Indkøb af akvarie
Fra : Thomas Højris

Dato : 12-04-01 17:17

Hej,

For noget tid siden havde jeg et par spørgsmål vedr. anskaffelse af
akvarie - og fik nogle gode svar her

Jeg har på nettet fundet frem til www.akvanet.dk og synes umiddelbart deres
priser mm. virker fornuftige ! Er der nogen af jer der kender deres
produkter og evt. har handlet med dem ?

Med venlig hilsen
Thomas Højris

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 12-04-01 17:24

"Thomas Højris" <thomas.hoejris@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
deres
> priser mm. virker fornuftige ! Er der nogen af jer der kender deres

Hejsa

Jeg har handlet med dem en enkelt gang (og vundet deres konkurrence en
gang), og har kun to ting at sige om dem:
1) De reagere hurtigt
2) De var på det tidspunkt ikke gode til at pakke ind.... Første gang
sendte mit posthus vist en besked til dem om, at de skulle øve sig
lidt... Så husk at be' dem om at pakke godt ind!

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Thomas Højris

Dato : 13-04-01 15:29

Hejsa,

Tak for meldingen - vil lige overveje om jeg vil købe akvarie der - hvis det
kniber med emballeringen er det jo ikke så godt

Jeg har søgt en del på nettet og der findes jo en del forhandlere af udstyr,
fisk, planter mm. Nogen her der har erfaringer de vil dele omkring
kvalitet/priser mm. hos diverse forhandlere i Københavnsområdet ?

På forhånd tak.

Mvh.
Thomas Højris

Fra : Carsten Gall

Dato : 13-04-01 16:23

Thomas Højris <thomas.hoejris@mail.tele.dk> skrev i en
> Hejsa,
>
> Tak for meldingen - vil lige overveje om jeg vil købe akvarie der - hvis
det
> kniber med emballeringen er det jo ikke så godt

Hvis du køber det hos Aquanet, og akvariet er beskadiget ved ankomsten,
er det ikke dig der har problemet, for det er jo ret let at se om det er
helt eller ej.
Hvis det er beskadiget, nægter du blot at tage i mod det.

> [...]
> fisk, planter mm. Nogen her der har erfaringer de vil dele omkring
> kvalitet/priser mm. hos diverse forhandlere i Københavnsområdet ?

Der er som du selv skriver mange om at sælge diverse akvarie ting,
men jeg vil blot her fremhæve Planteimporten, som normalt har et ganske
stort
udvalg af både fisk og planter, og som regel til priser der normalt ikke
findes billigere
andre steder.

Carsten

Fra : Thomas Højris

Dato : 14-04-01 18:58

Hej,

Lige et spørgsmål mere. Er der nogen akvariemærker der er at foretrække ?
Har set på "Tropeakvarier" og "Akvastabil".

Mvh.
Thomas Højris

Fra : Carsten Gall

Dato : 14-04-01 20:59

> Hej,
>
> Lige et spørgsmål mere. Er der nogen akvariemærker der er at foretrække ?
> Har set på "Tropeakvarier" og "Akvastabil".

Det er smag og behag, Trope akvarier er uden ramme. Akvastabil har ramme.

Carsten

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 15-04-01 05:58

"Carsten Gall" skrev:

> Det er smag og behag, Trope akvarier er uden ramme.
Akvastabil har ramme.

Hej Carsten. Du må huske forkert... Tropeakvarier har da ramme.
De kalder dem endda ALU-akvarier, og laver dem så vidt jeg husker
kun i sort. Akvastabil fører farverne eloxeret alu, sort og hvid
(og måske flere?).

http://www.tropeakvarier.dk/html/main/produkter/akvarier/alu.html

Mvh Jonas

Fra : Carsten Gall

Dato : 15-04-01 09:48

Jonas Jacobsen <jonas@bgprint.dk> skrev i en

> [...]
> De kalder dem endda ALU-akvarier, og laver dem så vidt jeg husker
> kun i sort. Akvastabil fører farverne eloxeret alu, sort og hvid

Det må da være af nyere dato, tidligere har de kun lavet akvarier uden
ramme.

Carsten

Fra : Torben

Dato : 15-04-01 16:26

Hej,

De har ramme foroven og forneden. Ikke op af siderne.

hilsenTorben