snak i sengen
Fra : Carsten Christiansen

Dato : 07-10-03 21:47

Min kone syntes at jeg siger for lidt når vi er i seng med hinanden.
Hvad kan damer/piger lide at høre ???.
Kan jeg få lidt inspiration

Fra : christian

Dato : 07-10-03 23:50

> Kan jeg få lidt inspiration
----------clip----------

Jeg tror det er lidt forskelligt, men mig om min kærste griner meget når vi
har sex. Lidt for meget måske. Men det har vi det også fint med.....lol

Christian :)

Fra : DaneX

Dato : 08-10-03 06:27

> Min kone syntes at jeg siger for lidt når vi er i seng med hinanden.
> Hvad kan damer/piger lide at høre ???.
> Kan jeg få lidt inspiration

Du kan prøve at starte med at fortælle hende hvor dejligt det er - og hvor
dejlig hun er, mens I har sex.

Fra : Kathrine

Dato : 08-10-03 07:16

"Carsten Christiansen" skrev:

> Min kone syntes at jeg siger for lidt når vi er i seng med hinanden.
> Hvad kan damer/piger lide at høre ???.

Desideret snak tænder mig totalt af.
Det duer bare ikke for mig.
Men en let til moderat stønnen (uden at overdøve mig) er bare dejligt.
Total tavshed er MEGET underligt og duer heller ikke.
--
Kathrine
---

Fra : Nette

Dato : 08-10-03 07:39

"Kathrine" skrev i en meddelelse
> Total tavshed er MEGET underligt og duer heller ikke.

Slet ikke, hvis man bagefter er nød til at spørge ham, om han kom.

Nette

Fra : John Sahl

Dato : 08-10-03 09:57

Nette wrote:

> Slet ikke, hvis man bagefter er nød til at spørge ham, om han kom.

Det kan du vel smage ,-)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Nette

Dato : 08-10-03 13:44

"John Sahl" skrev i en meddelelse news:bm0jdu$lj3$1@dknews.tiscali.dk...
> Det kan du vel smage ,-)

HAR HAR HAR, Hr. Sahl....

Nette

Fra : John Sahl

Dato : 08-10-03 13:53

Nette wrote:
> HAR HAR HAR, Hr. Sahl....

Sorry, kunne ikke lade være.. Overvejede at skrive et
reelt indlæg om det, men Hanne L. dækker faktisk alt
jeg ville sige på smukkeste vis i sit indlæg.

Fra : Paul

Dato : 07-10-03 23:20

"Carsten Christiansen" <car.sten@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Min kone syntes at jeg siger for lidt når vi er i seng med hinanden.
> Hvad kan damer/piger lide at høre ???.
> Kan jeg få lidt inspiration

Hvad med at spørge konen? Så får i da talt sammen...

Fra : Hanne L

Dato : 08-10-03 10:05

Hej Carsten

Carsten Christiansen skrev
> Min kone syntes at jeg siger for lidt når vi er i seng med hinanden.
> Hvad kan damer/piger lide at høre ???.
> Kan jeg få lidt inspiration

Hvad kan vi lide at høre?
Dels er det individuelt, dels dækker det dækker det flere ting, men
jeg vil da forsøge at give mit bud.

Siger du overhovedet noget?
Her tænker jeg både på ord og lyde. Prøv at starte med at blive
klar over det.

For mange kvinder er det ligeså meget det at høre sig begæret,
som giver dem lysten, som det er de fysiske kærtegn.

Når man kysser en mand, er det dejligt at kunne høre, at han kan
lide det ved at han kommer med lyde, der tilkendegiver det.

Når du bevæger dig nedover hendes krop, gælder det samme. At
det høres, at du nyder hendes bryster, hendes mave osv. At du
fortæller hende, hendes bryster er dejlige, at hun smager godt, når
du slikker hende. Det gør det også nemmere for hende at vise og
fortælle dig, hvad hun bedst kan lide. En tavs mand er sværere at
lukke op overfor, da mange kvinder i forvejen har svært ved at
tilkendegive, hvad de kan lide, han gør.

Når hun rører ved dig, gør det også det hele nemmere og dejligere,
hvis du både viser og siger, med lyde eller ord, hvad du kan lide.
Kan du lide, at hun rører eller slikker dine brystvorter. Kan du lide,
at hun slikker din pik på lige den måde, hun gør det. Tilkendegive
med lyde og bevægelser, hvad der er dejligt, og med ord, hvad du
også gerne vil have. Men sig endelig ikke, at "det er ikke godt".
Altid positive udsagn, for negative gør usikker og kan slukke lysten.
Og heller ikke lange foredrag eller diskussioner midt i akten, dem kan
man tage før eller efter.

