MS Windows
briani 27239
Kernel32.dll hjælp.
Fra : Peder Olsen

Dato : 19-10-03 10:58

Når jeg forsøger at køre visse programmer får jeg at vide at kernel32.dll er
blevet flyttet i hukommelsesområdet og at pladsen er blevet overtaget af
mpr.dll.
Problemet opstod efter en af de opdateringer windows selv klarer.
Jeg bruger w2k.

Håber der er en der kan hjælpe mig med at få dette problem løst.

Mvh
Peder Olsen

--
Samler du på bryggerisouvenir så se på:
http://www.olsen161.dk og

Fra : A.N.

Dato : 19-10-03 11:48

Hej Peter
Du skal fjerne opdatering hotfix 824141 igen, så føres din dll fil tilbage
igen.
Årsagen er at nogle virus programmer ikke kan finde dll filen efter
opdateringen, det er ikke
microsoft der har problemmet men virusprogrammerne, så vi må vente til de
har en rettelse i deres progammer.
A.N.

Fra : Peder Olsen

Dato : 19-10-03 19:15