MS Windows
briani 27239
xp og bluetooth
Fra : Tom Rosenkilde

Dato : 25-10-03 22:08

Er der nogen i denne nyhedsgruppe der kan fortælle mig hvor jeg finder
filen:

xp prof bluetooth update på dansk, filen skulle hedde:

q323183_wxp_sp2_x86_dan.exe

på forhånd tak.

Tom

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-03 22:39

"Tom Rosenkilde" <rosenkilde@post.tele.dk> skrev :

>Er der nogen i denne nyhedsgruppe der kan fortælle mig hvor jeg finder
>filen:
>
>xp prof bluetooth update på dansk, filen skulle hedde:

Tjah, MS skriver at du skal have den fra leverandøren af dit
Bluetoothudstyr.

http://support.microsoft.com/?kbid=323183
--
Knud

Fra : Tom Rosenkilde

Dato : 26-10-03 21:56

Det spøjse er at det er Microsoft der har leveret udstyret uden dansk patch.

mvh