Bruger-mailadmin til "mailhotel"?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 30-10-03 11:15

Jeg hoster nogle håndfulde domæner for venner og bekendte.
Jeg vil gerne give dem muligheden for at de selv kan administrere
aliases etc. for deres email.

Hvad findes der af software til dette formål... som kan anbfales?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Ivar Madsen

Dato : 30-10-03 11:23

Steen Suder, privat wrote:

> [...]
> aliases etc. for deres email.
>
> Hvad findes der af software til dette formål... som kan anbfales?

Openwebmail har jeg tiderligger været bruger på, og var ganske tilfreds med
den.

http://openwebmail.org/

Ivar Madsen
Der tester mdk9.2

Fra : Simon Lyngshede

Dato : 30-10-03 17:11

On Thu, 30 Oct 2003 11:14:51 +0100, Steen Suder, privat wrote:

> [...]
> aliases etc. for deres email.
>
> Hvad findes der af software til dette formål... som kan anbfales?

Det kommer vel egentligt an på hvilken mail server du bruger.
Skulle det nu være Qmail så ser qmailAdmin ikke helt dum ud.
Den kan administrere stort set alt, brugere, aliaser, mailinglister ovs.

http://inter7.com

--
Simon