rtin langsommere end slrn?
Fra : Alex Holst

Dato : 21-10-03 00:27

Jeg koerer leafnode paa localhost. Jeg har noget tid benyttet rtin til
at laese grupper med, og jeg oplever at det kan vare adskellige sekunder
for at indlaese liste over grupper, op til 10 sekunder for at aabne en
gruppe og 3-4 sekunder for at aabne et almindeligt indlaeg paa et par
kilobytes.

slrn der startes mod samme leafnode goer ofteste ovenstaaende operationer
faerdige paa langt under et sekund. Jeg har checket, at rtin virkeligt
taler med den lokale leafnode og ikke min ISPs NNTP.

Er rtin virkeligt langsommere end slrn?

Fra : Claus Alboege

Dato : 21-10-03 06:12

Alex Holst <a@mongers.org> writes:

> [...]
> operationer faerdige paa langt under et sekund. Jeg har checket, at rtin
> virkeligt taler med den lokale leafnode og ikke min ISPs NNTP.

Kan du ikke faa et hint om hvor tiden bliver brugt med ktrace, truss,
strace eller tilsvarende?

/Claus A