MS Windows
briani 27239
Kan ikke slette fil
Fra : Søren Bo Rødgaard He~

Dato : 04-10-03 12:14

Jeg har i min temp-mappe 1 fil liggende som jeg ikke kan slette, og jeg
håber der en eller anden der har en ide til, hvordan jeg kan den slettet.

Filen hedder "members[1]." og her ikke nogen form for typebetegnelse efter
punktumet, og ligger på følgende:

C:\TEMP\(old)\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\SOPZ7BRA\

Når jeg forsøger at slette filen får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Det er ikke muligt at slette members[1].: Den angivne fil blev ikke fundet.
Kontroller, at stien og filnavnet er korrekt."

Jeg har to andre filer under "C:\TEMP\(old)\Local Settings\Temporary
Internet Files\Content.IE5\", hvor jeg har det samme problem.

med venlig hilsen
Søren Bo Rødgaard Henriksen

Fra : Gebbe

Dato : 04-10-03 14:12

"Søren Bo Rødgaard Henriksen" <sbrh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har i min temp-mappe 1 fil liggende som jeg ikke kan slette, og jeg
> håber der en eller anden der har en ide til, hvordan jeg kan den slettet.

Prøv at gå i DOS i XP tryk F8 og gå direkte til mappen - slet den med indhold - det gør
jeg fint

Fra : Søren Bo Rødgaard He~

Dato : 04-10-03 16:21

"Gebbe" <Gbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Søren Bo Rødgaard Henriksen" <sbrh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Prøv at gå i DOS i XP tryk F8 og gå direkte til mappen - slet den med
indhold - det gør
> jeg fint

Tak for hjælpen - det virkede.

Det ejendommelige var blot at jeg kunne slette fra dette niveau:

C:\TEMP\(old)\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\

men ikke fra dette:

C:\TEMP\(old)\Local Settings\Temporary Internet Files\

men det er der sikkert en eller andet teknisk forklaring på. Nå, hvor omalt
er, nu er det lykkedes og tak.

Søren Bo Rødgaard Henriksen

Fra : Jens

Dato : 04-10-03 23:47

"Søren Bo Rødgaard Henriksen" <sbrh@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> C:\TEMP\(old)\Local Settings\Temporary Internet Files\
>
> men det er der sikkert en eller andet teknisk forklaring på. Nå, hvor

Det ligger i brugerrettighedderne på de 2 mapper.
Man kan undgå DOSmetoden ved at køre avanceret fildeling, Hklikke på mappen
over filen man vil slette, vælge sikkerhed - avanceret - ejer /overtag
ejerskab - ok.
Derefter Hklik - egenskaber - sikkerhed - avanceret - /arv tilladelser/-
fjern - tilføj "mig selv" - ok

Herefter kan man slette hvadsomhelst i mappen. (også selve mappen.)
Mvh Jens