Socket programmering i Delphi?
Fra : Lars Hundebøl

Dato : 13-04-01 10:58

Hej NG,

er det nogen der kender til en god hjemmeside, hvor jeg kan lære noget mere
om socket programmering i Delphi? Ikke kun det grundlæggende, men også hvor
det går mere i dybden ang. socket programmering i Delphi.

Håber at der er nogen der kender til et sådant "fantasi" sted på nettet, for
jeg har ledt i en time uden held.

Med venlig hilsen

Lars Hundebøl

Fra : Jan Pedersen

Dato : 13-04-01 11:58

In article <K4AB6.36977$o4.2776029@news010.worldonline.dk>,
lh1588NOSPAM@ehs.dk says...
:Hej NG,
:
[...]

Hej Lars.

Ta' et smut forbi Indy på
http://www.nevrona.com/indy. Der er hvad du skal bruge,
internet komponenter ti ethvert formål, dokumentation og
nogle tutorials.
--

Best regards
Jan Pedersen - JPSoft DK