SMEServer/e-smith v5 porte
Fra : Thor

Dato : 05-10-03 19:54

Har et spørgsmål har lige installeret det server prog. men hvordan kan jeg
åbne for nogle porte har kigget i web manageren og der er ikke noget...
nogle der kan hjælpe

Fra : P og T

Dato : 06-10-03 15:31

Thor wrote:
> Har et spørgsmål har lige installeret det server prog. men hvordan
> kan jeg åbne for nogle porte har kigget i web manageren og der er
> ikke noget... nogle der kan hjælpe

Du skal installere ekstra pakker til det, da det ikke er en del af standard
installationen. Du kan finde masser af pakker på http//:www.contribs.org
Kig evt. også på http//:www.e-smith.org , hvor du kan finde svar på de
fleste spørgsmål.

Du skal bruge en portforward rpm hvis du vil i gennem serveren til en pc på
lokalnettet, og en portopening rpm, hvis du skal ind i serveren selv.

Hvis du installerer V 6.0b3, så er portforward en del af installationen.

Per