/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Bøssesex uden gummi!
Fra : uneedme


Dato : 06-10-03 20:45

Hej

Jeg har et spørgsmål der måske er lidt sært! -
Jeg er en mand på 35, der gennem 4 år har haft samme kæreste! - Vi er begge
raske (dvs. ingen hiv) - Er der nogen her der ved om der er en risiko for at
dyrke analsex uden gummi når jeg gør det med den samme partner altid? (og
begge naturligvis ikke gør det med andre)



--
/uneedme


c",)
<((>
_/ |_




 
 
 
Knud Gert Ellentoft (06-10-2003)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 06-10-03 21:25

"uneedme" <uneedme(dette_i_parantesen_fjernes)@ofir.dk> skrev :

>Jeg har et spørgsmål der måske er lidt sært! -
>Jeg er en mand på 35, der gennem 4 år har haft samme kæreste! - Vi er begge
>raske (dvs. ingen hiv) - Er der nogen her der ved om der er en risiko for at
>dyrke analsex uden gummi når jeg gør det med den samme partner altid? (og
>begge naturligvis ikke gør det med andre)

Hvis I stoler på hinanden og ikke har haft andre sexpartnere i
mindst seks måneder og så bliver konstateret hiv negativ, så vil
der ikke være nogen risiko.

(Går ud fra, at I ikke deler sprøjter eller lign. med andre)
--
Knud

Samsara (08-10-2003)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 08-10-03 17:58

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:1pj3ov800a6tfqk6ahculql695q6tnq5tp@dtext.news.tele.dk...
>
> (Går ud fra, at I ikke deler sprøjter eller lign. med andre)
> --
> Knud

Hvad har det med Klaus' spørgsmål at gøre ?

Han skriver, at han er bøsse - ikke narkoman.

Venligst Samsra



Samsara (08-10-2003)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 08-10-03 18:09

"Samsara" <Invalidt@paradis.invalid> skrev i en meddelelse
news:3f844233$0$9769$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
Undskyld, jeg mener selvfølgelig Uneedme's spørgsmål.

Venligst Samsra



Samsara (08-10-2003)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 08-10-03 18:13

"Samsara" <Invalidt@paradis.invalid> skrev i en meddelelse
news:3f844233$0$9769$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...>

Undskyld, jeg mener selvfølgelig Uneedme's spørgsmål.

Venligst Samsra



Knud Gert Ellentoft (08-10-2003)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 08-10-03 22:53

"Samsara" <Invalidt@paradis.invalid> skrev :

>Hvad har det med Klaus' spørgsmål at gøre ?

Blot, at det er noget man skal være opmærksom på.

>Han skriver, at han er bøsse - ikke narkoman.

Det tror jeg såmænd heller ikke han/de er.
--
Knud

Samsara (08-10-2003)
Kommentar
Fra : Samsara


Dato : 08-10-03 23:14

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
news:3n19ov070kh32jfh52s1kri3iefr32095p@dtext.news.tele.dk...
> "Samsara" <Invalidt@paradis.invalid> skrev :
>
> >Hvad har det med Klaus' spørgsmål at gøre ?
>
> Blot, at det er noget man skal være opmærksom på.
>
> >Han skriver, at han er bøsse - ikke narkoman.
>
> Det tror jeg såmænd heller ikke han/de er.
> --
> Knud

Ok

Venligst Samsara



P.N. (06-10-2003)
Kommentar
Fra : P.N.


Dato : 06-10-03 21:40


"uneedme" <uneedme(dette_i_parantesen_fjernes)@ofir.dk> skrev i en
meddelelse news:JCjgb.1505$%n7.1142@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Jeg har et spørgsmål der måske er lidt sært! -
> Jeg er en mand på 35, der gennem 4 år har haft samme kæreste! - Vi er
begge
> raske (dvs. ingen hiv) - Er der nogen her der ved om der er en risiko for
at
> dyrke analsex uden gummi når jeg gør det med den samme partner altid? (og
> begge naturligvis ikke gør det med andre)

Ikke så få homoseksuelle er blevet smittet på grund af antagelsen, om at den
anden var ham tro. Rather safe then sorry.



