MS Windows
briani 27239
Ang : Messenger Kan det passe at der ikke ~
Fra : Herman

Dato : 13-10-03 18:35

Er der ikke en der ved hvordan man sletter navne på flere bruger i messenger

eller nulstiller navne så man kun har den nye man skriver ind

takker på forhånd, hvis der er en der kan hjælpe mig.

Herman

Fra : jk

Dato : 13-10-03 21:22

Herman wrote:
> [...]
>
> eller nulstiller navne så man kun har den nye man skriver ind
>
> takker på forhånd, hvis der er en der kan hjælpe mig.

i kontrolpanel under brugerkonti tryk på personen og slet .netkontoen
(så vidt jeg lige husker
--
mvh.
jk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-03 22:14

"Herman" <herman[fjern]@pc.dk> skrev :

>Er der ikke en der ved hvordan man sletter navne på flere bruger i messenger

Prøv i news:dk.edb.internet.software.instant-messaging.
--
Knud