DVD læslin CD med billeder
Fra : Carsten

Dato : 26-10-03 16:17

Hej
Hvordan laver man en alm. CD med billeder som kan afspilles på DVD
afspilleren, vises på TV ?
Det er ikke nok bare at putte billederne på en cd, har prøvet!
har set et eksemplar, der kunne afspilles på DVD !
/Carsten

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 26-10-03 17:58

Carsten wrote:
> Hej
> Hvordan laver man en alm. CD med billeder som kan afspilles på DVD
> afspilleren, vises på TV ?
> Det er ikke nok bare at putte billederne på en cd, har prøvet!

Min 700-kroners DVD afspiller kan sagtens finde ud
af det, bare man laver en CD med nogle JPEG filer.

Dine billeder var måske ikke i JPEG format?

Mogens

--
Mogens Kjaer, mk@datamuseum.dk
Dansk Datahistorisk Forening:

Fra : Carsten

Dato : 26-10-03 17:53

Mogens Kjaer
wrote:

> Min 700-kroners DVD afspiller kan sagtens finde ud
> af det, bare man laver en CD med nogle JPEG filer.
>
> Dine billeder var måske ikke i JPEG format?
>
> Mogens

Desvære går det ikke med min DVD afspilder
/Carsten