Samlet bestilling af VACPP 4.0 hos Mensys
Fra : Allan Jensen

Dato : 12-01-01 21:05

Hej,

jeg har indtil videre noteret følgende navne:

Knud (post1.tele.dk)
Peter Jespersen
Knud Berggreen
Kim Ludvigsen

Hvis ikke jeg hører yderligere, vil jeg formentlig
bestille 6 licenser (jeg skal også selv ha' et par
stykker) på søndag.

Aht. den videre distribuering bedes i sende
en snail-mail-adresse direkte til mig.

---
Mvh
Allan

Fra : Peter Jespersen

Dato : 12-01-01 23:07

Har brugt en del af aftenen på at finde ud af hvor VACPP
egentlig står idag, og er kommet frem til følgende:

Efter at IBM medio 2000 annoncerede at de droppede al support af
VACPP (Med undetagelse af AIX-versionen) i midten af sidste år,
har en del kunder (Både store og små) krævet at få sagen
genåbnet.
Indtil nu har IBM annonceret at VACPP til alle platforme vil
bliver supporteret indtil videre. Det skulle ifølge de kloge
hoveder betyde at IBM overvejer om supporten skal fortsættes,
det vil sige at der er en chance for at supporten bliver
videreført. Om der kommer nye versioner er de ifølge de
officielle bulletin'er ved at tænke over, hvilket nok betyder en
mellemting imellem chancen går imod minus uendelig og HA!
Men man ved jo aldrig med IBM, der har før vendt rundt natten
over! Dog ikke noget man skal satse på!

Det er svært at vide hvad en bi tænker....

Men VACPP benytter den herlige VA GUI, der er guf for enhver OOP
fanatiker. Den indeholder stadig Visual Builder der endnu idag
betragtes som et af de mest kraftfulde tegn-og-fortæl værktøjer
der findes her på kloden og som understøtter en nyere version af
ISO C++ end de gamle, AFAIK dog ikke den nyeste.
Indlæringskurven er ret stejl, blandt andet fordi man ikke har
fulgt de samme regler som Borland benyttede til deres Builder,
men når først man kan finde rundt er man uhjælpeligt fanget!
Det er som altid med en VACPP anbefalelsesværdigt at påføre den
nyeste fixpack, da der gerne er en ufattelig mængde fejl i VACPP
som rettes efterhånden. Man siger "Opgrader ikke til en ny
version af VACPP før der en mindst 2 fixpacks".....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
This phone is baroque; please call Bach later.

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 15-01-01 21:24

On Fri, 12 Jan 2001 20:04:38, aj@svendts.dk (Allan Jensen) wrote:

> Hvis ikke jeg hører yderligere, vil jeg formentlig
> bestille 6 licenser (jeg skal også selv ha' et par
> stykker) på søndag.

Jeg er på 2 licenser også.

... /\/\\ads Orbesen Troest <mads@troest.NEVERMORE.dk>

(Please remove NEVERMORE from address when replying via email...)