DSL og netkort
Fra : Jan Nielsen

Dato : 12-01-01 22:21

Hej.

Jeg får min DSL forbindelse i den kommende uge, men jeg mangler et netkort til
maskinen.
Er der et godt bud på et der understøtter OS/2 og som ikke koster en ugeløn?
Det er ikke lykkets mig at finde noget brugbart endnu

På forhånd buk og tak.
mvh
Jan Nielsen

Fra : Thomas Lersey

Dato : 12-01-01 23:15

Vælg et netkort med Intel chipset.

Jeg har selv 2 netkort i min maskine, det ene er forbundet til ADSL routeren det
andet til min switch.

Output fra clbsniff:

[C:\ibminst]clbsniff

Calling NCDListAllCards ...

NCD Defined Constant - Card Type : 8028
IRQ Level : 11
Bus Type : PCI Card/Bus
LS Supported : Yes
Card Title :Intel EtherExpress PRO/100B OS/2 Adapter
NIF Filename : E100BEO2.NIF
Adapter Type : Ethernet

NCD Defined Constant - Card Type : 8012
IRQ Level : 10
Bus Type : PCI Card/Bus
LS Supported : Yes
Card Title :IBM 100/10PCI Ethernet Adpater (Intel Chi
pset)
NIF Filename : IBMFEEO2.NIF
Adapter Type : Ethernet
NCDListAllCards rc = 0