David T. Metz (07-10-2003)
Kommentar
Fra : David T. Metz


Dato : 07-10-03 13:52

P.N. kalligraferede, i news:blsjt6$fbmq8$1@ID-78557.news.uni-berlin.de

> Ikke så få homoseksuelle er blevet smittet på grund af antagelsen, om
> at den anden var ham tro. Rather safe then sorry.

Det samme gælder hetero- bi- og altmuligtandet-seksuelle.

David

--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"
Message-ID: <DU2Ba.16026$xM5.485@fe06.atl2.webusenet.com>



Perlsø (07-10-2003)
Kommentar
Fra : Perlsø


Dato : 07-10-03 16:05

David T. Metz wrote:
> P.N. kalligraferede, i news:blsjt6$fbmq8$1@ID-78557.news.uni-berlin.de
>
>
>>Ikke så få homoseksuelle er blevet smittet på grund af antagelsen, om
>>at den anden var ham tro. Rather safe then sorry.
>
>
> Det samme gælder hetero- bi- og altmuligtandet-seksuelle.
>
> David
>

Ja, alle har risikoen for at pådrage sig en STD, men en undersøgelse fra
2001 (rundspørge blandt homoseksuelle mænd i København og omegn)
afslørede at 66% af mænd der har samleje IKKE fortælle deres partner
hvorvidt de har HIV eller ej.

ANtallet af homoseksuelle mænd som ikek beskytter sig var dog væsentligt
lavere, husker dog ikke tallet. Måske 25%.


David T. Metz (08-10-2003)
Kommentar
Fra : David T. Metz


Dato : 08-10-03 21:21

Perlsø skriblede:
> David T. Metz wrote:
>> P.N. kalligraferede, i
>> news:blsjt6$fbmq8$1@ID-78557.news.uni-berlin.de
>>
>>
>>> Ikke så få homoseksuelle er blevet smittet på grund af antagelsen,
>>> om at den anden var ham tro. Rather safe then sorry.
>>
>>
>> Det samme gælder hetero- bi- og altmuligtandet-seksuelle.
>
> Ja, alle har risikoen for at pådrage sig en STD, men en undersøgelse
> fra 2001 (rundspørge blandt homoseksuelle mænd i København og omegn)
> afslørede at 66% af mænd der har samleje IKKE fortælle deres partner
> hvorvidt de har HIV eller ej.
>
> ANtallet af homoseksuelle mænd som ikek beskytter sig var dog
> væsentligt lavere, husker dog ikke tallet. Måske 25%.

Undskyld, men hvad er det relevante her? Det handler jo om utroskab - ikke
om præventionsvaner generelt.

David
--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923


Gebbe (06-10-2003)
Kommentar
Fra : Gebbe


Dato : 06-10-03 21:53


"uneedme" <uneedme(dette_i_parantesen_fjernes)@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:JCjgb.1505$%n7.1142@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Jeg har et spørgsmål der måske er lidt sært! -
> Jeg er en mand på 35, der gennem 4 år har haft samme kæreste! - Vi er begge
> raske (dvs. ingen hiv) - Er der nogen her der ved om der er en risiko for at
> dyrke analsex uden gummi når jeg gør det med den samme partner altid? (og
> begge naturligvis ikke gør det med andre)
>
Hvis I begge stoler på hinanden og ikke begår hor med en anden så kan I begge dyrke uden
det her besværlige overtræk



Nicolai (07-10-2003)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 07-10-03 23:19

On Mon, 6 Oct 2003 21:44:34 +0200, "uneedme"
<uneedme(dette_i_parantesen_fjernes)@ofir.dk> wrote:

>Jeg er en mand på 35, der gennem 4 år har haft samme kæreste! -

Fint.

> Vi er begge >raske (dvs. ingen hiv)

Det vil sige I har fået foretaget en HIV test? Som jeg læser det, så
mener du at fordi I ikke er syge så er i HIV negative?

> - Er der nogen her der ved om der er en risiko for at
>dyrke analsex uden gummi når jeg gør det med den samme partner altid? (og
>begge naturligvis ikke gør det med andre)

Hvis I stoler på den anden partner, så er der jo ingen risiko -
sålænge han ikke (ved et uheld) bliver smittet.

Så hvis du kan stole på at den anden siger til i det tilfælde han
skulle dyrke ubeskyttet sex (og I derefter får foretaget en HIV test
og ½ år efter endnu en, før I igen dyrker ubeskyttet sex) så er der jo
ingen fare.

