Mandrake 9.2 final hvor er den ?
Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 31-10-03 09:05

Hej NG

Skulle Mandrake 9.2 ikke være ude nu ?, synes hverken den er på linuxiso.org
eller på Mandrake's egen side (med mindre man er MDK Club medlem)

--
Med venlig hilsen / Regards

Jan Riis Sørensen

Fra : Jesper Krogh

Dato : 31-10-03 09:13

I dk.edb.system.unix, skrev Jan Riis Sørensen:
> Skulle Mandrake 9.2 ikke være ude nu ?, synes hverken den er på linuxiso.org
> eller på Mandrake's egen side (med mindre man er MDK Club medlem)

Den kan downloades hvis du er betalende medlem af MandrakeClub eller
købes i boxed version. MandrakeSoft har sagt at de ville frigive den når
boxes er i butikkerne, hvornår det er er jo kun MandrakeSoft der har
mulighed for at vide.

Du kunne jo bare melde dig ind hvis du så gerne vil have den nu?

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabbernet.dk

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-10-03 09:33

Jan Riis Sørensen wrote:

> Skulle Mandrake 9.2 ikke være ude nu ?, synes hverken den er på
> linuxiso.org eller på Mandrake's egen side (med mindre man er MDK Club
> medlem)

Du kan installere den over nettet. Jeg gjorde det at jeg hentede det hele
ned som mit personlige mirror, og instalerte fra HD.

Ivar Madsen
Der tester mdk9.2

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 31-10-03 12:20

Jan Riis Sørensen wrote:
> Hej NG
>
> Skulle Mandrake 9.2 ikke være ude nu ?, synes hverken den er på linuxiso.org
> eller på Mandrake's egen side (med mindre man er MDK Club medlem)

Hvad kan 9.2 som du ikke kan med 9.1 ?

Jørn

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-10-03 12:36

Jørn Hundebøll wrote:

> Hvad kan 9.2 som du ikke kan med 9.1 ?

Få slettet din firmware i et LG CD-drev.

ved et simpelt klik på Multimediemaskine i installationsfasen, får en DVD
player der er ligeglad med at du ikke har optimal grafikdriver *) omend det
er noget hakkende i det.

KNode er forbederet på nogle punkter,
hvis man hugger en qvoutet linie over i to, så sætter den selv passende
antal > ind i den nye linie. Den har stavekontrol aktiveret, således at ord
den ikke kender makere den med rødt. Hvis man køre stavekontrollen med så
man får forslag til hvad der skulle have stået, så kan den dog ikke lære
nye ord

OpenOffice er primær kontorparke, og den er forbederet, så den ikke er så
sløv som tiderliger.

Det var hvad jeg sådan lige har fundet af forbedringer uden at jeg har gjort
noget for at finde dem.

*) www.linuxbog.dk forskriver øhe 2 metoder til at sende store datamængder
til grafikkortet, mplayer kan ikke uden vider systemarbejde bruge nogen af
dem på min maskine, og afbryder med fatal error.

Ivar Madsen
Der tester mdk9.2

Fra : "Jan Riis Sørensen"

Dato : 31-10-03 12:50

On Fri, 31 Oct 2003 12:19:52 +0100, Jørn Hundebøll wrote:

> Hvad kan 9.2 som du ikke kan med 9.1 ?
Den kan Stege LG cdrom drev.... Nej spøg til side, jeg kan blot lide at
være up2date med distro'en

Med venlig hilsen

Jan Riis Sørensen

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 31-10-03 20:59

Jan Riis Sørensen wrote:

> Den kan Stege LG cdrom drev.... Nej spøg til side, jeg kan blot lide at
> være up2date med distro'en

Ok, det er blot fordi jeg bruger den på min server, og jeg har allerede
apache 2, postfix, proftpd, samba (godt nok ikke 3, men jeg har "kun" 98
ved siden af Linux), IceWM (KDE, GNOME er for tunge til min server), så
umiddelbart ser jeg ingen grund til at opgrade nu.

PS Jeg har intet LG drev, blot et ældre 10 spin

Jørn

Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-10-03 21:35

Jørn Hundebøll wrote:

> [...]
> ved siden af Linux), IceWM (KDE, GNOME er for tunge til min server), så
> umiddelbart ser jeg ingen grund til at opgrade nu.

Den køre alene som server?
Så mener jeg personligt ikke at der er nogen grund til at opgradere, så
længe du kan få sikkerhedsrettelser (og fejlrettelser som du har gavn af)
det du har, det giver ikke andet end arbejde.
Hvis det derimod er en arbejdsmaskine, så vil du kunne opleve forbedinger du
vil kunne få gavn af. Men små maskiner skal man heller ikke presse for
hårdt IMHO,,,

Ivar Madsen
Der tester mdk9.2

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 01-11-03 02:35

Ivar Madsen wrote:

> [...]
> vil kunne få gavn af. Men små maskiner skal man heller ikke presse for

Meget enig !

Jørn