Mærk efter, hvad det, I laver, gør ved dig og reager impulsivt i
overensstemmelse med dine følelser og fornemmelser i kroppen.
Men vær ikke påtaget for at efterkomme hendes behov, for så har
du ikke dig selv med, og det vil hun kunne mærke.
Er det svært for dig, så fortæl hende det. Og fortæl hende, at du
gerne vil prøve at være mere åben, for det viser du jo, at du vil, ved
at skrive herinde *SSS*.

Og vær så ikke bange for at grine og fjolle, mens I elsker. Det er
dejligt befriende og kan være med til at fjerne usikkerheden. Det er
jo det dejligste, to, der elsker hinanden, kan foretage sig sammen.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 09-10-03 17:35

Carsten Christiansen wrote:
> Min kone syntes at jeg siger for lidt når vi er i seng med hinanden.
> Hvad kan damer/piger lide at høre ???.
> Kan jeg få lidt inspiration

Tjah, dirty talk, tror jeg og et par klap i måsen
( Men det er vist ikke lige dig? *G*)

MVH
Henning

Fra : Hanne L

Dato : 09-10-03 19:01

Henning skrev

Kæreste Henning

> Tjah, dirty talk, tror jeg og et par klap i måsen
> ( Men det er vist ikke lige dig? *G*)

Er der mange kvinder, der er til dirty talk?
Bliver lige lidt nysgerrig, for det skal ikke være ret dirty,
før jeg står af. Jeg kan heller ikke bruge det hverken som
m eller S i S/M-lege.
Klapsene i måsen kan jeg til gengæld bruge begge veje *S*.

Men hvor dirty er dirty?

Kærligst
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 09-10-03 21:26

Hanne L wrote:
> Henning skrev
>
> Kæreste Henning

Kære Hanne

> Er der mange kvinder, der er til dirty talk?

Min kone er det ikke

> Bliver lige lidt nysgerrig, for det skal ikke være ret dirty,
> før jeg står af. Jeg kan heller ikke bruge det hverken som
> m eller S i S/M-lege.

Wau for nogle dejlige babser du har, jeg bliver utrolig
liderlig af at se og kæle med dem, slikke på dine stive,
hårde brydtvorter
Så er min kone stået af, det er f.eks ordet liderlig, der er
for dirty for hende

> Klapsene i måsen kan jeg til gengæld bruge begge veje *S*.

Jeg giver gerne, men modtager ikke *SF*

> Men hvor dirty er dirty?

Der er nogle kvinder der har brug for at høre at de er
liderlige ludere, bitches etc. etc. og de bare skal
gennempules osv. Sjovt nok er de kvinder jeg har
oplevet det behov hos, nogle som virkede generte
eller uinteresserede i sex, indtil man begyndte at kæle
dem mellem benene *G*

MVH
Henning

Fra : Paul

Dato : 09-10-03 22:36

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

<snip>

> [...]
> oplevet det behov hos, nogle som virkede generte
> eller uinteresserede i sex, indtil man begyndte at kæle

Det er underligt, men mange kvinder (ikke alle) er som dag og nat når det
kommer til snak om sex kontra fysisk sex.
Kvinder som er utroligt åbne og uadvendte når det kommer til snak om sex, er
i mange tilfælde blide som lam og ret følsomme lige netop når det kommer til
det verbale ved fysisk seksualitet.
Så er der generte, bly kvinder man aldrig hører tale om sex, men som bliver
ekstremt ophidsede i sengen af det mest vulgære ordforråd.

Det kommer naturligvis meget an på i hvilken forbindelse snakken om sex
forekommer. Førnævnte tilfælde er oplevet i blandet selskab af mænd og
kvinder.

Fra : Samsara

Dato : 10-10-03 16:03

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>KLIP<

> Så er der generte, bly kvinder man aldrig hører tale om sex, men som
bliver
> ekstremt ophidsede i sengen af det mest vulgære ordforråd.

Hæ hæ... ovenstående kan jeg nikke genkendende til.

Det stille vand, det dybe hav - er det ikke sådan man siger ?

Venligst Samsara

Fra : nusle

Dato : 12-10-03 16:31

"Samsara" <Invalidt@paradis.invalid> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det stille vand, det dybe hav - er det ikke sådan man siger ?

Måske, eller også er det de stille piger, som ikke gør
oprør mod at blive "svinet" til verbalt under sex?

Det jeg finder tændende og ophidsende det er ting som
de der dyyybe vejrtrækninger og lette gisp osv. der ken-
detegner ophidselse og liderlighed. Og når det kommer
til snak, så tænder jeg på sætninger som: "Ja, kom så
skat, vis mig din liderlighed", "spred benene" osv., men
det tænder jeg _kun_ på under de rette omstændigheder
og sagt i et "hedt, hviskende" toneleje og med en under-
tone af dominans

Jeg har det vist lidt svært med det som i denne tråd
fremstilles som "dirty-talk". I fantasien er det helt fint,
men IRL kan jeg ikke forlige mig med det (altså:
ludere, bitches og sådanne "vulgariteter").

mange hilsner
nusle

Fra : Hanne L

Dato : 12-10-03 21:16

nusle skrev

Hej nusle og Samsara

Samsara skrev

> Måske, eller også er det de stille piger, som ikke gør
> oprør mod at blive "svinet" til verbalt under sex?