Bemærk, at ubeskyttet sex også indbefatter dét tilfælde at der på
grund af et uheld er en risiko for smitte. Så starter der en 6
måneders "karantæne" perioden.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Hanne L (08-10-2003)
Kommentar
Fra : Hanne L


Dato : 08-10-03 10:14

Hej Nicolai

Nicolai skrev
> Så hvis du kan stole på at den anden siger til i det tilfælde han
> skulle dyrke ubeskyttet sex (og I derefter får foretaget en HIV test
> og ½ år efter endnu en, før I igen dyrker ubeskyttet sex) så er der jo
> ingen fare.

> Bemærk, at ubeskyttet sex også indbefatter dét tilfælde at der på
> grund af et uheld er en risiko for smitte. Så starter der en 6
> måneders "karantæne" perioden.

Jeg undrer mig lidt over, at du skriver ½ år.
I de år, hvor jeg jævnligt fik foretaget en HIV-test, fordi min kæreste
havde AIDS, fra ca. 1998 til 2001, hed det sig, at den ikke viste noget
om, hvorvidt man var blevet smittet indenfor de sidste 12 uger.
Og der er jo immervæk stor forskel på at skulle vente 12 uger isf
½ år. Er der nye retningslinier i dag?

Venlig hilsen
Hanne L



Nicolai (08-10-2003)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 08-10-03 21:28

On Wed, 8 Oct 2003 11:14:06 +0200, "Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote:

>Jeg undrer mig lidt over, at du skriver ½ år.

Bare rolig det gør jeg også ;)

>Og der er jo immervæk stor forskel på at skulle vente 12 uger isf
>½ år. Er der nye retningslinier i dag?

Nej, ikke som jeg kender ihvertfald. Men Knud startede med ½ år, så
det var vel bare der jeg fik det fra.

Man sagde (det er maneg år siden jeg var aktiv) 3 måneder. Men jeg
mener at erindre at der var situationer hvor man for en
sikkerhedsskyld tog prøver igen efter 6. Men det har sikkert været i
starten da man ikke var helt overbevist om at antistofferne kunne
spores efter 3 måneder.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Knud Gert Ellentoft (08-10-2003)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 08-10-03 22:58

Nicolai <nicolai@spamcop.net> skrev :

>Nej, ikke som jeg kender ihvertfald. Men Knud startede med ½ år, så
>det var vel bare der jeg fik det fra.

Det er, hvad jeg har hørt og læst som »garantiperiode« for at
være på den helt sikre side.

http://www.aids-info.dk/artikel.php?kategoriid=9&id=36 står
der at tre måneder er nok.
--
Knud

Hanne L (09-10-2003)
Kommentar
Fra : Hanne L


Dato : 09-10-03 17:08

Hej Nicolai og Knud

Nicolai skrev :
> >Nej, ikke som jeg kender ihvertfald. Men Knud startede med ½ år, så
> >det var vel bare der jeg fik det fra.

Knud Gert Ellentoft skrev
> På http://www.aids-info.dk/artikel.php?kategoriid=9&id=36 står
> der at tre måneder er nok.

En af lægerne på infektions-medicinsk fortalte engang, at
hos mange kunne man se resultatet allerede efter 14 dage,
men at man havde sat det til 12 uger, fordi man så var sikker
på at have alle med.

Venlig hilsen
Hanne L



jamesgarner@mailme.d~ (08-10-2003)
Kommentar
Fra : jamesgarner@mailme.d~


Dato : 08-10-03 20:01

"uneedme" <uneedme(dette_i_parantesen_fjernes)@ofir.dk> wrote in message news:<JCjgb.1505$%n7.1142@news.get2net.dk>...
> Hej
>
> Jeg har et spørgsmål der måske er lidt sært! -
> Jeg er en mand på 35, der gennem 4 år har haft samme kæreste! - Vi er begge
> raske (dvs. ingen hiv) - Er der nogen her der ved om der er en risiko for at
> dyrke analsex uden gummi når jeg gør det med den samme partner altid? (og
> begge naturligvis ikke gør det med andre)

Hva mæ
bøssesex
uden bæ
sorry LOL

James

Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408524
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste