MS Windows
briani 27239
Logon billeder
Fra : Bach|DK|

Dato : 24-10-03 15:50

Jeg har kun en brugerkonto på mit OS som jeg bruger. Ellers har jeg kun
brugerkontoer som bruges vi netværk så andre kan logge sig på.
De kontoer vil jeg gerne have fjernet fra min startup skærm så kun
administrator kontoen vises. Hvordan fjerner jeg dem (uden at slette dem
selvfølgelig)?

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : --BS--

Dato : 24-10-03 20:51

Under administration i kontrol panelet kan du deaktivere kontoer... Vælg
Computeradministration - Lokale brugere og Grupper og deaktiver så dem du
ikke ønsker at bruge.....

Fra : Bach|DK|

Dato : 24-10-03 22:35

> Under administration i kontrol panelet kan du deaktivere kontoer...
> Vælg Computeradministration - Lokale brugere og Grupper og deaktiver
> så dem du ikke ønsker at bruge.....

Hvis jeg gør det kan andre ikke logge på fra netværket. Det er jo derfor
jeg har kontoerne. Så at deaktivere kontoerne er udelukket.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 25-10-03 11:20

> Hvis jeg gør det kan andre ikke logge på fra netværket. Det er jo derfor
> jeg har kontoerne. Så at deaktivere kontoerne er udelukket.

Hvis du bruger Tweak UI kan du under 'Logon' fjerne de konti som du
ikke ønsker at se under velkomstskærmen.

Programmet kan hentes gratis her:
http://makeashorterlink.com/?T1C521A8

Fra : Bach|DK|

Dato : 25-10-03 13:27

> Hvis du bruger Tweak UI kan du under 'Logon' fjerne de konti som du
> ikke ønsker at se under velkomstskærmen.

Ja jeg bruger TweakUI og har ændret det. Det var lige den information
jeg skulle bruge. Tak for det :)