Mit livs første komplimente fra en svans ~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-10-03 05:04

fanme jow så kom det sgu - jeg har nu ellers det mit indtrygt bøjet
HETRO i neon i min aura .... men jeg tror nu eller det føler jeg mig
da overbevist om at det ikke var en tilnærmelse ---

Nå sagen var jeg skulle ind og ha noget special foder til den blå
pandet papegøje og der er så en af Kbh s førende dyrehandeler der
angiveligt vis er homo - alle i fugle opdræts verdenen visker om det
men det er ikke sådan noget man siger højt !
han er meget flink og der er ikke noget i hans ellers elskværdige
natur der indbyder til at det er en sag af hans privat liv der skal
til debat .... nå men jeg har jo handlet der off an on i de 9 år jeg
har boet i Kbh - vi for altid en go snak ... jeg har ikketænkt over
det før jeg begyndet at købe fugle v privat opdrætter.

nå men jeg har til min hjemmelavede gabe stok været nede og købe nogen
læder halsbånd på hovede banen i den her døds metal butik ... der var
så også et pik arm bånd til en 20 er der minde mig lidt om min ungdom
hvo rjeg havde et me 3 rækker ...så det købte jeg for sjov og har så
ikke fået det af igen...

nå jeg skal ha mit foder og det for jeg og udbryder manden det er well
nok et pænt armbånd -- det KLÆDER MIG hvor på de fleste vil det virke
billigt - jeg synes nærmest det er lidt pineligt jeg ikke har fået det
pillet af ...nå konverseren undertegnede så vider og forklare om at
jeg var faldet over det og ikke havde fået det og det var for sjov -
nek men det synes jeg skulle beholde på ...jow men det ville jeg da så
gøre ... jeg prøvet ligesom at komme lidt rationelt ind på emnet
hvordan jeg sådan går rundt og ser ud og jeg sagde nå men det falder
well meget godt sammen ... med alt det andet ragelse jeg har på mig

jaee han havd ejo godt nok tænkt sit FØRSTE gang jeg kom ind i
foretningen men nu var jeg jo sådan en høflig ung mand så det første
hånd tryg var jo hurtigt faldet væk specilt pande båndet gør åbenbart
indtryg jeg forklarede hvad sandt er er jeg såre enkelt har en kranium
som en hest og der ser sgu ikke yndigt ud når man begynder at tabe
hårdet hvorfor det havde været praktisk at skilde det visuelle indtryg

ja dte ku han i grunden godt se - om dte ikke havde gjort
forskrækeligt ondt med den tatto i hovede bunden : nej det havde jeg
ikke mærket ... men jeg havde en på ryggen der havde været fæl..

det gik sgu da meget godt ...eller hwa ???
--

Mv.
Bo M Mogensen

til kamp imod den der vræler & brokker sig mest har ret:
Sms BB 118 til 1231
Ring 90 500 118

Fra : Babba-Papa

Dato : 04-10-03 08:16

On Sat, 04 Oct 2003 06:04:03 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

Jeg cutter lige lidt.....

>nå jeg skal ha mit foder og det for jeg og udbryder manden det er well
>nok et pænt armbånd -- det KLÆDER MIG hvor på de fleste vil det virke
>billigt .......

Hmmm....personligt ville jeg opfatte det som, at jeg tilsyneladende
selv var så billig, at noget billigt stads nærmest ville pynte.... *G*

Men hey, hvis det er en kompliment i dine ører, så fred være med
det....

- -
Babba-Papa

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-10-03 15:55

On Sat, 04 Oct 2003 09:15:50 +0200, Babba-Papa
<2mas-jensenFJERNDETTE@sol.dk> wrote:

> [...]
>
>Hmmm....personligt ville jeg opfatte det som, at jeg tilsyneladende
>selv var så billig, at noget billigt stads nærmest ville pynte.... *G*

jeg aner ikke en gang forskellen på at se billig normal og dyr ud -
det er så hvad det er men lieg frem lægge mærke til det ...går over
min forstand !

>Men hey, hvis det er en kompliment i dine ører, så fred være med
>det....

hells bells jeg er homo fob ...jeg tog det pænt det er da en del i sig
selv :)