var minusgrader, og det var frosset til.
Jeg undgik da underlivsbetændelse, og urin er vist rimeligt
sterilt, lige når det kommer ud, så hvis man skyller efter
sig, er der vist ingen fare. Men tanken er da lidt ulækker.

> hvorfor er vi så - sådan nogen svin ??

Fordi I selv opfatter jer som det? Eller fordi I har fået det
at vide af en eller anden kvinde?

> det handler om frihed tror jeg .....den umulige enighed om høje
> standarder til rengøring tøj vask stryning og de ting _ der _ bare
> skal gøres fordi_det er *normalt* !

Jeg hader at gøre rent og gør det derfor kun, når det er
nødvendigt, ejer ikke et strygejern, men lever fint med
begge dele.

> som Dan Turell skrev som noget af det sidste hvis en kvinde først har
> bestemt sig så lad være med at kæmp i mod hun for afligevel ret :)

Jaja, skyd bare skylden over på os, fordi I er nogle skvat!

> Kvinde stol aldrig på en mand der slår brattet ned - han er lunken og
> har urelle hensigter og det HÆVNER SIG !!!

Jeg havde altså en kæreste, som var efter mig, hver gang
jeg ikke også slog det øverste bræt ned! han gjorde det
altid. Ligesom han havde en meget anderledes tærskel
for rengøring end jeg.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-03 01:08

On Mon, 13 Oct 2003 23:38:06 +0200, "Hanne L" <maanelys@mail.dk>
wrote:

>Bo M Mogensen skrev
>
>Kære Bo

>Jeg har altid været ligeglad med det.

du er også en klippe Hanne :) !

> Kunne aldrig finde
>på at brokke mig over så lille en ting i den store parfor-
>holdssammenhæng. Heller ikke over, hvordan man
>klemmer tandpastatuben.

den har jeg godt nok aldrig hørt ???

> [...]
>når brættet er oppe, fordi en af ungerne har været derude.
>Og ligeså koldt, hvis begge brætter er slået ned.

hmmm ja men nu er det jo nok noget med van .... jeg er jo her aflene
det meste af tiden .... men jeg tror nu heller ikke du finder en mand
der finder meninsgfuldt at slå brættet ned høfligt måske men ikke
meningsfuldt og naturligt !!!!

>Åh, ikke alle Bo *S*.

jo-da :)
OS ALLE SAMMEN VI ER NOGEN SKIDERIKKER !!!

> [...]
>sterilt, lige når det kommer ud, så hvis man skyller efter
>sig, er der vist ingen fare. Men tanken er da lidt ulækker.

JA TANKEN er fæl men som du skriver skyller man lige efter med
vandhannen så .... vi skal jo ikke mere ind 50 år tilbage før potten
til voksne var naturligt ....

>Fordi I selv opfatter jer som det? Eller fordi I har fået det
>at vide af en eller anden kvinde?

jeg tror shi snarre vi kan li det >

>Jeg hader at gøre rent og gør det derfor kun, når det er
>nødvendigt, ejer ikke et strygejern, men lever fint med
>begge dele.

ja nu har jeg svoret over for mig selv og kristine gazel at jeg ikke
vil drille hende mere hvorfor jeg er ude af stand til at komentere
dette !! :)

>Jaja, skyd bare skylden over på os, fordi I er nogle skvat!

Nahh do ....man kan sgu høre på tone lejet hvornår det er fornuftigt
at trække sig :)

>Jeg havde altså en kæreste, som var efter mig, hver gang
>jeg ikke også slog det øverste bræt ned! han gjorde det
>altid. Ligesom han havde en meget anderledes tærskel
>for rengøring end jeg.

jamen du har også noget med bi seksuelle mænd hanne >:=)

Fra : Hanne L

Dato : 22-10-03 15:03

Bo M Mogensen skrev

Kære Bo

> du er også en klippe Hanne :) !

Jeg kommer i hvert fald fra en

> den har jeg godt nok aldrig hørt ???

Den er ellers ligeså konfliktskabende for mange, som
wc-brættet er. For mig er det mangel på perspektiv.

> [...]
> det meste af tiden .... men jeg tror nu heller ikke du finder en mand
> der finder meninsgfuldt at slå brættet ned høfligt måske men ikke

Åh jo, min ex slår begge ned hver gang. Han tænker slet
ikke over det, siger han. Men han synes helt sikkert, det
ser pænere ud, mens jeg er ligeglad, da wc-et ikke står i
min stue!

> jo-da :)
> OS ALLE SAMMEN VI ER NOGEN SKIDERIKKER !!!

Hmmm, så gør jeg den indrømmelse at sige, at _nogle_
af jer er skiderikker, men det er vist individuelt, hvad man
lægger i den betegnelse.

> JA TANKEN er fæl men som du skriver skyller man lige efter med
> vandhannen så .... vi skal jo ikke mere ind 50 år tilbage før potten
> til voksne var naturligt ....

Det er også noget andet med en potte, der er direkte
beregnet til det end en køkkenvask, hvor man har sine
grøntsager i, men det kan være nødvendigt.

> jeg tror shi snarre vi kan li det >

Ej, den tror jeg ikke på!

> ja nu har jeg svoret over for mig selv og kristine gazel at jeg ikke
> vil drille hende mere hvorfor jeg er ude af stand til at komentere
> dette !! :)

Ok, kan huske, der var et eller andet der, men ikke helt,
hvad det var.

> Nahh do ....man kan sgu høre på tone lejet hvornår det er fornuftigt
> at trække sig :)

Det er jo det, jeg siger, I _er_ nogle skvat! *GGG*
Det burde da ikke være nødvendigt at bruge tonelejer
overfor hinanden i et forhold. Man kan vel snakke om
tingene i respekt for hinanden?

