InJoy Firewall for OS/2 problemer
Fra : Bent Nielsen

Dato : 13-04-01 00:11

Hej

Jeg er ved at prøver denne InJoy Firewall for OS/2 på et netværk hvor
der skal bruges dhcp på det ene netkort som den fxwrap.sys skal bruge,
da der ikke er fast ip nr, og der er opsat en tcp IP 192.168.100.49 på
det intranet som den skulle virke som nat på.

Jeg skal gerne have en OS2 connect til at virke som rute/nat.

Det bruges for tiden en løsning på win32 som gerne skulle udskiftes med
OS2.

Jeg kan ikke få den demo til at virke uden at bruge 192.168.100.49 i den
ip loopback interface.

Hvis der bruges 127.0.0.1 så virker den ikke.

Ved brug af den InJoy Firewall for OS/2 kan jeg ikke ping ud af huset,
men ved brug af den dns sever list som er kommet fra udbyderen er der
fremkommet 3 namesever som all er indsat i den client som er brugt for
at teste denne InJoy Firewall for OS/2.

Hvis denne injoy ting ikke kan fåes til at virke. er de så en anden
software til OS2 eller skal jeg finde en Win32 løsning. Det er ikke på
tale at bruge *nix. så er sådan emne har ingen mening i denne
sammenhæng, da det den maskine som er gatway også skal være fil og
printersever for windows.

Hvis der er flere oplysning som er nødvendig, så vil jeg fremskaffe
disse.

Der netbuie på 192.168.100.49

Mvh

BN