Skridt-barberede muslim-modeller skaber le~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-03 06:06

"Mogens" <nej@mail.nejtak> wrote in message news:bm4ehl$om1$1@sunsite.dk...
> "Martin Andersen" <martin@al-data.dk> skrev i

> Hvor finder man de 2 norske journalisters artikel?

Ifølge Politiken idag har de skrevet i "Natt & Dag" under navnet Torgersen,
og Dagbladet "Verdens Gang" er især involveret om den interessante sag, som
giver grund til at udvise ALLE muslimer fra Danmark
(og muslimbanderne lemlestede en forkert "Torgersen")

De frække sensationssøgende nordmænd har vist et par nøgenbilleder af
kvindelige modeller OG "MAN KAN TYDELIGT SE KØNSHÅR" og Politiken 10 okt 03
føjer hertil oplysningen at

"Muslimske kvinder skal være barberet i skridtet"

Her er intet at undskylde.

Aber, der ikke værdsætter total ytringsfrihed, skal udvises straks - _alle_.

Vi kan ikke leve med bogforlægger-attentatmænd og selvmordsbombere, som
myrder blindt på israelere og amerikanere i Bagdad.
De skal gidsel-henrettes fem mod en, hvad Kant'ianeren Dr Best var for human
til i DK 1943-45. Vedr muslimer gælder NØDVÆRGE jvf Haag-konventionen, som
Gestapo brugte meget mildt, da SS var i samme situation her ,
= den situation, som amerikanerne er i i Bagdad

Vold og terror suppleret med køns-intolerance og dyb foragt for det frie
ord incl billeder,
er alt for farligt at have cirkulerende blandt oplyste mennesker.

APJ hævder, at Kant-etik betyder at vi skal pussenusse om de fremmede, men
Kant levede omgivet af livegne slaver og brugte brutalt medmennesker som
redskaber og tænkte klogt, om at vi skal TILSTRÆBE MORALLOVE DER GÆLDER FOR
ALLE, og det er naturligvis for alle civiliserede mennesker. Rotter og den
slags kan ikke underkastes (samme) love.

Kant så nuanceret på etik og ville som Glistrup, Hitler og jeg have ønsket
udvisning af muhamedansk-oprindelse indvandrerne, over en bred bank.
Godhedsindustri er egoistisk og tænker kun på offentlige job - disse
smagsdommere bør fyres.

Camre og Ulla Dahlerup er gode Glistrup-erstatninger p.t. - Ulla er oppe mod
Strand m.fl. i Radiohuset , Rosenørnsalle iaften 10 okt, (kulturnatten)
forhåbentlig kommer det i TV senere, ellers mød op kl 20 og lad os
organisere noget hylekor.
Ring 35861000 (jeg gir øller bagefter her, jeg bor tæt, men hvis ingen vil
være med,dropper jeg det måske)

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N