Trådløst - igen..
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-10-03 11:45

Jeg har købt en Amitech Trådløs Router & Access point...

Da jeg skal dele forbindelse med nogle naboer synes jeg at det er rart, at man
kan sætte den op til, at man skal tilføje, hvem der må gå Internettet og hvem
der må gå på LAN...
Jeg har betalt 799,00 for denne.

Er der andre, som er billigere, der også har ovenstående funktioner.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jens

Dato : 14-10-03 12:25

"Morten Fruergaard" <mit fornavn@mit efternavn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der må gå på LAN...
> Jeg har betalt 799,00 for denne.
>
> Er der andre, som er billigere, der også har ovenstående funktioner.

Funktionen har de fleste vist, men i Topcommen virker det ikke.

Mvh Jens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-10-03 12:51

"Jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> man
> hvem

> Funktionen har de fleste vist, men i Topcommen virker det ikke.

Jeg havde i weekenden en fra Anobis(om det var mærket eller hvad det var, kan
jeg ikke lige huske)
Der så jeg ikke denne mulighed, men den var yderst ikke_brugervenlig...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-10-03 20:45

Hej Morten,

"Morten Fruergaard" <mit fornavn@mit efternavn.com> wrote in

> [...]
> Internettet og hvem der må gå på LAN...
> Jeg har betalt 799,00 for denne.
>
> Er der andre, som er billigere, der også har ovenstående funktioner.

Jeg har købt en NetGear Router - den kan ihvertifælde. Og den kostede 402
kroner + forsendelse. Men den er vist steget i mellemtiden...

** Lars

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-10-03 23:15

"Lars Knudsen" <newspost@landligt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Morten,

Hej Lars... .-)

> Jeg har købt en NetGear Router - den kan ihvertifælde. Og den kostede 402
> kroner + forsendelse. Men den er vist steget i mellemtiden...

Ja, hvis det er den jeg kan finde på edbpriser til 738 kr. inkl. fragt...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Lars Knudsen

Dato : 16-10-03 19:50

Halløjsa,

> Ja, hvis det er den jeg kan finde på edbpriser til 738 kr. inkl.
> fragt...

Hrm.. Ja - det er nok den. IT-Butikken lod den lige stige noget voldsomt
efter den havde været helt dernede nogen uger. Det tog så godt nok to
måneder i leveringstid før jeg fik den fra dem - men til gengæld til de 403
kroner + fragt.

** Lars