Glat??
Fra : J.K.A

Dato : 29-09-03 16:43

Hej NG

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man undgår røde knopper når man
babere sig?
Kan man bruge Weet, hvis ja, hvilken farve eller er der en anden
hårfjerningsmiddel som er ligeså go'

På forhånd tak for hjælpen

Fra : J.W.

Dato : 29-09-03 18:05

"J.K.A" <bjaxelsen@mail.dk> wrote in news:3f7852f8$0$13154
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> [...]
man
> babere sig?
> Kan man bruge Weet, hvis ja, hvilken farve eller er der en anden

Det er lige som de første gange du barberede dig i ansigtet med en
skraber - man lignede... ja, det kender du jo nok!
Du skal tænke på, at huden har et fedt lag, som ligger på huden (det der
kan gøre den lidt fedtet) og det fjerner du med en skraber!
Jeg vil nok forslå dig, at tage det med ro - lad huden vende sig til, at
den bliver behandlet på den måde!!! Langsomt - og efter et stykke tid,
kan du (måske) slet ikke se nogen røde knopper!
Hvad angår Weet, så vil jeg nok ikke råde dig, at bruge det. Jeg mener,
at der for et stykke tid siden var noget om, at hvis man lod det sidde
for lang tid, så kunne man tilegne sig brandsår! (Ikke et behageligt
sted, at have et brandsår!!)
Men det kan jo altid anbefales, at bruge en mild barberskum - helst uden
parfume og gerne med fugtighedscreme! Ellers kan du bare købe en
fugtighedscreme ved siden af! (Også uden parfume!!)

Håber du kan bruge mine råd til noget!!!
Hilsen (den næsten) glatte!

Fra : Innocent Bystander

Dato : 30-09-03 17:59

"J.K.A" <bjaxelsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> babere sig?
> Kan man bruge Weet, hvis ja, hvilken farve eller er der en anden

Du kan sagtens bruge weet, husk dog at overholde tiden med hvor længe det
skal sidde, ellers......
vil dog anbefale en høvl istedet, du blir aldrig helt glat med weet.
mht røde knopper, tjaeh hvis du er barsk så brug barbersprit efter, men jeg
siger dig det gør nas. Men kun et par sekunder, og så undgår du knopper. Har
osse hørt om nogen der bruger baby olie bagefter, men aner dog ikke om det
virkelig virker.