Min monza larmer !!
Fra : @(none)

Dato : 31-10-03 14:47

Hej jeg har en Monza 2g(madkasse), den køre med 38mm standard cyllender
og tun udstødning... men den larmer som jeg ved ikke hvad... den larmer
næsten mindre hvis jeg piller potten af så kun forrøret sidder der men
så køre den jo ikke så godt...

håber i kan hjælpe...

MVH Jeppe

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 31-10-03 18:32

"@(none)" <""jeppe\"@(none)"> skrev i en meddelelse
> håber i kan hjælpe...

Sæt en anden udstødning på

mvh tp

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-10-03 22:42

@(none) wrote:
> [...]
> og tun udstødning... men den larmer som jeg ved ikke hvad... den larmer
> næsten mindre hvis jeg piller potten af så kun forrøret sidder der men

Naturligvis larmer den, det er jo en Puch

Hvad er det for en slags tunpotte ? er det sådan en med en 'løs'
dæmper bagpå der evt. skal være noget dæmpervat i ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 01-11-03 11:12

Hans Joergensen wrote:

> Naturligvis larmer den, det er jo en Puch
>
> Hvad er det for en slags tunpotte ? er det sådan en med en 'løs'
> dæmper bagpå der evt. skal være noget dæmpervat i ?
>
> // Hans
Nej det er en der ligner den originale bare uden de der "ringe" omkring
den... har også et proma men det skal først dæmpes...
Man kan se mit udst. på www.protuna.dk

MVH Jeppe

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-11-03 11:17

Jeppe Nørgaard wrote:
> Nej det er en der ligner den originale bare uden de der "ringe" omkring
> den... har også et proma men det skal først dæmpes...
> Man kan se mit udst. på www.protuna.dk

Den har ikke en fløjte man kan pille ud eller lign?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 01-11-03 11:29

Hans Joergensen wrote:

> Den har ikke en fløjte man kan pille ud eller lign?
>
> // Hans
det mener jeg men er der så ikke for lidt modstand ??

/Jeppe

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-11-03 21:47

Jeppe Nørgaard wrote:
> det mener jeg men er der så ikke for lidt modstand ??

Er det evt. meningen at fløjten skal være omviklet med noget
dæmpervat ? :)

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 01-11-03 11:32

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev
> Den har ikke en fløjte man kan pille ud eller lign?

Jep der må mangle noget indmad, for den model udst. skal ikke larme som en
crosser, tror ikke du kan købe reservedele til denne potte.
mvh tp

Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 01-11-03 11:48

Tonny Poulsen wrote:
> [...]
>

> Jep der må mangle noget indmad, for den model udst. skal ikke larme som en
> crosser, tror ikke du kan købe reservedele til denne potte.

Har lige været ude og kigge og så vidt jeg kan se mangler der ikke
noget... men hvad skal der være inde i sådan en... for jeg kunne jo kun
se piben...

/Jeppe

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 01-11-03 12:25

"Jeppe Nørgaard" <webmaster@jeppedb.dkd> skrev
>.. men hvad skal der være inde i sådan en... for jeg kunne jo kun
> se piben...

Sidst jeg havde sådan en udstødning købt hos protuna, kunne jeg ikke kigge
ind i den, set bagfra, fordi der sad en stor "skive" og dækkede det hele.
Hvis altså jeg husker rigtigt

Fra : Jeppe

Dato : 01-11-03 12:40

Ikke helt sikke rpå hvad der er bagenden og forenden men der hvor det kommer
ud er der en plade med et lille hul til enden af piben...

/Jeppe

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 01-11-03 12:54

"Jeppe" <webmaster@FJERNjeppedb.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke helt sikke rpå hvad der er bagenden og forenden men der hvor det
kommer
> ud er der en plade med et lille hul til enden af piben...

Yes, det er også sådan min så ud, der kan self. mangle noget længere inde i
potten, eller et eller andet fjols har kørt et stort bor igennem indmaden,
prøv og skru møtrikken af og fjern pladen og se om potten er tom der skal
være et eller andet inde i mørket
mvh tp

Fra : Jeppe

Dato : 07-12-03 16:42