Newb til Linux: Drivere til nForce 220D
Fra : Jonny Jensen

Dato : 20-10-03 17:27

Hejsa.

Jeg har en maskine stående med nedenstående hardware i, som jeg gerne ville
prøve at installere RedHat Linux 9 på...

Men jeg vil gerne være sikker på at hardwaren er understøttet, samt evt hvor
jeg finder drivere som ikke er inkluderet i RH9...

Alle input er mere end velkomne :)

På forhånd tak,

Jonny.

AMD XP2100+
Asus A7N266-VM (hvorfra onboard lan og lyd skal bruges)
256 MB DDR Ram, PC2700
Gaindward GeForce4 MX440 SE

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-10-03 19:31

Har du været en tur forbi Nvidia? http://www.nvidia.com

--
Hilsen/Sincerely, Michael Rasmussen

En windows admin er en person, for hvem den største bedrift er, at
lave konfiguration af serveren med trial and error via en gui.