DCHP server på pc
Fra : René Borreskov

Dato : 23-10-03 01:36

hej

findes der et dchp program som kan uddele ip'er, selv om man har dynamisk ip
?

jeg har 4 stk. men skal bruge 6 stk.en enkel aften, så derfor et dchp
program da jeg har en pc'er der godt kunne bruges til dette den en aften.

MVH

René

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 10:28

"René Borreskov" <DETTESKALIKKESTÅDERfredjem230@hotmail.com> wrote in
message news:3f972266$0$27380$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
>
> jeg har 4 stk. men skal bruge 6 stk.en enkel aften, så derfor et dchp
> program da jeg har en pc'er der godt kunne bruges til dette den en aften.

win2k og win xp har det inbygget.. det heder internetsharing !
ellers et direkte program kender jeg kun til winroute pro som er buy ware...
mener man kan få en prøve version. men den er svær for en novice. (aka selv
mig som bruger det :)

Fra : René Borreskov

Dato : 23-10-03 12:57

> win2k og win xp har det inbygget.. det heder internetsharing !

Den køre Winme.

> ellers et direkte program kender jeg kun til winroute pro som er buy
ware...

Ok, det ville være dejligt hvis man kunne bruge Magik dhcp , men det virker
kun til fast ip.

MVH

René

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-11-03 13:13

In article <3f979ec2$0$29418$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"testpersonen" <persontest-snabela-get2net.dk> says...
> mener man kan få en prøve version. men den er svær for en novice. (aka selv

ICS er meget vanskeligere at sætte op end Winroute.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen