SUSE Yast2 FTP installation source
Fra : Michael Andreasen

Dato : 31-10-03 19:36

Nogen der kender en FTP install source samt path som jeg kan putte ind i
Yast2?

Det er jo lidt omstændigt at rende til server rummet med en CD, hvér gang
man skal installere et eller andet

Michael

Fra : chr

Dato : 01-11-03 00:56

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Yast2?
>
> Det er jo lidt omstændigt at rende til server rummet med en CD, hvér gang

ftp://ftp.suse.com/

Plejer at virke for mig!

Chr

Fra : Morten Christensen

Dato : 01-11-03 16:15

chr wrote:

> "Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ftp://ftp.suse.com/
>
> Plejer at virke for mig!

Måske er et mirror hurtigere. F.eks. ftp.gwdg.de eller ftp.sunet.se.

Morten Christensen