Uha en teori!
Kan det så enten skyldes, at de ikke kan sige fra, eller at det
virkelig tænder netop dem, fordi de er så tilbageholdende
normalt og nyder at nogen overskrider deres grænser?

> [...]
> det tænder jeg _kun_ på under de rette omstændigheder
> og sagt i et "hedt, hviskende" toneleje og med en under-

DER var mine ord! Jeg har det på meget samme måde.

Heller ikke her.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : nusle

Dato : 13-10-03 07:26

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Uha en teori!
> Kan det så enten skyldes, at de ikke kan sige fra, eller at det
> virkelig tænder netop dem, fordi de er så tilbageholdende
> normalt og nyder at nogen overskrider deres grænser?

Måske begge dele, mennesker er jo forskellige. Det
kunne måske også skyldes, at deres selvværdsfølelse
ikke er så stor, hvorfor det at blive talt "ned" til kan
føles "rigtigt".

De stille piger jeg har kendt gennem livet har været
genert, indadvendte (i varierende udstrækning) og
de har ikke haft megen selvværdsfølelse. Og det
handler om alt, lige fra ikke de mente at de havde
fortjent en bedre karakter, til at de ikke mente at
den fyr de var interesseret i nogensinde kunne blive
interesseret i dem osv.

Selvfølgelig er der også den mulighed, at der er piger
der simpelthen bare tænder på at blive kaldt sådanne
ting, uden der skal lægges mere i det.

> DER var mine ord! Jeg har det på meget samme måde.

knus
Søs

Fra : Samsara

Dato : 12-10-03 21:52

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> men IRL kan jeg ikke forlige mig med det (altså:
> ludere, bitches og sådanne "vulgariteter").

Selv om jeg er en stille pige, kan jeg sandelig godt gøre oprør og
jeg vil bestemt ikke svines til under sex (eller i det hele taget).

Jeg vil ikke kaldes luder o.s.v., men andre former for dirty-talk
kan sagtens tænde mig.

Venligst Samsara

Fra : nusle

Dato : 13-10-03 07:27

"Samsara" <Invalidt@paradis.invalid> skrev i en meddelelse

Hej,

> Selv om jeg er en stille pige, kan jeg sandelig godt gøre oprør og
> jeg vil bestemt ikke svines til under sex (eller i det hele taget).

Dejligt

Jeg har bare kendt en del "stille" piger - og det kunne de
ikke.

> Jeg vil ikke kaldes luder o.s.v., men andre former for dirty-talk
> kan sagtens tænde mig.

Ja, som jeg ser det er der forskel på liderlig snak og
så nedsættende snak.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-03 15:13

In article <3f8973fa$0$69916$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@mail.dk says...
> "vulgariteter"

Ah, det var ordet *G*

Fra : PerX ...

Dato : 12-10-03 14:41

In article <3f85c43c$0$69939$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> [...]
> hårde brydtvorter
> Så er min kone stået af, det er f.eks ordet liderlig, der er

Måske syntes hun det er billigt? Sådan har jeg det lidt, jeg syntes ikke
det er 'dirty' bare billigt - og billige ting gider vi ikke omgås *G*

Fra : Hanne L

Dato : 12-10-03 20:53

Kære Henning

> Min kone er det ikke

Det er jeg vist heller ikke ret meget. Mere til anerkendende
ord om, hvor dejlig jeg, hvor godt jeg smager osv.

> [...]
> hårde brydtvorter
> Så er min kone stået af, det er f.eks ordet liderlig, der er

Det er det så ikke for mig.
Det har meget med måden, det bliver sagt på, at gøre.
Det må ikke være vulgært eller latterligt.

> Jeg giver gerne, men modtager ikke *SF*

I know *SF*

> Der er nogle kvinder der har brug for at høre at de er
> liderlige ludere, bitches etc. etc. og de bare skal
> gennempules osv.

Så havde jeg rejst mig og var gået!

> Sjovt nok er de kvinder jeg har
> oplevet det behov hos, nogle som virkede generte
> eller uinteresserede i sex, indtil man begyndte at kæle
> dem mellem benene *G*

Hm, gad vidst hvorfor?

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 18-10-03 15:23

> Kære Henning

Kære Hanne

> Hm, gad vidst hvorfor?

Aner det ikke? Men jeg husker fra min tager's et par
søstre der optrådte som dag og nat, den ene var livlig
og udfarende, den anden tilbageholdende til det sky,
Hende der stadig var "jomfru" var den første, den
anden havde haft 3-4 fyre som 16 årig, fik taget sin
mødom i præstens have på vej hjem fra en biograftur *G*

MVH
Henning