stofanet
Fra : Leif Justesen

Dato : 30-10-03 21:06

Fra : Towli

Dato : 30-10-03 21:22

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-10-03 21:25

"Leif Justesen" <just@paradis.dk> wrote in message
news:3fa1703c$0$9747$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej
> kan der opsættes router
> på stofanet så man kan
> få flere pcer på

Ja, hvorfor skulle man ikke kunne.

Men så er det bare om man stadig skal køre den der logon procedyre.. men det
er vist noget med at det kan sættes til, aldrig at time out.. og routeren
holder derfor borbindelsen oppe 24t

Fra : emj

Dato : 30-10-03 22:04

On Thu, 30 Oct 2003 21:24:38 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Men så er det bare om man stadig skal køre den der logon procedyre.. men det
>er vist noget med at det kan sættes til, aldrig at time out.. og routeren
>holder derfor borbindelsen oppe 24t

Man skal blot vælge www.signon.stofanet.dk så er man logget på.
Ildetid sættes til "0" på http://www.stofanet.dk/

Hilsen emj

--
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/

Fra : Anders pedersen

Dato : 30-10-03 21:47

On Thu, 30 Oct 2003 21:06:09 +0100, Leif Justesen wrote:

> Hej
> kan der opsættes router
> på stofanet så man kan
> få flere pcer på

Ja det kan du godt.
Du skal have oprettet stofanet famelie forbindelse.
Du kan læse mere om det på http://www.stofanet.dk
det koster kr 299 i oprettelse

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : emj

Dato : 30-10-03 22:00

On Thu, 30 Oct 2003 21:46:48 +0100, Anders pedersen
<anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

>Ja det kan du godt.
>Du skal have oprettet stofanet famelie forbindelse.
>Du kan læse mere om det på http://www.stofanet.dk
>det koster kr 299 i oprettelse

Det koster da ikke en øre at sætte en router på sin
stofanetforbindelse.
Jeg kan anbefale DI-604, som jeg selv bruger til Stofanet.
Hilsen emj

--
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/

Fra : Anders pedersen

Dato : 31-10-03 13:18

On Thu, 30 Oct 2003 21:59:34 +0100, emj wrote:

> Det koster da ikke en øre at sætte en router på sin
> stofanetforbindelse.
> Jeg kan anbefale DI-604, som jeg selv bruger til Stofanet.
> Hilsen emj

Læd dette fra stofanet spørgsmål og svar

Hvor mange computer må jeg koble til/må jeg dele forbindelsen?
Nej, du må max. koble 1 computer til din StofaNet forbindelse med mindre du
har en familie-opkobling. Du må aldrig dele din forbindelse uden for
husstanden.

Så det må du ikke uden en familie opkobling.
Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : emj

Dato : 31-10-03 14:54

On Fri, 31 Oct 2003 13:18:23 +0100, Anders pedersen
<anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

>Så det må du ikke uden en familie opkobling.

Jo, hvis jeg bruger en router.
Hilsen emj
--
http://home2.inet.tele.dk/elje/galleri/

Fra : Jensen

Dato : 31-10-03 15:15

"Anders pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> husstanden.
>
> Så det må du ikke uden en familie opkobling.

Et er svar fra STOFA, et andet er, hvad der står i aftalevilkår fra STOFA,
(læs venligst uddrag fra denne)

Service - Aftalevilkår

----

1 GENERELT

1.1
Nærværende aftalevilkår er gældende for abonnentens tilslutning til
internettet via Telia Stofas net, via en antenneforenings eller andres net.

1.2
Tilslutningen til internettet er personlig for abonnenten og dennes
husstand og kan ikke overdrages til tredjemand, ligesom abonnenten ikke må
give andre adgang til at benytte tilslutningen.

Ud fra ovenstående fremgår det ikke at, man kun må koble en computer til
nettet.
Så spørgsmålet kan nemt blive til rent "juristeri"

Med venlig hilsen

Jensen

Fra : Anders pedersen

Dato : 01-11-03 09:59

On Fri, 31 Oct 2003 15:14:43 +0100, Jensen wrote:

> [...]
> nettet.
> Så spørgsmålet kan nemt blive til rent "juristeri"
Nemlig
Du skal så have en familie opkoblilng til 299kr og 25kr per måned.
Så har du mulighed for at koble op til fem computere på en stofanet
forbindelse.
Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-10-03 22:05

Anders pedersen skrev:

>Ja det kan du godt.
>Du skal have oprettet stofanet famelie forbindelse.

Det er netop ikke nødvendigt når man har en router.

--
Bertel