InterJak problemer
Fra : Per

Dato : 27-10-03 18:15

Hej Gruppe

Håber der er et klogt hoved der kan hjælpe mig på rette vej !!

System:

Windows XP maskiner
InterJak 310
Maxtor HD tilsluttet 310'eren

Jeg har HD siddende bag 310'eren for at alle XP maskinerne har ét fælles
drev.

Problemet er at tilgangstiderne til HD'en er utroligt langsomme, og så snart
jeg laver forbindelse til netværksdrevet (HD'en) fyldes loggen på 310'eren
med følgende meddelse:

winbindd[93]: Cannot get SID for domain FAMLARSEN (using password server
"*") error was NT_STATUS_UNSUCCESSFUL (0xc0000001)

Jeg ved simpelthend ikke hvor jeg skal starte min fejlsøgning !!!!!!!

Per

Fra : Peter Makholm

Dato : 27-10-03 18:21

"Per" <info@kkom.dk> writes:

> Windows XP maskiner
> InterJak 310
> Maxtor HD tilsluttet 310'eren

[...]

> Jeg ved simpelthend ikke hvor jeg skal starte min fejlsøgning !!!!!!!

I en windows-gruppe måske? Der er ikke noget af ovenstående der minder
mig om noget unix-relevant.

--
Peter Makholm | First you fall in love with Antarctica, and then it
peter@makholm.net | breaks your heart

Fra : Per

Dato : 27-10-03 18:52

"Peter Makholm" <peter@makholm.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> I en windows-gruppe måske? Der er ikke noget af ovenstående der minder
> mig om noget unix-relevant.

Joda, InterJak 310 er en boks bygget omkring en Linux kerne, og Samba har
jeg set her i gruppen nogle gange.

Per