Hvor købes "rigtige" møbler til børn 2-6år
Fra : "B. Thyrring

Dato : 20-10-03 13:06

Her tænkes på lige som vi voksne har en lænestol, findes dette vel også til
børn... ja sikkert men hvor ?

Gerne link til forhandler og gerne på sjælland.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-10-03 13:57

B. Thyrring <Postnummer 2620> wrote:
> Her tænkes på lige som vi voksne har en lænestol, findes dette vel
> også til børn... ja sikkert men hvor ?
>
> Gerne link til forhandler og gerne på sjælland.

det ville være nemmere hvis du skrev hvilken type lænestol det skulle
være.....
jeg ved feks ikea har en type lænestol til børn : nærmere betegnet stolen
der hedder POÄNG i børnestørelse..... jeg kan desværre ikke finde stolen på
ikeas hjemmeside, men har da set den derude ;)

ellers kan jeg desværre ikke rette opmærksomheden nogen steder hen ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Michael S. Jensen

Dato : 20-10-03 14:10

IKEA havde for nogle år siden mini-lænestole i formspændt bøg og med hvid
hynde. Og IKEA findes både på Sjælland, i Jylland, i Sverige, i Ungarn og
Sifs mor
"B. Thyrring <Postnummer 2620>" <kontorVIL_IKKE_H@ve_SPAMkontor.dk> skrev i
en meddelelse news:gdQkb.1258$Sl5.776@news.get2net.dk...

Fra : "B. Thyrring

Dato : 20-10-03 14:49

Michael S. Jensen wrote:
> IKEA havde for nogle år siden mini-lænestole i formspændt bøg og med
> hvid hynde. Og IKEA findes både på Sjælland, i Jylland, i Sverige, i
> Ungarn og ...

Okay glemte lige at skrive at det ikke skulle være en træting, men en sådan
"rigtig" lænestol i miniformat

> Sifs mor

Hedder hun Michael S. Jensen !?

Fra : Meta Dam

Dato : 20-10-03 20:30

> Okay glemte lige at skrive at det ikke skulle være en træting, men en
sådan
> "rigtig" lænestol i miniformat

Jeg har fundet et sofasæt på Kreas hjemmeside.
http://www.krea.dk/katalog/katalog_info.asp?id=1558

VH Meta

Fra : Lars Fischer

Dato : 20-10-03 23:33

"Meta Dam" <meta@mailme.dk> wrote

> Jeg har fundet et sofasæt på Kreas hjemmeside.
> http://www.krea.dk/katalog/katalog_info.asp?id=1558

Krea er bare så pokkers dyrt. Kvaliteten er høj (det er bygget til at
kunne overleve i en børnehave), men det er overkill til et privat
hjem.

Ikea har ganske mange ting - osse lænestole og andet - til mindre
børn. Det er et besøg værd.

/Lars

Fra : JSM

Dato : 21-10-03 09:29

> [...]
til
> børn... ja sikkert men hvor ?
>
> Gerne link til forhandler og gerne på sjælland.

Der står godt nok ikke noget om det på deres hjemmeside men Jysk
Sengetøjslager (som vist nok har skiftet navn til Jysk ?) har nogle
udmærkede børnemøbler som kan fåes til en rimelig pris.

mvh
Jesper