> jamen du har også noget med bi seksuelle mænd hanne >:=)

Hvad har det med biseksuelle mænd at gøre?
Og det var ikke ham, vi begge kender, jeg tænkte på.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-03 14:05

On Wed, 22 Oct 2003 16:03:14 +0200, "Hanne L" <maanelys@mail.dk>
wrote:

Kære Hanne !

>Jeg kommer i hvert fald fra en

det går liiiige i blodet !!!

>Den er ellers ligeså konfliktskabende for mange, som
>wc-brættet er. For mig er det mangel på perspektiv.

jamen det sære ved det er at man tror virkelig.....

>Åh jo, min ex slår begge ned hver gang. Han tænker slet
>ikke over det, siger han. Men han synes helt sikkert, det
>ser pænere ud, mens jeg er ligeglad, da wc-et ikke står i
>min stue!

Hmm måske har har fanget Jomfruens om at der kommer onde ånder op af
lulumet ?

>Hmmm, så gør jeg den indrømmelse at sige, at _nogle_
>af jer er skiderikker, men det er vist individuelt, hvad man
>lægger i den betegnelse.

alle Mænd hanne vi er ond vilje på et eller andet plan så er vi bare
:( ....hårdt men sandt .... nej gu er vi ej men hwa fan en mand er
ikke en rigtig mand hvis der ikke er lidt et svin over ham imho.

>Det er også noget andet med en potte, der er direkte
>beregnet til det end en køkkenvask, hvor man har sine
>grøntsager i, men det kan være nødvendigt.

ja hvor fan tror du den blev tømt :) ?

>Ej, den tror jeg ikke på!

jow det er en del af at være maksulin at man er i berøring med sin
indre svin tror jeg ...

>Ok, kan huske, der var et eller andet der, men ikke helt,
>hvad det var.

Nåå det er bare Peder og mig der mopper hende til hun bryder ud i
tåre ... men ellers så er jeg bare blevet ved og det er sgu ikke så
smart for så synes hun nu heller ikke det var feder !!!!

>Det er jo det, jeg siger, I _er_ nogle skvat! *GGG*
>Det burde da ikke være nødvendigt at bruge tonelejer
>overfor hinanden i et forhold. Man kan vel snakke om
>tingene i respekt for hinanden?

jamen jeg tror også tit det hænger sammen med at manden ikke forstår
kvinden - også siger man sig selv det er sgu nok noget med homoner og
det ved man jo godt det skal man ikke sige for så er helved først løs
--- men jeg har lige set en undersøgelse størelsen er større ind man
hidtil har regnet med kvinder bruger faktisk begge hjerne halvdele når
de taler det gør mænd ikke ...

>Hvad har det med biseksuelle mænd at gøre?
>Og det var ikke ham, vi begge kender, jeg tænkte på.

Nå nej ..... men jeg tror en rigtig hetro man er og bliver et svin :)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 14-10-03 06:08

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message

Kære Hanne L

> Jeg havde altså en kæreste, som var efter mig, hver gang
> jeg ikke også slog det øverste bræt ned! han gjorde det
> altid. Ligesom han havde en meget anderledes tærskel
> for rengøring end jeg.

Tjah, jeg har svært ved at se, hvorfor det låg er der, hvis ikke det skal
bruges.
Ifølge Feng Shui, strømmer der masser af negativ energi OP af toilettet,
hvis man IKKE lukket låget på. Så endnu en grund til at lukke låget på
toilettet.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jan Hansen

Dato : 14-10-03 09:36

"J¤mfruen)" <jomfru@knus.dk> skrev i en meddelelse
> Ifølge Feng Shui, strømmer der masser af negativ energi OP af toilettet,
> hvis man IKKE lukket låget på. Så endnu en grund til at lukke låget på
> toilettet.

På mit toilet strømmer der så vidt vides ikke negativ energi op. Måske lidt
dårlig lugt

Kan være det er det samme ??

Jan

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 14-10-03 10:18

"Jan Hansen" <hansenja@hotmail.com> wrote in message

> På mit toilet strømmer der så vidt vides ikke negativ energi op. Måske
lidt
> dårlig lugt
>
> Kan være det er det samme ??

Nej - men prøv med rengøring - det kan tage den værste "lugt" *GG*

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-03 12:19

On Tue, 14 Oct 2003 07:08:04 +0200, "J¤mfruen\)" <jomfru@knus.dk>
wrote:

>Tjah, jeg har svært ved at se, hvorfor det låg er der, hvis ikke det skal
>bruges.
>Ifølge Feng Shui, strømmer der masser af negativ energi OP af toilettet,

jamen han lyder heller ikke som en der har træk og slip :)

jeg kan sagten følge det hvis man das eller tør klosæt !

Fra : Hanne L

Dato : 22-10-03 15:07

J¤mfruen skrev

Kære J¤mfru

> [...]
> Ifølge Feng Shui, strømmer der masser af negativ energi OP af toilettet,
> hvis man IKKE lukket låget på. Så endnu en grund til at lukke låget på

Nu findes der jo masser af steder i andre lande, hvor
de ikke har det øverste bræt, og mange steder, hvor
man skal være glad, bare der er et toilet uden bræt.
Hvad med dem? Er de så fortabte?

Nej, det kommer vel an på, hvad man tror på, og jeg
er ikke lige med på den med negativ energi fra et wc.
Kun med på den med lugten *S*.

Kærlige hilsner
Hanne L