Er det den her gruppe????
Fra : Bang

Dato : 08-10-03 05:40

Jeg har en lille dreng som bliver 1 år på Lørdag.
Han er Handicappet (Spastiker) ... jeg syntes det er svært at finde en
gruppe, hvor der er andre forældre med handicappede børn,....

Hilsen Dorthe og Mathias ( CP Barn )

Fra : Hansen

Dato : 08-10-03 06:21

"Bang" <bang17@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en lille dreng som bliver 1 år på Lørdag.
> Han er Handicappet (Spastiker) ... jeg syntes det er svært at finde en
> gruppe, hvor der er andre forældre med handicappede børn,....
>
> Hilsen Dorthe og Mathias ( CP Barn )

I kan også prøve www.handibarn.dk

vh
Christa

Fra : Uffe Holst

Dato : 08-10-03 08:45

In an article of 8 Oct 2003 Bang wrote:

> Jeg har en lille dreng som bliver 1 år på Lørdag.
> Han er Handicappet (Spastiker) ... jeg syntes det er svært at finde en
> gruppe, hvor der er andre forældre med handicappede børn,....

Spastikerforeningen har også et debatforum:

http://www.spastikerforeningen.dk/Debat/

hvor der er mange forældre. Der sker dog generelt ikke så meget der, men
hvis nogen sætter en debat igang, så plejer der hurtigt at ske noget.

--
Uffe Holst