MS Windows
briani 27239
win XP, hvordan fjerner man recent (senest~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-10-03 18:27

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
http://www.petersensweb.dk

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 25-10-03 19:40

Egenskaber for proceslinien > faneblad: menuen start > tilpas... > faneblad
Avanceret > Ryd liste

mvh.
Niels Rune Brandt

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f9ab268$0$94863$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Petersen_Michael

Dato : 25-10-03 19:42

"Niels Rune Brandt" <nielsrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Egenskaber for proceslinien > faneblad: menuen start > tilpas... >
faneblad
> Avanceret > Ryd liste

jeg vil ikke bare sortere ud i listen, jeg vil fjerne menu punktet totalt -
for bestandigt..

du ved sådan lidt paranoia, nå der er tale om en flerbruger PC
hvor det ikke angår andre hvad der sidst er blevet fiffet med..

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 25-10-03 19:54

Petersen_Michael wrote:
> "Niels Rune Brandt" <nielsrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg vil ikke bare sortere ud i listen, jeg vil fjerne menu punktet
> totalt - for bestandigt..

Forståeligt - det sq også unødigt hvis du spørger mig

> du ved sådan lidt paranoia, nå der er tale om en flerbruger PC
> hvor det ikke angår andre hvad der sidst er blevet fiffet med..

Egenskaber for proceslinien > faneblad: menuen start > tilpas... > faneblad
Avanceret > fjern hakket i "opret liste over senest anvendte dokumenter"

PS. Jeg har forudsat du kører WinXP...

--
Martin K

Fra : Petersen_Michael

Dato : 26-10-03 09:08

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
faneblad
> Avanceret > fjern hakket i "opret liste over senest anvendte dokumenter"

alletiders tak for hjælpen

> PS. Jeg har forudsat du kører WinXP...

det kan du roligt forudsætte (det står i emnelinien)

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 26-10-03 10:06

Petersen_Michael wrote:
> det kan du roligt forudsætte (det står i emnelinien)

Doh - jeg var vidst træt i går... eller noget

--
Martin K

Fra : JS

Dato : 26-10-03 12:04

> [...]
faneblad
> Avanceret > fjern hakket i "opret liste over senest anvendte dokumenter"

Hvad så hvi sman bruger klassisk visning i XP - den kan jeg ikke lige
finde...?