Kopi af musikcd uden at lave wav filer
Fra : Lars K.

Dato : 05-10-03 12:55

Hej

Kan man ikke brænde musik, således at det bliver en kopi af CDen istedet for
at man laver wav filer og så brænder disse? jeg har fundet nogle galme
indlæg hvor der er forskellige meninger om at det vil komme i fremtiden.
Begrundelsen er at hvis man laver en "rigtig" kopi så kan man stadig så
hentet titler og navne på numrene ned fra nettet via cddb (freedb.org)

lars

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 05-10-03 13:28

"Lars K." wrote:
> [...]
> Begrundelsen er at hvis man laver en "rigtig" kopi så kan man stadig så
> hentet titler og navne på numrene ned fra nettet via cddb (freedb.org)

man cdrdao

Se især på "copy".

--
Lars Kongshøj
http://www.kongshoj.com/

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 06-10-03 09:46

Lars Kongshøj <lars_kongshoj@hotmail.com> writes:

> man cdrdao
>
> Se især på "copy".

Eller read-cd og write, hvis du kun har en brænder eller skal brænde
flere kopier.

/Rasmus

(undskyld det direkte svar)

The reason we come up with new versions is not to fix bugs.
-- Bill Gates

Fra : Lars K.

Dato : 06-10-03 13:28

> Eller read-cd og write, hvis du kun har en brænder eller skal brænde
> flere kopier.

Jeg takker for de to svar, men copy kan også klare det med kun eet drev

lars