[Linux] kerne 2.6.0-test8 og mc
Fra : Troels Arvin

Dato : 21-10-03 14:49

Hej,

Leger med kerne 2.6.0-test8, og det går egentlig ganske fint. - På nær
ét problem:

Når jeg benytter mc (Midnight Commander) i X og resize'er vinduet, som mc
kører i, tegnes mc ikke ordentligt op og programmet hænger.

Jeg har prøvet at rekompilere mc til at benytte ncurses i stedet for
slang. Jeg har også prøvet Andrew Mortons patch til kerne 2.6.0-test8.
Ingen af dele hjælper. Når jeg går tilbage til min normale 2.4-kerne
forsvinder problemet.

Hvad kan være galt?